Dat is toch ook veel belangrijkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef AirwiN het volgende:
Als het om borsten gaat is jackson waarschijnlijk meer van de praktische invulling wat hij ermee kan doen dan over de theoretische achtergrond van hoe ze werken...
Ach gos... vooral diequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:58 schreef Litpho het volgende:
Als ik over DP begin ben ik direct weer een seksist, dus deze leek me wel veilig.
De cup of de omvang? Ik hoop de omvangquote:
Die borsten word ik 'scherper' van hoor...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie er zo \'scherp\' van worden, dat doet me deugd![]()
quote:kindertjespoep opruimen omdat een of ander schurftjong een bolus tegen de schutting heeft gedraaid. ga dood ofzo. @ home
Gelukkig ken je me intussen beter dan dát.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach gos... vooral dieerachteraan, je had me bijna ingepakt
![]()
dank jequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik quote wel even van hyves
[..]
Die verklaring is zo weggehaald natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:05 schreef CherryLips het volgende:
oooh echt zo jammer dat ik nu die verklaring in m'n sig heb. het was weer een fijne middag
.
Je kan ook de waarheid wat verdraaien...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die verklaring is zo weggehaald natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:05 schreef CherryLips het volgende:
kindertjespoep opruimen omdat een of ander schurftjong een bolus tegen de schutting heeft gedraaid. ga dood ofzo.
Omvang wat ik dan terugkoppel aan de cupquote:
I do? Ow ja.. I doquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig ken je me intussen beter dan dát.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Toch leuk. Ik haal weer hengel weer binnenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef jackson het volgende:
Omvang wat ik dan terugkoppel aan de cup(wat niet klopt blablabla magoed)
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik quote wel even van hyves
[..]
Het leek wel kip madrasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook de waarheid wat verdraaien...![]()
[..]
Moet ik het verschil tussen een aanvulling en de overtreffende trap nóg een keer uitleggen? Geen probleem hoor, doe ik graag voor jequote:
Je doet watquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Toch leuk. Ik haal weer hengel weer binnen
En daar gaat het besluit om vanavond kip te etenquote:
Ik had zelf net twee sneetjes brood met kip kerrie op, drie keer raden hoe lekker ik me voelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
En daar gaat het besluit om vanavond kip te eten.
Doe eens een pogingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:20 schreef Litpho het volgende:
Moet ik het verschil tussen een aanvulling en de overtreffende trap nóg een keer uitleggen? Geen probleem hoor, doe ik graag voor je.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Mijn borsten hoeven niet getraind te worden. Kip marsala is lekkerder dan kip madras en kijk eens wat ik heb!
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Dat bepalen wij welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Mijn borsten hoeven niet getraind te worden.
Het is waar ik aan moet denken is sararaats...quote:
Check m'n foboquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is waar ik aan moet denken is sararaats...![]()
Ik moest even glimlachenquote:
Gaat bij mij nooit zo lekker als ik ziek ben maar het ging bij jou wel goed?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
zo lekker gefitnessd. Veel beter dan uitzieken!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Mijn borsten hoeven niet getraind te worden. Kip marsala is lekkerder dan kip madras en kijk eens wat ik heb!
[ afbeelding ]
Je hebt dan al snel een sportschool/centrum uitgezocht?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Dan zal het met dat ziek zijn ook wel meevallen, anders ga je echt niet fitnessen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
veel cardio geen kracht. Ging primaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat bij mij nooit zo lekker als ik ziek ben maar het ging bij jou wel goed?
yup. Fit for free is het. Ik krijg laatst de aanwijzing hier op fok in een topic. Kost geen drol en toch best goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt dan al snel een sportschool/centrum uitgezocht?![]()
Hele nacht niet geslapen. Volle neus en zere keel. Toen tot 11 uur geslapen en daarna 12 uur gaan sporten. Maak ervan wat je wiltquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal het met dat ziek zijn ook wel meevallen, anders ga je echt niet fitnessen...
Dat valt bij mij nog in de categorie verkoudheid. Zodra er koorts, kloppende slapen e.d. om de hoek komen kijken, praat ik over ziek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hele nacht niet geslapen. Volle neus en zere keel. Toen tot 11 uur geslapen en daarna 12 uur gaan sporten. Maak ervan wat je wilt![]()
Ik dacht dat ze op de universiteit alleen aan empirische onderbouwing deden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Uit mijn studieboek:
Dit klinkt misschien vaag - en in wezen is dat ook het geval.
I'm loving it.
Mwoh, met een stevige verkoudheid kan ik met toch echt heel wat beroerder voelen dan met een graadje koorts.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nog in de categorie verkoudheid. Zodra er koorts, kloppende slapen e.d. om de hoek komen kijken, praat ik over ziek.
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwoh, met een stevige verkoudheid kan ik met toch echt heel wat beroerder voelen dan met een graadje koorts.
Eens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.
Ik ook, anders zit ik de halve winter thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.
Of om met Kryten te spreken: "My nipples don't seem to work."quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Borsten moet je niet trainen dien moeten het gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |