Vetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:24 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha ja ik ben fervent verzamelaar van unieke gamepads/controllers xD
heb een paar kasten vol inmiddels
Ik heb een DDR dansmat.. geen metal..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
al was het alleen maar om de controller
Heb ook een DDR metalpad, Pop n Music, Guitar Hero en Beatmania IIDX cntroller hier liggen
Ik speel niet vaak meer met die DDR dansmat.. omdat ie voor mijn PC is voornamelijk..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha tis altijd vet om unieke dingen te hebben op games gebied ^_^
Zoveel mensen ken ik niet met een Beatmania controller of pop n music
wat voorbeelden qua gameplay
Beatmania IIDX: http://youtube.com/watch?v=cXrX5AOxDaU
Pop n Music : http://youtube.com/watch?v=NXxnQzI-vrU
de laatste zou bekend moeten zijn denk ik
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo jongetjes,
Door het schijfje in de lade te stoppen? Eerst even kijken of die wel BC is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kan ik xbox 1games op mijn xbox 360 spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan of ze compatible zijn gemaakt door microsoftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo jongetjes,
Hoe kan ik xbox 1games op mijn xbox 360 spelen?
Je krijgt volgens mij een soort van update voor het spel??? Heb het zelf nooit gedaan dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef koen_pijl het volgende:
Ok ik had namelijk gehoord dat je eerst iets moest downloaden ofzo.
nee als dat nodig is vraagt die daar zelf wel om ( als je 360 online is ) dat die een patch wil downloadenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef koen_pijl het volgende:
Ok ik had namelijk gehoord dat je eerst iets moest downloaden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.htmlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
aaargghh is AC6 nu wel of niet regiovrij....
ik word gek van het zoeken
Verzendkosten worden door MS betaald, en hij gaat dan naar Duitslandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:42 schreef DJ_ het volgende:
julliem ogen mijn rrod hebben als ik hem ooit krijg
wil geen verzendskosten betalen om hem naar amerika te sturen
niet als je 360 amerikaans isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Verzendkosten worden door MS betaald, en hij gaat dan naar Duitsland
Ik zie kartelsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:14 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt visueel echt een parel te zijn
Scheelt ook dat er geen touwen hangen waar mensen doorheen kunnen lopen
dat die amerikaans is ? of dat die niet naar duitsland kan ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef MMaRsu het volgende:
Weet je dat wel zeker dan?
quote:Beste Jorgen,
Bedankt voor het contacteren van de Xbox 360 klantenservice.
Microsoft ondersteund niet de import van de Xbox 360 console uit andere regio´s. U zult moeilijkheden op graphisch gebied, maar ook electrische problemen kunnen ondervinden. Dus, Xbox 360 spelen en DVD-filmen zijn regionaal gecodeerd, dus bestaat er de moglijkheid, dat een geimporteerde console met producten uit Uw regio niet werkt. Bovendien kann een geimporteerde console bijzondere kosten veroorzaken, als het om reparatie en service gaat. Als U verdere vragen hebt, neem contact met onze Xbox 360 klantenservice op: http://www.xbox.com/support/contact/.
Voor een overzicht over details van contactmogelijkheden in Uw land, kijk even naar: http://www.xbox.com/support/contact/.
Met vriendelijke groeten,
Claudia
Maar misschien heeft ze wel dikke tietenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:34 schreef DJ_ het volgende:
hier het bericht van MS
[..]
nederlands kunnen ze ook heel goed daar bij MS
Wie een xbox 360 gaat aanschaffen mag mij PMen, matsen we elkaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames/default.htm
quote:Assassin's Creed is officieel goud!
Ubisoft heeft zojuist laten weten dat misschien wel de meest vernieuwende game van dit jaar goud is gegaan. Dit betekent dat de ontwikkeling van de game helemaal klaar is en dat de game alleen nog maar naar de drukker hoeft. Ook heeft Ubisoft officieel een releasedatum voor Amerika en Europa bekend gemaakt.
Assassin's Creed zal namelijk vanaf 13 november verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360 en Playstation 3 in Amerika, gevolgd door Europa op 15 november. De game zal zowel in een normale- als in een speciale editie in de winkels verschijnen. Jade Raymond is dan ook apetrots met het eindresultaat.
“We’ve been working very hard for nearly four years to make Assassin’s Creed a reality and now there is a confirmed date when players will get to experience the results of our efforts,” shared Jade Raymond, producer of Assassin’s Creed. “This is a huge event for the team. Our biggest reward will be everyone having a lot of good solid fun.”
als haar achternaam schiffer is wel jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze wel dikke tieten
WTF heet jij Jorgen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als haar achternaam schiffer is wel ja
jörgen eigenlijk ( spreek uit als jurgen )quote:
Ik dacht DJ_quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jörgen eigenlijk ( spreek uit als jurgen )
maar ik weet die toetsen combo niet en het is voor mij teveel moeite om dat iedere keer te doen
en hoezo ? is dat erg
Hoi Jorgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:34 schreef DJ_ het volgende:
hier het bericht van MS
[..]
nederlands kunnen ze ook heel goed daar bij MS
En de 31K grens is ook al gepasserd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
De 30000 punten mijlpaal is binnen....
hoe ziet ie eruit op de 360?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb toch maar vanmiddag The Orange Box gekocht! Ben weer met Half Life 2 beginnen en vind het nu wel aardig opzich.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
En de 31K grens is ook al gepasserd.
nee zo noemen alle amerikanen mij dat is makkelijker uitsprekenquote:
/boers accent : goeien dagquote:
quote:
Nopequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:11 schreef Egamer het volgende:
Ben ik de enige die Halo echt geen leuk spel vind?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:11 schreef Egamer het volgende:
Ben ik de enige die Halo echt geen leuk spel vind?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een probleem met m;n 360.
Ik had met PES 6 , op een gegeven moment dat ik tijdens een wedstrijd het bericht kreeg dat hij de disc niet kon lezen omdat de disc waarschijnlijk vuil was.
De disc was gewoon schoon , maar dacht eigenlijk dat er krassen op zaten ,omdat de 360 die er op maakt.
Niks aan het handje vond ik , aagezien PES 2008 er aan zat te komen.
Nu ben ik gisteren begonnen met PES 2008 , tijdens de 2e wedstrijd , krijg ik weer het zelfde bericht.
Aan de disc kan het niet liggen , want die is net nieuw.
Iemand enig idee wat het kan zijn en wat je er aan kan doen ?
komt wel vaker voor , bij alle spellen ligt aan je 360quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vind het ook niks
FPS zijn veel leuker op de PC
[..]
Niemand ?![]()
Nou ja disc errors komt iedereen over, maar de mate waarop dit bij mij gebeurt is gelukkig wisselvallig. Maar mocht je er echt vaak last van hebben dan zou ik eens contact gaan opnemen. Dit is niet zelfstandig op te lossen namelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vind het ook niks
FPS zijn veel leuker op de PC
[..]
Niemand ?![]()
Ja het komt te vaak voor , vroeger nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja disc errors komt iedereen over, maar de mate waarop dit bij mij gebeurt is gelukkig wisselvallig. Maar mocht je er echt vaak last van hebben dan zou ik eens contact gaan opnemen. Dit is niet zelfstandig op te lossen namelijk.
dat is echt een geweldig spelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef Retarded het volgende:
Net begonnen met Tomb Raider Anniversaryde nostalgie!
Huiswerk > Half life 2quote:
Als je er mee kunt leven zou ik nog even wachten. Doe ik ook.. De kans dat je een 360 met hdmi terug krijgt wordt dan alleen maar groterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja het komt te vaak voor , vroeger nooit problemen mee gehad.
Maar ff mailtje maar MS sturen.
Bedankt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef DJ_ het volgende:
lekker wazig kut einde met halo3 zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef WolfsNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Def1987 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef DJ_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER[/quote]SPOILERIk wacht op Jericho. Een ware masterpiece als ik de reviews moet geloven![]()
.......................................................quote:Cars scheuren naar achievements
Samen met de bioscoopverschijning van Cars kwam er ook een game met de gelijknamige titel. Hoewel het spel matig ontvangen werd verschijnt er toch een opvolger.
Ook in Cars: Mater-National rijden we weer rond in de bekende auto's en dienen we diverse opdrachten te verrichten. Als je de opdrachten tot een goed einde weet te behalen krijg je hier ook nog eens achievements voor, zestien stuks om precies te zijn. Een preciezere omschrijving van de achievements is hier te vinden.
Krijgen we wéér 2 topics daarover volquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
.......................................................
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Heb je al een vriendje gevonden om hem aan te melden zodat je 10 arcade games krijgtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:52 schreef Pronk het volgende:
Wooot! Gisteren is mijn Xbox 360 binnen gekomen. Ik heb hem meteen met HDMI kabel aangesloten.
Eerste indruk: Wat een geweldig ding! Ik suck met Halo 3 maar geniet gelukkig van de graphics!
Vriendje, aanmelden, 10 arcade games gratis? Het klinkt goed maar ik begrijp er niks van?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al een vriendje gevonden om hem aan te melden zodat je 10 arcade games krijgt![]()
![]()
Ik stuur je wel even een PMquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Pronk het volgende:
[..]
Vriendje, aanmelden, 10 arcade games gratis? Het klinkt goed maar ik begrijp er niks van?!
Aha, na het lezen van de PM begrijp ik het, maar ik moet je helaas teleurstellen. De persoon die mij echt heeft overgehaald een Xbox 360 te kopen wil namelijk ook graag 10 arcade spellen gratis.quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:25 schreef Pronk het volgende:
[..]
Aha, na het lezen van de PM begrijp ik het, maar ik moet je helaas teleurstellen. De persoon die mij echt heeft overgehaald een Xbox 360 te kopen wil namelijk ook graag 10 arcade spellen gratis.
Ik heb geen HD TV , zo lang met ouwe vertrouwde Loewe nog steeds mooi beeld geef , ga ik geen nieuwe TV kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je er mee kunt leven zou ik nog even wachten. Doe ik ook.. De kans dat je een 360 met hdmi terug krijgt wordt dan alleen maar groter
Daar kan je net als ik mooi naar fluitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:43 schreef koen_pijl het volgende:
Beste Klant,
Wegens foutieve informatie van onze leverancier van de Activision Games, werden deze games op onze website aan 1,99 euro aangeboden.
Door de Wet op de Verkoop zijn wij verplicht uw bestelling te annuleren.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.
Als tegemoetkoming willen wij u alvast een kortingscode van 2 euro meegeven, die u kan gebruiken bij uw volgende bestelling op Azur.be. Uw code XXXXXXX is geldig tot 26 december 2007, op een minimumaankoopbedrag van 30 euro.
Met vriendelijke groeten
Azur Klantenservice
Nu even kijken hoe ik mijn 4 euro terug krijg
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb uberhaupt niet eens bestelling geplaatst, met zulke bedragen snap je zelf ook wel dat het om een fout gaat.
Oja shit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond maar eens keihard gaan PES'en (mits Wes het spel ook gisteren op de post heeft gedaan)
![]()
You're all no match for me![]()
![]()
Hoe heb je betaald want in mij mail staat als je met i deal hebt betaald je je geld als een tegoedbon over de mail krijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:43 schreef koen_pijl het volgende:
Beste Klant,
Wegens foutieve informatie van onze leverancier van de Activision Games, werden deze games op onze website aan 1,99 euro aangeboden.
Door de Wet op de Verkoop zijn wij verplicht uw bestelling te annuleren.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.
Als tegemoetkoming willen wij u alvast een kortingscode van 2 euro meegeven, die u kan gebruiken bij uw volgende bestelling op Azur.be. Uw code XXXXXXX is geldig tot 26 december 2007, op een minimumaankoopbedrag van 30 euro.
Met vriendelijke groeten
Azur Klantenservice
Nu even kijken hoe ik mijn 4 euro terug krijg
kindjes in arme landen zullen er een moord om doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
wat is 9 euro nou was proberen waard.
Is niet lacherig over te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kindjes in arme landen zullen er een moord om doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stort ik ook wel eens wat naar toe.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gupje op 26-10-2007 14:17:32 ]Blub
quote:
geen , die games zouden waarschijnlijk wel in de planning hebben gestaan om gratis te wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:07 schreef Koentje3 het volgende:
Zo'n actie werkt dus wel he .. ten eerste mond tot mond reclame en ten tweede is de invloed van directe omgeving erg groot op mensen... Beste marketing die er is en ik denk dat het MS weinig tot geen geld kost![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
Portal is echt vet![]()
Half live 2 ook wel, ben vorige keer op de xbox al afgehaakt bij ''Ravenholm'' Tering wat is dat slecht! Maar deze keer even doorgezet en daarna wordt die een stuk leuker!
kutquote:
door je 360 zn resolutie op de laagste stand te zettenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze compatible zijn gemaakt door microsoft
Halo enzo wel.. maar sommige games ook niet..
Dat meen je niet echt?quote:
Gangetje gangetje en onduidelijk waar je heen moet. die zombie's die overal vandaan komen( net als the flood uit halo en dat vond ik aan halo ook al de mindere levels) Daarna wordt het leuker met dat wagentje en die brug clearen enz!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom vind je het kut, fucking sfeervol en cool btje zombies slachte
Deze zombies zijn simpel en wel leuk. De zwarte facehuggers zijn pas reteirritant...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:21 schreef Leonos het volgende:
Komen er zombies in half life?
Ik haat zombies
Crowbar pakken en erop los rammen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:44 schreef gijsje79 het volgende:
Orange box ook maar ff gehaald.
Ziet er allemaal leuk uit.
Portal cool gedaan hoor.
Toch mis ik het slaan in HL2.
.
Die goblin was al speelbaar in de laatste missiequote:In Game Content
Title: Spider-Man 3
Content: Spider-Man 3™: New Goblin
Price: 240 Microsoft Points
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) ANIMATED BLOOD,MILD LANGUAGE,VIOLENCE] The downloadable content for Spider-Man 3™ is a playable character. Play through crime fighting missions throughout the city and compete in numerous trick races. Once you have downloaded the content you will be able to activate New Goblin from the Playable Characters option in the Upgrade Menu after defeating him in game. TM & © 2007 Marvel Characters, Inc. © 2007 CPII. All Rights Reserved. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
De hoogte van mijn importbelasting op PGR4, heb hem wel eindelijk binnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
wat is 9 euro nou
Ik geniet onwijs van de SP,.... en ja,.. ik miste de melee attack met wapen ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:44 schreef gijsje79 het volgende:
Orange box ook maar ff gehaald.
Ziet er allemaal leuk uit.
Portal cool gedaan hoor.
Toch mis ik het slaan in HL2.
.
Yeay hij is tofquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:58 schreef existenz het volgende:
En deze is ook erg tof: http://adamkinney.com/blog/272/default.aspx
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:07 schreef Markster het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gears vetter online vind dan halo3.
Ik moet zeggen dat ik gears veel vetter online vind dan halo3.
Ik moet zeggen dat ik Vegas vetter online vind dan halo3.
gierig ik moest 10.50 betalen voor halo3quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De hoogte van mijn importbelasting op PGR4, heb hem wel eindelijk binnen![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:54 schreef Un4 het volgende:
PES 2008Daar vermaak ik me wel weer mee tot m'm Mass Effect CE komt.
Accepted, maar ik ga pas online als de lag verholpen is middels een patch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
I dare you a challenge![]()
Overigens is de PES FOK Tournament '07/'08 onderweg![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vanaf 9 novemer gaat Call of Duty 4 daar weer overheen![]()
Same herequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
Accepted, maar ik ga pas online als de lag verholpen is middels een patch.
kan je ook gewoon met je controller doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef ach het volgende:
Godver, mijn dvd/dvd lade staat ineens te brommen als hij idle is en dan moet ik helemaal opstaan en dat ding open en dicht doen om het te fixenSchijt xbox
![]()
Hey we zouden niet meer klagen over de Xbox! Daar hebben we een speciale klaagtopic voor!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef ach het volgende:
Godver, mijn dvd/dvd lade staat ineens te brommen als hij idle is en dan moet ik helemaal opstaan en dat ding open en dicht doen om het te fixenSchijt xbox
![]()
Sorry dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey we zouden niet meer klagen over de Xbox! Daar hebben we een speciale klaagtopic voor!
als die open staat gewoon nog een keer op het zelfde icootje drukkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:33 schreef ach het volgende:
[..]
Sorry dat wist ik niet![]()
Hoe doe je hem dan open met je controller? Volgens mij kan je hem alleen dichtdoen
Gelukkig is de SP ook leuk itt tot FIFA 08 waar elke wedstrijd hetzelfde is en gameplay bugs heeft. Dat laatste vind ik vele malen erger dan een online mode die tijdelijk nog niet te spelen is. Maarja dat ben ik.quote:
Ik vroeg hoe hij dan open ging met de controllerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als die open staat gewoon nog een keer op het zelfde icootje drukken
zou dom zijn als die wel open kan en niet dicht op die manier
gewoon op je dashboard waar staat welk spel er in je drive die moet je selecteren met je controllerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:27 schreef ach het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe hij dan open ging met de controller![]()
Dan start je het spel heur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon op je dashboard waar staat welk spel er in je drive die moet je selecteren met je controller
en 1 keer klikken om hem open of dicht te doen
Game ruilen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdetering, tering xbox ook.
Fucking PES2008 gekocht omdat paar vrienden langskomen en we wel uitgekeken zjin op 2006, leest die tering xbox die fucking dvd niet. Bijna alle andere games ( skate eergister gekocht ) doen het prima![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutzooi ook weer, ik heb dus ECHT geen zin om hem 3 weken kwijt te zijn. Moet ik hem trouwens eerst een RROD geven want op een 360 met verotte disc drive zit natuurlijk geen garantie.
THX MS :R
Zitten een aantal geniale nummers bij!quote:Rock Band tracklist bekend gemaakt door Harmonix
Vandaag heeft Harmonix de volledige tracklist van het spel Rock Band bekend gemaakt. Volledig is misschien gelogen want er zijn namelijk nog 12 nummers die vrijgespeeld kunnen worden. In totaal bestaat de tracklist uit 58 nummers waarvan er 46 hieronder te bekijken zijn. 12 nummers blijven dus nog een verrassing totdat je ze vrij speelt. De echte fans moeten Xbox Live Marketplace na de release goed in de gaten houden want er zullen wekelijks nieuwe liedjes online komen te staan.
Rock Band verschijnt begin 2008 in Europa in de winkels. De tracklist van deze muziek game kan je hieronder bekijken:
The Police "Next to You"
Mountain "Mississippi Queen" (cover)
KISS "Detroit Rock City"
Rush "Tom Sawyer"
R.E.M. "Orange Crush"
Faith No More "Epic"
Bon Jovi "Wanted Dead or Alive"
Radiohead "Creep"
Foo Fighters "Learn to Fly"
Black Sabbath "Paranoid" (cover)
Boston "Foreplay/Long Time"
The Who "Won't Get Fooled Again"
Smashing Pumpkins "Cherub Rock"
Rolling Stones "Gimme Shelter"
Soundgarden "Black Hole Sun"
Weezer "Say It Ain't So"
Aerosmith "Train Kept a Rollin'"
David Bowie "Suffragette City"
Stone Temple Pilots "Vasoline"
Garbage "I Think I'm Paranoid"
Blue Oyster Cult "Don't Fear the Reaper"
The Ramones "Blitzkrieg Bop"
Deep Purple "Highway Star"
Molly Hatchet "Flirtin' With Disaster"
The Outlaws "Green Grass & High Tides" (cover)
Sweet "Ballroom Blitz" (cover)
The Clash "Should I Stay or Should I Go"
Iron Maiden "Run to the Hills" (cover)
Metallica "Enter Sandman"![]()
![]()
![]()
![]()
Nirvana "In Bloom"
Beastie Boys "Sabotage"
Hole "Celebrity Skin"
The Hives "Main Offender"
Queens of the Stone Age "Go With the Flow"
The Strokes "Reptilia"
Jet "Are You Gonna Be My Girl"
OK Go "Here It Goes Again"
Nine Inch Nails "The Hand That Feeds"
Pixies "Wave of Mutilation"
Yeah Yeah Yeahs "Maps"
Red Hot Chili Peppers "Dani California"
Coheed & Cambria "Welcome Home"
Fallout Boy "Dead on Arrival"
The Killers "When You Were Young"
New Pornographers "Electric Version"
Bang Camaro "Pleasure (Pleasure)"
Heb je geen media ermote dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef ach het volgende:
![]()
Sommige spellen zijn regio vrij en andere niet, je kan er zeker van zijn dat Activision, THQ, Ubiosot spellen regio vrij zijn, EA games nooit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Boef het volgende:
Als ik DVD's uit de VS in m'n console stop krijg ik een melding dat deze regio (1) niet ondersteund wordt door mijn 360 (regio 2).
Het gekke is... Als ik DVD's uit Azië (Hong Kong) er in stop waar ook expliciet op staat dat ze regio 3 zijn, doen ze het toch!
Als dat ook voor spellen geldt, zouden in principe ALLE spellen besteld bij Play-Asia het moeten doen (op een PAL-console, althans).
Dat zou echt goddelijk zijn. Alleen heb ik ook Japanse dvd's op mijn 360 geprobeerd en die deden het dan weer niet. Wel kut, mijn xbox las alles, amerikaans, aziatisch, CD-R's en mijn 360 alleen pal dvd's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Boef het volgende:
Als ik DVD's uit de VS in m'n console stop krijg ik een melding dat deze regio (1) niet ondersteund wordt door mijn 360 (regio 2).
Het gekke is... Als ik DVD's uit Azië (Hong Kong) er in stop waar ook expliciet op staat dat ze regio 3 zijn, doen ze het toch!
Als dat ook voor spellen geldt, zouden in principe ALLE spellen besteld bij Play-Asia het moeten doen (op een PAL-console, althans).
Echt een hele toffe game! Ik moest 'm reviewen voor de site waarvoor ik werk, en het is zeker een leuk spel. Leuker dan Blue Dragon, in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eergisteren Eternal Sonata gekocht. Ik ben heel benieuwd, het lijkt me een geweldige ervaring.
Hoop er vanmiddag aan te kunnen beginnen.
Mee eens. Op een paar tenenkrommend slechte scènes na dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:20 schreef Egamer het volgende:
[..]
Echt een hele toffe game! Ik moest 'm reviewen voor de site waarvoor ik werk, en het is zeker een leuk spel. Leuker dan Blue Dragon, in ieder geval.
Mijn regiovrije PGR4 die daar vandaan komt had op het hoesje ook NTSC staan in plaats van PAL maar werkt gewoon prima. Dacht eerst dat ze de verkeerde versie hadden gestuurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Boef het volgende:
Maar moeilijk manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef existenz het volgende:
Scene it! ga ik zeker kopen. Geweldige game om met zijn allen op de bank te doen. Net als Buzz!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef existenz het volgende:
Scene it! ga ik zeker kopen. Geweldige game om met zijn allen op de bank te doen. Net als Buzz!
Als je bezopen bent is alles moeilijkquote:
5 knoppen is makkelijker als je bezopen bent.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Gezegd door iemand die Cars tof vindt!
Dat is dat stukje waar ik toen bij de xbox ben afgehaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:50 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nu met die zombies. Ga steeds dood omdat ik geen ammo heb
En er ligt niks om mee te gooien
Mietjes!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is dat stukje waar ik toen bij de xbox ben afgehaaktOok omdat ik geen ammo meer had en het klote vond! Maar je moet er ff doorheen daarna wordt het echt 10 keer vetter!
![]()
Zonder Ammo tegen zombie'squote:
Ik heb altijd nog 2 vuisten! En mijn breekijzer!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zonder Ammo tegen zombie'sDat leg je af
![]()
Als mijn ammo op is ben ik er van tussenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog 2 vuisten! En mijn breekijzer!![]()
noobs , ik heb nooit last gehad van de problemen die hun noemenquote:
Het valt me sowieso op dat sommige PAL 360 spellen hier in de winkel op het hoesje '60 Hz TV only' (ofzoiets) hebben staan. Volgens mij bestaat PAL 60 Hz niet eens (PAL is volgens mij standaard 50 Hz en NTSC 60) en is het gewoon een verkapte manier om te zeggen dat het een regio 2 NTSC spel is wat alleen werkt op TV's die ook een NTSC signaal kunnen weergeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Mijn regiovrije PGR4 die daar vandaan komt had op het hoesje ook NTSC staan in plaats van PAL maar werkt gewoon prima. Dacht eerst dat ze de verkeerde versie hadden gestuurd.
Dat zijn volgens mij echt van die luitjes die álleen maar shooters willen spelen die zo realistisch mogelijk zijn. Ze hebben namelijk 0,0 relativeringsvermogen. Bovendien schrijven ze reviews die van belabberde kwaliteit zijn. Wie kan in godsnaam een website met zulke infantiele schrijvers serieus nemen?quote:
Als het geen RRoD is, dan wel wat andersquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:34 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren Microsoft gebeld , ze komen van de week m'n 360 ophalen ivm het leesprobleem van de DVD speler , ben +/- 3 weken m'n 360 kwijt![]()
Hoera! Wanneer was hij verzonden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:02 schreef Dylanesque het volgende:
Jaaaaaa morgen krijg ik mn 360 weer terug !
maandag de 15e issie opgehaald, dus precies 2 weken weggeweestquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoera! Wanneer was hij verzonden?
hoop voor je dat je het leuk vind ik had er na 5 uur geen zin meer inquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef koen_pijl het volgende:
Heb Oblivion thuis liggen, maar ik moet leren en ben nu bij me vriendin.
Bekijk Gamez TV voor de grap eens. De presentatie is echt bar en bar slechtquote:Op zondag 28 oktober 2007 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij echt van die luitjes die álleen maar shooters willen spelen die zo realistisch mogelijk zijn. Ze hebben namelijk 0,0 relativeringsvermogen. Bovendien schrijven ze reviews die van belabberde kwaliteit zijn. Wie kan in godsnaam een website met zulke infantiele schrijvers serieus nemen?
Ik zeg dit niet omdat ik de game zelf wel leuk vind, ik zeg dit ook omdat het echt een absoluut bodemniveau heeft. Die lui zouden geen reviews moeten schrijven, ze zouden WC's moeten schoonmaken, hoewel ik vermoed dat dat nog net iets te hoog gegrepen is voor enkele van hen.
Ik wil maar zeggen, die review zit zo vol grammaticale fouten dat Hassan van de shoarmatent het nog beter zou doen. Ze hebben groep 4 basissschool blijkbaar overgeslagen, niet alle werkwoorden hebben in derde persoon enkelvoud stam+t. Er staat meerdere malen 'persoon X wilt'. Stelletje mongolen.![]()
geweldig spel als je van jrpg's houdquote:
Ook als je er niet van houd imo, ik heb de demo gespeeld en het battle systeem is leuk voor iedereen.quote:
Briljant! Deel een vond ik geweldig,..... wil deze ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
Bewegende beelden van Condemned 2
De screens zien er mischien niet overtuigend uit, maar de bewegende beelden wel!
"From the makers that brought you Gears of War" zie je ook op het einde van het filmpje,....quote:
Wtf.quote:
Ja duhh Gijsquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
"From the makers that brought you Gears of War" zie je ook op het einde van het filmpje,....
Noem dan minstens vijf PS3-exclusives.quote:
quote:
Mijn godquote:Grafisch is de game erg mooi en gedetailleerd, maar echt niet veel beter dan wat de PlayStation 2 kon presteren met Final Fantasy XII.
en ik maar denken dat ik de enige was hier die het spel cool vondquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik geniet momenteel intens van Eternal Sonata. Het battlesysteem is echt heel goed. Ik was even bang dat ik het niet zou trekken omdat ik Star Ocean ook niet trok qua battle systeem, maar dit is echt heel goed.
De sfeer en de graphics zijn ook nog eens top! Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat lopen.
Wat mij betreft is dit na Blue Dragon de tweede fatsoenlijke RPG op de 360. Ze komen er wel.
Volgens mij moet je een slaapplek opzoeken en gaan slapen, als je wakker wordt ben je level up.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef viezerdt het volgende:
Ik word me blut komende tijd. Zaterdag nog oblivion gehaald en een live kaart, binnekort GH3 / Call of Duty 4 / Assassin's Creed / UT3. Gaat al me zuur verdiende geld
. Oblivion is wel grappig maar ook wel vaag, ik heb warrior gekozen maar ben na 6 uur nog niet level up en het melee vecht systeem is redelijk crappy imo... en wnr de fuck ga ik level up? heb ik nu nodig voor de quest.
Maar wel Beowulf en the Simpsons.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
MEGATONik Presents: The Most Anticipated Games of 2007
Geen Cars en Juiced 2!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Noem sowieso 5 must havesquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Noem dan minstens vijf PS3-exclusives.Binnen tien seconden, trouwens.
Absoluut nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik de enige was hier die het spel cool vond![]()
ik kom jammer genoeg niet veder dan ehh 2 , dus tja daarom heb ik ook nog steeds geen ps3quote:
Ik ook, maar ik heb ook nog steeds zeer goede hoop voor Lost Odyssey. Ik hoop van harte dat die game goed wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben alleen bang dat het weer een spel wordt dat vergeten wordt door de Xbox360 bezitter.
Wat dat betreft heb ik meer hoop van de PS3 als RPG-console, dat is nou eenmaal historisch bepaald.
half lifequote:Op zondag 28 oktober 2007 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
Fakking hel! Ik begrijp nu waarom iedereen Half Life 2 zo goed vind\
Het is echt te vet gewoon![]()
Ik durf nu ook wel het volgende te stellen: Half Life 2 > Cars
![]()
wat zijn de must haves dan van de xbox? Die al een tijdje uit zijn..?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef Egamer het volgende:
Enige wat interessant is tevens ook binnenkort is Assassin's Creed.. Máár, die komt ook voor de 360.Maargoed, ik denk dat de PS3 het in 2008 wel gaat maken, qua games.
Is wel leuk geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:38 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
wat zijn de must haves dan van de xbox? Die al een tijdje uit zijn..?
Heb nu half maandje mn box, en heb Stranglehold, Conan, en PGR4 praktisch uitgespeeld.. Ben wel weer op zoek naar iets nieuws.. ^^
Is The Darkness iets??
\quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef Egamer het volgende:
Enige wat interessant is tevens ook binnenkort is Assassin's Creed.. Máár, die komt ook voor de 360.Maargoed, ik denk dat de PS3 het in 2008 wel gaat maken, qua games.
op de ps3 ? welke dan ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
\
Nogal kortzichtig. Er komen de komende 2 maanden minstens 5 zeer goede games.
Darkness moet je halen als je van next-gen graphics houd. De game is elders ook zeer leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:38 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
wat zijn de must haves dan van de xbox? Die al een tijdje uit zijn..?
Heb nu half maandje mn box, en heb Stranglehold, Conan, en PGR4 praktisch uitgespeeld.. Ben wel weer op zoek naar iets nieuws.. ^^
Is The Darkness iets??
je vergeet bioshock , en zelf vond ik de darkness niksquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Is wel leuk geloof ik.
Voro de rest, Halo 3, Crackdown, Gears of War, Forza 2, binnenkort Assasin's Creed, Mass Effect.
Ik heb zojuist Guitar Hero 3 gepreordered en de preorder van Scene it kan ik nergens vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
The Darkness is tof! Alleen heel erg rechtlijnig en de laadtijden zijn kut!
Ben ik blij omquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Guitar Hero 3 gepreordered en de preorder van Scene it kan ik nergens vinden
Buzz met muziek is inderdaad leuker, maar deze is ook erg tof. En GH3 komt er omdat ik GH2 niet hebquote:
En waarom moet iedere 360 game nou per direct mooier zijn dan een PS2 game? Ik heb anders niet heel veel titels gezien die een God of War II ver wegblazen. En dan doel ik niet op het technische aspect maar hetgene wat je op je beeldscherm krijgt voorgeschoteld (prachtige leveldesign, gedetailleerde characters etc. etc.).quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef ach het volgende:
[..]
[..]
Mijn godSpelen ze op een uberbrakke tv ofzo? Mensen die serieus durven te beweren dat een PS2 spel betere graphics heeft dan een console die nieuwer is dan een Nintendo64 moeten echt afgemaakt worden
![]()
Cyb heeft gelijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waarom moet iedere 360 game nou per direct mooier zijn dan een PS2 game? Ik heb anders niet heel veel titels gezien die een God of War II ver wegblazen. En dan doel ik niet op het technische aspect maar hetgene wat je op je beeldscherm krijgt voorgeschoteld (prachtige leveldesign, gedetailleerde characters etc. etc.).
De vergelijking zie ik ook niet zo met FF XII, maar ik wil ook niet zeggen dat Eternal Sonota grafisch next-gen is. Het ziet er allemaal wat gelikter dan andere shell-shaded games als Dragon Quest VIII en The Windwaker
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waarom moet iedere 360 game nou per direct mooier zijn dan een PS2 game? Ik heb anders niet heel veel titels gezien die een God of War II ver wegblazen. En dan doel ik niet op het technische aspect maar hetgene wat je op je beeldscherm krijgt voorgeschoteld (prachtige leveldesign, gedetailleerde characters etc. etc.).
De vergelijking zie ik ook niet zo met FF XII, maar ik wil ook niet zeggen dat Eternal Sonota grafisch next-gen is. Het ziet er allemaal wat gelikter dan andere shell-shaded games als Dragon Quest VIII en The Windwaker
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Eternal Sonata is een van de mooiste games ooit.
God of Pixel is zo last gen als maar kan. Daarom niet minder maar ga niet zo raaskalken.
De demo is inderdaad erg mooi, maar het trekt me echt totaal niet...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een verstokte Sonic (!) fanboy die geen uitgesproken fan is van God of War. Well what a surprise
![]()
![]()
Eternal Sonota ziet er prachtig uit voor een shell-shaded game (zonder twijfel de meeste indrukwekkende shell-shaded titel so far) maar de mooiste game ooit is natuurlijk voorbarig. Maar ik durf wel te wedden dat het meerendeel weinig heeft met shell-shading. Ze zullen eerder voor een realistischere look gaan kiezen zoals een Gears of War. Ik blijf in ieder geval een groot liefhebber van titels met enorme kleurgebruik om bij te watertanden![]()
verbaast me niks er zijn veel te veel shooter freaks en gta loversquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:20 schreef existenz het volgende:
[..]
De demo is inderdaad erg mooi, maar het trekt me echt totaal niet...
vergeet Dead Rising, Bioshock en Condemned nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Is wel leuk geloof ik.
Voro de rest, Halo 3, Crackdown, Gears of War, Forza 2, binnenkort Assasin's Creed, Mass Effect.
Lekker boeiend dat mooie level design en die gedetailleerde characters als de framerate daardoor niet boven de 20 uitkomtquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
en bij mijquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef jmac het volgende:
Scene it
Zal wel alleen aanslaan in US/engelstalige landen of echte filmdreaks
Lage resolutie? Inkakkende framerate? Waar heb je het over? Nog nooit meegemaakt in Halo 3!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef ach het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat mooie level design en die gedetailleerde characters als de framerate daardoor niet boven de 20 uitkomtZelfs Halo 3 (lage resolutie + inkakkende framerate) is stukken beter dan de 'mooie' PS2 spellen die ik gezien heb.
Ga je me vertellen dat het verschil FREAKIN groot is dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef ach het volgende:
[..]
Het ziet er wat gelikter uit dan The Windwaker?![]()
Ga eens langs de opticien
![]()
Ach...quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lage resolutie? Inkakkende framerate? Waar heb je het over? Nog nooit meegemaakt in Halo 3!
Je weet dat je shell-shading c-e-l-l-s-h-a-d-i-n-g spelt, he? En wie zijn "ze"?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een verstokte Sonic (!) fanboy die geen uitgesproken fan is van God of War. Well what a surprise
![]()
![]()
Eternal Sonota ziet er prachtig uit voor een shell-shaded game (zonder twijfel de meeste indrukwekkende shell-shaded titel so far) maar de mooiste game ooit is natuurlijk voorbarig. Maar ik durf wel te wedden dat het meerendeel weinig heeft met shell-shading. Ze zullen eerder voor een realistischere look gaan kiezen zoals een Gears of War. Ik blijf in ieder geval een groot liefhebber van titels met enorme kleurgebruik om bij te watertanden![]()
Ik weet nog dat ik Wind Waker niet echt mooi vond (kartels door lage resolutie, framerate blabla) en Eternal Sonata is veel mooier. Wind Waker gebruikt 16 verschillende kleuren per gebied ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga je me vertellen dat het verschil FREAKIN groot is dan?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lage resolutie? Inkakkende framerate? Waar heb je het over? Nog nooit meegemaakt in Halo 3!
hij heeft ze blijkbaar alle2 nooit gespeeld , het verschil is immers inmens , WW heeft heel veel grote lege gebiedenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef ach het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Wind Waker niet echt mooi vond (kartels door lage resolutie, framerate blabla) en Eternal Sonata is veel mooier. Wind Waker gebruikt 16 verschillende kleuren per gebied ofzo![]()
Meer kleuren maakt het ook niet opeens next-gen hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef ach het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Wind Waker niet echt mooi vond (kartels door lage resolutie, framerate blabla) en Eternal Sonata is veel mooier. Wind Waker gebruikt 16 verschillende kleuren per gebied ofzo![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meer kleuren maakt het ook niet opeens next-gen hoorHet kleurgebruik in Eternal Sonota is helderder/scherpen dan in Windwaker. Niet een schokkend verschil te noemen dus.
Windwaker heb ik wel degelijk gespeeld (niet uitgespeeld aangezien het spel me na 15 uur niet meer kon bekoren) maar toentertijd was het toch een van de indrukwekkendste cell-shading games.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij heeft ze blijkbaar alle2 nooit gespeeld , het verschil is immers inmens , WW heeft heel veel grote lege gebieden
en ETS zit boordevol detail en er komen geen lege/saaie gebieden in voor heb ook amper
kartels gezien in het spel
Mijn tv ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou doe eens een gokje
En je weet dat Halo 3 n-i-e-t 7-2-0 p m-a-a-r 6-4-0 p ondersteund hé?
![]()
Das veel te vroegquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Oe ik kan echt niet meer wachten...
11 days left![]()
![]()
Motoren vind ik zwaar klote rijden in de demo iig.. En je valt er best snel vanaf.. En zoveel sneller zijn ze uiteindelijk niet..quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:55 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is PGR4 tof zeg
Motoren zijn een leuke toevoeging en de graphics zijn weer prachtig. Las Vegas in het donker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |