Dat bepalen wij welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Mijn borsten hoeven niet getraind te worden.
Het is waar ik aan moet denken is sararaats...quote:
Check m'n foboquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is waar ik aan moet denken is sararaats...![]()
Ik moest even glimlachenquote:
Gaat bij mij nooit zo lekker als ik ziek ben maar het ging bij jou wel goed?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
zo lekker gefitnessd. Veel beter dan uitzieken!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Mijn borsten hoeven niet getraind te worden. Kip marsala is lekkerder dan kip madras en kijk eens wat ik heb!
[ afbeelding ]
Je hebt dan al snel een sportschool/centrum uitgezocht?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Dan zal het met dat ziek zijn ook wel meevallen, anders ga je echt niet fitnessen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
veel cardio geen kracht. Ging primaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat bij mij nooit zo lekker als ik ziek ben maar het ging bij jou wel goed?
yup. Fit for free is het. Ik krijg laatst de aanwijzing hier op fok in een topic. Kost geen drol en toch best goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt dan al snel een sportschool/centrum uitgezocht?![]()
Hele nacht niet geslapen. Volle neus en zere keel. Toen tot 11 uur geslapen en daarna 12 uur gaan sporten. Maak ervan wat je wiltquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal het met dat ziek zijn ook wel meevallen, anders ga je echt niet fitnessen...
Dat valt bij mij nog in de categorie verkoudheid. Zodra er koorts, kloppende slapen e.d. om de hoek komen kijken, praat ik over ziek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hele nacht niet geslapen. Volle neus en zere keel. Toen tot 11 uur geslapen en daarna 12 uur gaan sporten. Maak ervan wat je wilt![]()
Ik dacht dat ze op de universiteit alleen aan empirische onderbouwing deden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Uit mijn studieboek:
Dit klinkt misschien vaag - en in wezen is dat ook het geval.
I'm loving it.
Mwoh, met een stevige verkoudheid kan ik met toch echt heel wat beroerder voelen dan met een graadje koorts.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nog in de categorie verkoudheid. Zodra er koorts, kloppende slapen e.d. om de hoek komen kijken, praat ik over ziek.
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwoh, met een stevige verkoudheid kan ik met toch echt heel wat beroerder voelen dan met een graadje koorts.
Eens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.
Ik ook, anders zit ik de halve winter thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Met een stevige verkoudheid ga ik nog gewoon naar mijn werk, met koorts niet meer.
Of om met Kryten te spreken: "My nipples don't seem to work."quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Borsten moet je niet trainen dien moeten het gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |