Contador is nog lang niet zo indrukwekkend als Armstrong, buiten dat zijn Leipo en Kloden nou niet de jongens die even een versnelling eruitgooien. Ik moet nog maar zien of Contador Basso kan lossen volgend jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:38 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis reed armstrong die dag de voorlaatste klim op met een remblokje tegen zijn achterwiel. Maar goed, volgens mij komen die dagen terug bij contador. Deden ze in parijs-nice 2007 ook. Toen met leipo-popo als leadout train. (nog niet zo imposant, maar was dan ook nog niet de tour).
Sastre en frank spelen echt niet mee als het gaat over mogelijke tourwinnaar hoor. Beiden zijn daar niet sterk genoeg voor (niet in TT, en bergop schieten ze toch ook altijd tekort). Andy voor mij een podiumkandidaat, mogelijk winnaar nog niet. (TT was daarvoor nog te min vorig jaar).
Contador zijn vorige tour was inderdaad op het randje. Maar dit jaar heeft zijn TT al een enorme stap voorwaarts gemaakt en dat was de enigste onderdeel waar hij echt pakbaar was vorig jaar. Als die nog beetje kracht bijkomt zie ik niet in waar basso hem gaat lossen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Contador is nog lang niet zo indrukwekkend als Armstrong, buiten dat zijn Leipo en Kloden nou niet de jongens die even een versnelling eruitgooien. Ik moet nog maar zien of Contador Basso kan lossen volgend jaar.
Die gasten kunnen tenminste nog eens zwijgen, ook wel eens fijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Geef mij maar Eurosport, Danny Nelissen met Jeroen Blijlevens...
Ik heb het nergens over Basso die Contador bergop gaat lossen, al denk ik dat de Basso van 2005/2006 de Contador van vorig jaar zeker gelost zou hebben. Het is nog maar de vraag op welk niveau Basso terugkomt, maar als hij op zijn oude niveau kan terugkomen is hij kandidaat nummer 1 voor volgend jaar in mijn ogen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Contador zijn vorige tour was inderdaad op het randje. Maar dit jaar heeft zijn TT al een enorme stap voorwaarts gemaakt en dat was de enigste onderdeel waar hij echt pakbaar was vorig jaar. Als die nog beetje kracht bijkomt zie ik niet in waar basso hem gaat lossen.
Hoe is het met Zubeldia?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Rondemaster, wat een zin.
Al een topic er over ?
Wist je dat die vorig jaar gewoon weer 5e is geworden, al reed ie dit keer niet helemaal kleurloos (3e in de etappe over de Peyresourde). Ook leuk: zou Pereiro weer 10e worden? Want op dat rare uitstapje met de Tourwinst na wordt hij elk jaar 10e:quote:
Uuuuuh 2007 1e? Zal wel 2006 zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wist je dat die vorig jaar gewoon weer 5e is geworden, al reed ie dit keer niet helemaal kleurloos (3e in de etappe over de Peyresourde). Ook leuk: zou Pereiro weer 10e worden? Want op dat rare uitstapje met de Tourwinst na wordt hij elk jaar 10e. 2004 - 10e, 2005 - 10e, 2006 - 1e, 2007 - 10e
My mistake, ik las 10e 2004 - 10e 2005 enzquote:
Hij is wel lekker regelmatigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wist je dat die vorig jaar gewoon weer 5e is geworden, al reed ie dit keer niet helemaal kleurloos (3e in de etappe over de Peyresourde). Ook leuk: zou Pereiro weer 10e worden? Want op dat rare uitstapje met de Tourwinst na wordt hij elk jaar 10e:
2004 - 10e
2005 - 10e
2006 - 1e
2007 - 10e
edit: zo duidelijker?
Als ik dat filmpje zie dan denk ik dat doping zon groot verschil maakte in het geval van Mayo.quote:
Vooral dan omdat 2 grote concurenten in zijn team zaten :p. Met contador en leipo (en popovych). Als die een treintje hadden opgezet danquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik twijfel er geen seconde aan dat als Basso vorig jaar mee had gedaan hij de concurentie lachend op een minuut of zes had gereden.
Hoeveel betalen de Europese zenders?quote:17,5 miljoen voor Tour-rechten
door onze speciale verslaggever
PRIVAS - Het Amerikaanse kabeltelevisiestation Versus (voorheen OLN) heeft 17,5 miljoen euro betaald voor de live-tv-rechten van de Tour de France voor de komende vijf jaar. Het gaat om de rechten voor Amerika en Engelstalig Canada. Versus laat hiermee zien dat er ondanks de dopingaffaires in de afgelopen jaren (Landis, Vinokourov) toch nog altijd een markt voor het wielrennen is.
Ook in de jaren na Lance Armstrong blijft Amerika nog in de ban van de Tour. De slogan waarmee de Tour de komende weken wordt aangekondigd is 'Take the Tour back'. Overigens is Johan Bruyneel, die met zijn Astana-formatie geweigerd werd, in de laatste week van de Tour gastcommentator bij Versus.
Tom Boonen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:43 schreef oxylus11 het volgende:
Ik ben al bezig een adoptierenner voor de tour uit te zoeken..... iemand nog een geheimtip?
Zo snel alweerquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:58 schreef Bartoli het volgende:
Tom Boonen mag niet starten van de ASO. Rijdt wel komende week de Ster Elektro
Dat biedt natuurlijk wel mogelijkheden voor Steegmans, als die de druk aankan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:58 schreef Bartoli het volgende:
Tom Boonen mag niet starten van de ASO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |