Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:19 schreef DaMart het volgende:
De NS houden je wel in conditie zeg. Loop je in Haarlem spoor 1 op voor de trein richting Amsterdam, wordt er omgeroepen dat je trein van spoor 3A zal vertrekken. Dus je rent naar het andere spoor, komt er ineens een trein richting Leiden aangereden. Spontaan een omroepbericht dat de trein toch van spoor 1 zal vertrekken... dus weer rennen.
Ja nou dan laat je iemand anders aftekenen ofzo. Jeweets.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ziekmelden heeft niet zo heel veel zin op de uni hèIk moet het gewoon halen. Ik ga gewoon op tijd naar bed, en dan ga ik er wel weer tegenaan.
En ja, wij kunnen erg zielig zijn
Ja dat kan op zich ook wel inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:24 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja nou dan laat je iemand anders aftekenen ofzo. Jeweets.
Jullie zijn zielig.
Ja nogal hè, deze week is het sowieso rustig. Je had er gisteravond ff moeten zijn. Toen ging er f een speedup doorheen, 100 posts in 17 minutenquote:
Mja, op woensdagavond heb ik een leven. Waarom dan precies die ene avond?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nogal hè, deze week is het sowieso rustig. Je had er gisteravond ff moeten zijn. Toen ging er f een speedup doorheen, 100 posts in 17 minuten
We wisten niet dat je er dan niet wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef sassa het volgende:
[..]
Mja, op woensdagavond heb ik een leven. Waarom dan precies die ene avond?
Bel de volgende keer dan even ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We wisten niet dat je er dan niet was
haha, ja en dan kom jij naar huis toe zeker?!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef sassa het volgende:
[..]
Bel de volgende keer dan even ofzo![]()
Ik was gewoon thuis hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
haha, ja en dan kom jij naar huis toe zeker?!
Nee, daar zorg jij wel voor nuquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
We gaan het toch niet een uur stil houden hier?!
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:09 schreef DaMart het volgende:
Maar waar is iedereen gebleven dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |