Ja dat dus (ik moet sneller typen goftedommequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
remote desktop gebruiken icm je pc thuis
Of natuurlijk overleggen met je begeleider dat je contact hebt via msn, maar dat dat niet meer mogelijk is.
Of minder typenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:36 schreef NED het volgende:
Ja dat dus (ik moet sneller typen goftedomme)
Uiteraard! Anders zou ik hem toch niet aandragenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Is wel een goeie oplossing!
Zit zelf ook op ROC van Twentequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:23 schreef bierbart het volgende:
Sinds gisteren hebben ze hier alle poorten tot de server van MSN messenger gesloten.. kom er dus niet meer op! geen 1 webmessenger werkt en heb al 3 alternatieve messengers geprobeerd..
Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Ik ben stagiair op het ROC van Twente en ik heb MSN eigenlijk wel een beetje nodig vanwege omdat mijn begeleider woensdag altijd papadag heeft met zijn kinderen.. en als ik dan ergens vastloop vraag ik het altijd via msn..
help![]()
Met jouw weet je het nooit!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:46 schreef NED het volgende:
[..]
Uiteraard! Anders zou ik hem toch niet aandragen
die worden tegenwoordig vaak ook al geblokt... Plus werkt nooit zo fijn (maar dat is een mening)quote:
hey die doet het dus WEL op me werk, thnxquote:
Mail gaat via brower, en die wordt niet geblokeerd anders zou je niet kunnen surfen @ het inet. Welke opleiding van ROC doe je? Als je ICT doet lijkt me het dat je je zelf wel kunt redden met remote controll. Maar ook anders als je vragen der over hebt kun je mij ook wel ff een PM sturen, en dan kan ik je der ook wel mee helpen. Tis niet zo gek moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef bierbart het volgende:
meebo werkt ook niet.. denk dat ze gewoon al het dataverkeer van en naar de msn messenger server hebben geblokkeerd.. kan trouwens wel gewoon in mn mail komen, maar dat zal wel via een andere server gaan dan
Ja, zou prima moeten kunnen. Misschien dat je de remote controll.exe even op een usb moet zetten ofzo, weet zo niet of hij in W2K zit, maar die heb ik anders wel liggen en kan ik je zo mailen (Kun je ook zo op een usb stick zetten of mailbox, als ict'er heb je bijde wel neem ik aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef bierbart het volgende:
Ik doe inderdaad ICT en er zijn heel veel dingen waar ik anderen juist mee uit de shit help, maar hier hield het voor mij wel een beetje op.. ik zal eens wat dingen proberen met remote control enzo.. kan toch wel vanaf een W2K werkstation naar een Windows XP MCE 2005 pc?
Was toch al vermeld dat die krengen ook niet werkte? Direct in start post al. Veder werken die krengen gewoon matigquote:
Misschien kijkt de admin hier ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef GoldenBatt het volgende:
Zit zelf in 2de en laaste half jaar van Niveau 3. Wel grappig dat je hier mensen van je eigen school tegen komt idd.
Hoor nog wel van je als het (niet)werkt?
je word hier nog eens gewaarderdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef NED het volgende:
Ik heb de oplossing allang gegeven.
Óf vragen voor toegang, met tekst en uitleg erbij waarom het noodzakelijk is, óf logmein.com gebruiken.
Dat zijn zelfs 2 oplossingen!!! ±o
Normaliter kun je als ze de MSN poorten dichtzetten nog gewoon met WebMessenger over poort 80. Als dat niet meer werkt, dan hebben ze waarschijnlijk de MSN login servers met hun IP adressen geblokkeerd, en dan gaat het inderdaad niet werken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:23 schreef bierbart het volgende:
geen 1 webmessenger werkt en heb al 3 alternatieve messengers geprobeerd..
En dat kan niet via die ene uitvinding die Alexander Graham Bell deed aan het eind van de 19e eeuw, en welke intussen zover progressie heeft gemaakt dat ze ter grote van een veredeld luciferdoosje in je zak passen en overal mee naar toe kan worden genomen?quote:Ik ben stagiair op het ROC van Twente en ik heb MSN eigenlijk wel een beetje nodig vanwege omdat mijn begeleider woensdag altijd papadag heeft met zijn kinderen.. en als ik dan ergens vastloop vraag ik het altijd via msn..
Admin meldtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:57 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Misschien kijkt de admin hier ook![]()
omg!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef namfra het volgende:
[..]
Admin meldt
Bedankt voor de nuttige sites, heb er gelijk een paar meer geblockt
Stagiarie: Doe Gerko de groeten![]()
BUSTED!!!quote:
Ik wou alleen maar weten welke admin..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:00 schreef maartena het volgende:
[..]
BUSTED!!!
Okay, een System Administrator heeft de mogelijkheid precies uit te vogelen wie naar welke websites gaat, en vanaf wel IP adres.... en bij het IP adres kan hij dan weer precies zien welke PC dat is, en waar die PC staat.
Sterker nog: MSN verkeer is un-encrypted (of heel makkelijk te decrypten), en kan met een sniffer worden gevangen en bekeken door een Admin......
Mensen die denken dat hun chats en webbezoekjes niet kunnen worden getraceerd binnen een bedrijf of school.....
Bwhahaahha.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:43 schreef namfra het volgende:
[..]
Admin meldt
Bedankt voor de nuttige sites, heb er gelijk een paar meer geblockt
Stagiarie: Doe Gerko de groeten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |