abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54159661
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef TubewayDigital het volgende:
http://www.ebuddy.com/
Was toch al vermeld dat die krengen ook niet werkte? Direct in start post al. Veder werken die krengen gewoon matig
pi_54163017
Ik heb de oplossing allang gegeven.

Óf vragen voor toegang, met tekst en uitleg erbij waarom het noodzakelijk is, óf logmein.com gebruiken.

Dat zijn zelfs 2 oplossingen!!! ±o
pi_54163740
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef GoldenBatt het volgende:
Zit zelf in 2de en laaste half jaar van Niveau 3. Wel grappig dat je hier mensen van je eigen school tegen komt idd.

Hoor nog wel van je als het (niet)werkt?
Misschien kijkt de admin hier ook
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:56:08 #31
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54176777
werkt ook niet.. ben gisteren ook niet meer aan remote control en logmein toegekomen..
het was weer super in de stad
Ik ga dat in het weekend wel even fixen..
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
pi_54177884
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef NED het volgende:
Ik heb de oplossing allang gegeven.

Óf vragen voor toegang, met tekst en uitleg erbij waarom het noodzakelijk is, óf logmein.com gebruiken.

Dat zijn zelfs 2 oplossingen!!! ±o
je word hier nog eens gewaarderd
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:52:24 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54189355
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:23 schreef bierbart het volgende:
geen 1 webmessenger werkt en heb al 3 alternatieve messengers geprobeerd..
Normaliter kun je als ze de MSN poorten dichtzetten nog gewoon met WebMessenger over poort 80. Als dat niet meer werkt, dan hebben ze waarschijnlijk de MSN login servers met hun IP adressen geblokkeerd, en dan gaat het inderdaad niet werken.
quote:
Ik ben stagiair op het ROC van Twente en ik heb MSN eigenlijk wel een beetje nodig vanwege omdat mijn begeleider woensdag altijd papadag heeft met zijn kinderen.. en als ik dan ergens vastloop vraag ik het altijd via msn..
En dat kan niet via die ene uitvinding die Alexander Graham Bell deed aan het eind van de 19e eeuw, en welke intussen zover progressie heeft gemaakt dat ze ter grote van een veredeld luciferdoosje in je zak passen en overal mee naar toe kan worden genomen?

En in geval van telefoonangst: SMS en E-mail kan toch ook?

MSN nodig hebben.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_54265708
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:57 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Misschien kijkt de admin hier ook
Admin meldt
Bedankt voor de nuttige sites, heb er gelijk een paar meer geblockt

Stagiarie: Doe Gerko de groeten
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:44:58 #35
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54267799
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef namfra het volgende:

[..]

Admin meldt

omg! en wie ben jij?
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:00:48 #36
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54269270
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:44 schreef bierbart het volgende:
omg! en wie ben jij?
BUSTED!!!

Okay, een System Administrator heeft de mogelijkheid precies uit te vogelen wie naar welke websites gaat, en vanaf wel IP adres.... en bij het IP adres kan hij dan weer precies zien welke PC dat is, en waar die PC staat.

Sterker nog: MSN verkeer is un-encrypted (of heel makkelijk te decrypten), en kan met een sniffer worden gevangen en bekeken door een Admin......

Mensen die denken dat hun chats en webbezoekjes niet kunnen worden getraceerd binnen een bedrijf of school.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:37:59 #37
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54271231
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:00 schreef maartena het volgende:

[..]

BUSTED!!!

Okay, een System Administrator heeft de mogelijkheid precies uit te vogelen wie naar welke websites gaat, en vanaf wel IP adres.... en bij het IP adres kan hij dan weer precies zien welke PC dat is, en waar die PC staat.

Sterker nog: MSN verkeer is un-encrypted (of heel makkelijk te decrypten), en kan met een sniffer worden gevangen en bekeken door een Admin......

Mensen die denken dat hun chats en webbezoekjes niet kunnen worden getraceerd binnen een bedrijf of school.....
Ik wou alleen maar weten welke admin.. dat alles wat ik uitspook gelogd word kan ik jou ook wel vertellen
Last.fm
pi_54277431
Ik zit bij de centrale ICT diensten. Ik denk niet dat je mij kent, ik ken jou ook niet persoonlijk (weet natuurlijk niet welke stagiaires er altijd rondlopen). Sinds de blokkade van ebuddy e.d. zijn de Squid logfiles met 500MB per dag teruggebracht, effectieve blokkade dus
pi_54277460
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef namfra het volgende:

[..]

Admin meldt

Bwhahaahha. , .
pi_54295779
bierbart: goedmakertje
www.kanikffvangen.nl
  donderdag 1 november 2007 @ 08:32:02 #41
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_54295982
Of je installeert MSN op je mobiele telefoon, dan valt er niets te blocken voor de sysops.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')