Ik heb de reilat niet gebruikt (ook niet meegenomen) We hadden twee lange waterpassen van 150 en 180 cm, dat ging ook goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef sanger het volgende:
Heb je de afreilat nog gebruikt om hem over de hele lengte recht te stellen?
Volgens mij is het goed te doen inderdaad, een kwestie van zorgen dat alles recht op elkaar aansluit
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:23 schreef Charisma het volgende:
ben wel veels te laat maat wil je ook nog feliciteren met Alisa Marsepein , wat een snoetje![]()
vraagje, hoe kan ik een topic van Mmach vinden? met de zoekactie lukt het niet
bedankt Anne, heo heb jij hem kunnen vinden dan ? ik zocht de zolderstudio, wou kijken hoe ver hij was ...quote:
Ergens in laatste stukje GC - rond K'mis- heeft MMach gereageerd, dat-ie druk was met examens in januari en zelfs februari.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Charisma het volgende:
[..]
bedankt Anne, heo heb jij hem kunnen vinden dan ? ik zocht de zolderstudio, wou kijken hoe ver hij was ...
De zoekfunctie is ook wel erg waardeloos; weet iemand andere manieren om op fok dingen te kunnen vinden ?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:23 schreef Charisma het volgende:
ben wel veels te laat maat wil je ook nog feliciteren met Alisa Marsepein , wat een snoetje![]()
vraagje, hoe kan ik een topic van Mmach vinden? met de zoekactie lukt het niet
Zoeken via Google werkt inderdaad ook en wat vaak ook wel werkt is het volgende:quote:Op zondag 3 februari 2008 17:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De zoekfunctie is ook wel erg waardeloos; weet iemand andere manieren om op fok dingen te kunnen vinden ?
Had iets gehoord over zoeken via google enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |