Whehequote:
mooi excuusquote:
haha, ik vind het primaquote:Dan kom ik wel een andere keer. Ik wil wel een brownie natuurlijk![]()
Is dat zoiets als boerenkool?quote:

quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat zoiets als boerenkool?
Nog nooit van gehoord
Hehe, dat ben je nu niet meer?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Brownies [ afbeelding ]
Ik heb nog een keer brownies gemaakt met wiet erintoen ik nog een ondeugend jongetje was
Hasj browniesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Brownies [ afbeelding ]
Ik heb nog een keer brownies gemaakt met wiet erintoen ik nog een ondeugend jongetje was
mwaaaaaa, bijnaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat zoiets als boerenkool?
Nog nooit van gehoord
Uiteraard nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat ben je nu niet meer?
Neequote:Is je kat al terecht?
Muckie heeft medicijnen die wiet totaal overbodig makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
Brownies [ afbeelding ]
dat dusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
RECEPT CREME BRULEE
Ingredienten
2 dl. volle melk
2 ½ dl. room
1 vanillestokje, opengesneden
100 gram suiker
5 eierdooiers.
4 eetlepels rietsuiker
Bereiding
Merg uit het vanillestokje schrappen. Het stokje aan de melk toevoegen.
Melk al roerend, zachtjes aan de kook brengen. Langzaam laten afkoelen.
Suiker in een kom doen en hierboven de melk zeven. Al roerend de room erbij gieten. Eierdooier en vanillemerg erbij en plm. 3 minuten kloppen met de staafmixer. Het mengsel overdoen in ramekins en 45 minuten, au bain marie, in een oven van 120 ° C., gaar laten worden,afgedekt met aluminiumfolie.
Af laten koelen en in de koelkast door en door koud laten worden.
Presentatie: de creme brulee bestrooien met een laagje rietsuiker of maple sugar en met de hobbybrander of speciaal brulee-brandertje laten
caramelliseren. Het is de bedoeling dat alleen het suikerlaagje smelt en de crème brulee, koud blijft.
[ afbeelding ]
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard niet
[..]
Neeloopt nog steeds ergens rond. De deur staat al de hele dag open.. In de avond is de kans groter dat ie terug komt denk ik.
quote:
Ow ik had je echtop ideeën gebracht?quote:
Ja! En besteld. Kostte 16,50 incl stokbrood + kruidenboter + vruchtensalade.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow ik had je echtop ideeën gebracht? [afbeelding]
Ja het was rustig natuurlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:02 schreef sassa het volgende:
[..]Fritsie. Jahoor. Was wel saai hoor
Voel je je al beter?
Ja het was heel rustig. En jij was er natuurlijk niet. Scheelt hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het was rustig natuurlijk!
Ik voel me iets beter, als zat ik wel te zweten vanmiddag in de collegezaal
Heheh. Tof.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ja! En besteld. Kostte 16,50 incl stokbrood + kruidenboter + vruchtensalade.
Zal het niet elke week doen, maar af en toe zeker weten![ afbeelding ]
Hehe, ziekmelden heeft niet zo heel veel zin op de uni hèquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:11 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja het was heel rustig. En jij was er natuurlijk niet. Scheelt hoor
Je moet je gewoon lekker ziek melden![]()
Even lekker zielig zijn. (daar zijn jullie toch goed in ) en dan er weer tegenaan
![]()
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:19 schreef DaMart het volgende:
De NS houden je wel in conditie zeg. Loop je in Haarlem spoor 1 op voor de trein richting Amsterdam, wordt er omgeroepen dat je trein van spoor 3A zal vertrekken. Dus je rent naar het andere spoor, komt er ineens een trein richting Leiden aangereden. Spontaan een omroepbericht dat de trein toch van spoor 1 zal vertrekken... dus weer rennen.
Ja nou dan laat je iemand anders aftekenen ofzo. Jeweets.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ziekmelden heeft niet zo heel veel zin op de uni hèIk moet het gewoon halen. Ik ga gewoon op tijd naar bed, en dan ga ik er wel weer tegenaan.
En ja, wij kunnen erg zielig zijn
Ja dat kan op zich ook wel inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:24 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja nou dan laat je iemand anders aftekenen ofzo. Jeweets.
Jullie zijn zielig.
Ja nogal hè, deze week is het sowieso rustig. Je had er gisteravond ff moeten zijn. Toen ging er f een speedup doorheen, 100 posts in 17 minutenquote:
Mja, op woensdagavond heb ik een leven. Waarom dan precies die ene avond?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nogal hè, deze week is het sowieso rustig. Je had er gisteravond ff moeten zijn. Toen ging er f een speedup doorheen, 100 posts in 17 minuten
We wisten niet dat je er dan niet wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef sassa het volgende:
[..]
Mja, op woensdagavond heb ik een leven. Waarom dan precies die ene avond?
Bel de volgende keer dan even ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We wisten niet dat je er dan niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |