Ik heb tijdens de Giro regelmatig naar Eurosport gekeken en beide zijn een stuk beter geworden. Het is niet langer tenenkrommend. Dus tijdens de Tour zal het wel afwisselend NOS, Eurosport en Sporza worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef Cavalier1 het volgende:
Geef mij maar Eurosport, Danny Nelissen met Jeroen Blijlevens...
Tja. Wat ze eventueel zouden kunnen doen om het allemaal net wat interessanter te maken is om af en toe gastcommentatoren voor 'n etappe uit te nodigen, iets wat de Belgen ook wel eens doen. Renners, oud-renners, voormalige ploegleiders - waarom ook niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dijkstra en Ducrot zitten er om mensen te infomeren. D.m.z. koersinfo doorspelen, renners herkennen, achtergrondinfo geven enz. enz. Op al die vlakken schieten ze zwaar, maar dan ook zwaar tekort. En niet opscheppend bedoeld, ik herken minstens 80% van alle renners. Bij de NOS herkennen ze misschien 10% van het gros en dat is dramatisch. Daarnaast zit Ducrot er, omdat hij verstand heeft van het wielerwereldje van binnenuit. Daar merk ik echter enorm weinig van. Het zou voor hetzelfde geld een pasant kunnen zijn die daar op die stoel zit om af en toe 'courage' en 'ik ga uit het raam hangen hoor' te zeggen.
Boogerd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Wat ze eventueel zouden kunnen doen om het allemaal net wat interessanter te maken is om af en toe gastcommentatoren voor 'n etappe uit te nodigen, iets wat de Belgen ook wel eens doen. Renners, oud-renners, voormalige ploegleiders - waarom ook niet?
Gewoon 3 man die zomaar de Tour kunnen winnen in 1 teamquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:51 schreef Bartoli het volgende:
CSC
Schleck
Schleck
Sastre
Cancellara
Voigt
Cuesta
O'Grady
Van Goolen
Ik zie Fränk hem toch echt niet winnen normaalgesproken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon 3 man die zomaar de Tour kunnen winnen in 1 team
Inderdaad de minste van de 3. Maar hij kan ook een prima klassement rijden. Ik schaar hem zeker niet bij de echte kanshebbers voor deze Tour, maar het was meer om aan te geven hoe sterk dat team is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie Fränk hem toch echt niet winnen normaalgesproken.
Idd briljant was dat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Ik verlang weer naar een treintje die als een gek het begin van een berg oprijdt zoals het treintje van US Postal ooit was ... Heras die zo'n tempo rijdt dat de kopmannen al moeten lossen en daarna Armstrong die nog een versnelling doorvoert.
quote:
Nee, te wisselvallig, kan beter voor een ritzege gaan zoals in 2006 en verder Andy helpen voor wellicht een topklassering.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie Fränk hem toch echt niet winnen normaalgesproken.
Dat was ziekelijk inderdaad, Armstrong blies zichzelf toen ook bijna opquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Beltran hier![]()
Ullrich toen gelijk een minuut ofzo aan de broek door die belachelijke versnelling.
Oh zet hem vooral op mute
Zou het lijk weer uit de kast worden gehaald?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Silaz het volgende:
Die stukjes van Jean Nelissen![]()
en die voorstukjes daarvan:p Coppi met zon machtig grote sigaar op de lippn
Heeft iemand dat interview nog waarin ie meldt dat ie aan één stuk door drinkt. Een halve fles jonge jenever, 1 fles cointreau en nog wat biertjes voor de lol. Maar dat ie nooit dronken is. Geweldig was datquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou het lijk weer uit de kast worden gehaald?
quote:Ik ben geen alcoholist
http://www.sportwereld.nl(...)k__niet_ik_zuip.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft iemand dat interview nog waarin ie meldt dat ie aan één stuk door drinkt. Een halve fles jonge jenever, 1 fles cointreau en nog wat biertjes voor de lol. Maar dat ie nooit dronken is. Geweldig was dat
Geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)k__niet_ik_zuip.html
quote:,,Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinië blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur wordt hij weggedragen door twee koks. Campione! riep ik.
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Enorm verrassend en een rare keuze. Selecteer dan Breschel, of Larsson voor zijn tweede grote ronde op rij, of Arvesen of Kroon. Vreemd, al is er natuurlijk nog één plek over.quote:
Van Goolen moet normaal gezien bergop langer meekunnen dan types als Kroon, Breschel en Arvesen. Maar de genoemde drie kunnen wel voor O'Grady nog wat betekenen de rest niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Enorm verrassend en een rare keuze. Selecteer dan Breschel, of Larsson voor zijn tweede grote ronde op rij, of Arvesen of Kroon. Vreemd, al is er natuurlijk nog één plek over.
Als ik mij niet vergis reed armstrong die dag de voorlaatste klim op met een remblokje tegen zijn achterwiel. Maar goed, volgens mij komen die dagen terug bij contador. Deden ze in parijs-nice 2007 ook. Toen met leipo-popo als leadout train. (nog niet zo imposant, maar was dan ook nog niet de tourquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat was ziekelijk inderdaad, Armstrong blies zichzelf toen ook bijna op
Ullrich had toen wat last van z'n darmen, meen ik zo te herinneren waardoor hij meer dan een minuut verloor (achteraf wellicht fatale minuut).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |