Denk het niet, er waren vannacht om 2 uur wat van die "rotjongen" hier alles bij elkaar aan het schreeuwenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jill Murphys was open, Villa Fiesta was open, en nee ik heb niet liggen schreeuwen, wellicht heb je fans
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?quote:Op maandag 24 december 2007 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik niemand mee en betwijfel of er wel wat te doen is in Roermond vanavond... Ga me vanavond stierlijk vervelen...Zaterdag was het wel belachelijk druk trouwens op het stationsplein, gelukkig waren we op tijd binnen bij &zo.
Trouwens, de Stadsfrieterie is wel erg prettig zo 's nachts
Da's wel raar ja... Hmm, vond 'm toen 's nachts wel meevallen qua prijs, maar goed, een frikadel voor 1,20 vind ik nog wel normaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?
Frietje Speciaal in een puntzak??..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?
4,50????quote:
Volgens mij willen ze dat Roermond upgrade naar Pro editionquote:Op zondag 6 januari 2008 12:10 schreef Tism het volgende:
AAaaaaaAAaAaArrggghhhhh!!...![]()
Wat is er met mijn mooie OP gebeurt???..
..![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat Roermond upgrade naar Pro edition
Ja ja, de klootjo's willen dat ik ga betalen (3pond per maand/25 per jaar) om mijn pic's te plaatsen, ik heb er ongeveer 1 Gig op mijn account staan..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar plaatjes van "Upgrade to Pro today"
Volgens mij Googled de Gemeente Roermond ook wel eens, en is men dit topic ook ondertussen wel ter zienende ogen gekomen, neem ik aan. Zou 't niet!?..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
Stuur de gemeente Roermond een brief, deze Roermond promotie moeten zij natuurlijk betalen
Inderdaad.... Helaasch...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Tism het volgende:
Snel dit topic vol ouwehoeren en een nieuwe OP maken..![]()
..
Oooooooooh, da's jammer, dan!..quote:
uhmmz iets mis met friezen ??quote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow neeeeeeee, een Fries in ons topic![]()
Rustig, rustig maar!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow neeeeeeee, een Fries in ons topic![]()
Maar volgens mij had hij hier al eens een keer gepost, of dat was in het vorige deel, dat kan ook...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Rustig, rustig maar!
Dat komt door mij, ik had via een topicreport gevraagd of 't mogelijk was om de OP in de oorspronkelijke staat terug te brengen op de één of andere manier..![]()
Vandaar..LOL!!..
..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
...dat was in het een vorige deel...
Ambtenaren en initiatief?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Volgens mij Googled de Gemeente Roermond ook wel eens, en is men dit topic ook ondertussen wel ter zienende ogen gekomen, neem ik aan. Zou 't niet!?..![]()
Ik verwacht eigenlijk een brief van hun..![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Tism het volgende:
Snel dit topic vol ouwehoeren en een nieuwe OP maken..![]()
..
Mja, tis een beetje vergezocht, idd. Maar ook zij hebben wel eens een helder momentje, toch!? Zo'n hele dag voor 't raam zitten, gaat op ten duur ook vervelen, lijkt me..quote:
Als je mee wilt doen met de Kennedymars, hoe gaat dat eigenlijk met de inschrijving voor deelname, is dat een paar uur voor de start, of hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef knep het volgende:
[..]
Donderdag efkes naar Notermans, moet nieuwe wandelschoenen hebben voor de Kennedymars
We staan elk jaar langs de kant paaseieren uit te delen met zoepe.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef knep het volgende:
[..]
Donderdag efkes naar Notermans, moet nieuwe wandelschoenen hebben voor de Kennedymars
Gemeente Roermond kan niet eens op FOK komen johquote:Op zondag 6 januari 2008 13:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Volgens mij Googled de Gemeente Roermond ook wel eens, en is men dit topic ook ondertussen wel ter zienende ogen gekomen, neem ik aan. Zou 't niet!?..![]()
Ik verwacht eigenlijk een brief van hun..![]()
quote:Plaatsing sluisdeuren in Roermond
17 januari 2008 - 11:48 / water & geotechniek
Het Waterschap Roer en Overmaas is gisteren begonnen met het plaatsen van de sluisdeuren in de nieuwe, permanente waterkering ter hoogte van de burgemeester Lindanussingel in Roermond. Het inhangen en afregelen van de sluisdeuren is een ingreep die zeer nauwgezet moet worden uitgevoerd.
Twee permanente, automatische sluisdeuren, straks ook ter hoogte van de Looskade, vervangen de demontabele waterkeringen die tot dan toe bij dreigend hoogwater werden ingezet. Op termijn kunnen, bij dreiging van hoog water in de Maas, met één druk op de knop de sluisdeuren worden gesloten. De oude beveiliging bestond uit wanden die met veel mensen en zware machines in elkaar gezet moesten worden. Dat was een tijdrovende klus.
De waterkeringen in de Roer moeten bewoners van de stad voldoende bescherming bieden bij hoogwater van de Maas. De sluisdeuren van de waterkeringen op beide locaties staan bij een normale waterstand open. Bij dreigend hoogwater worden de sluisdeuren gesloten om het water te keren. Bescherming tegen hoog water is het belangrijkste element in het Zandmaasproject dat de rivier de Maas meer ruimte geeft om water af te voeren en te bergen.
Bron.
Waarom het zo stil is, vroeg het me laatst ook al af... Maar ja, in de winter is het nu niet echt spectaculair in Roermond te noemen he...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:46 schreef Maureentje het volgende:
Waarom is het altijd zo stilin dit topic eigenlijk![]()
Gewoon geen reet te doen in RoermondAl bekend wie op bevrijdingsfestival komen trouwens ?
Mwha, ik kom wel!..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:46 schreef Maureentje het volgende:
Waarom is het altijd zo stilin dit topic eigenlijk![]()
Gewoon geen reet te doen in RoermondAl bekend wie op bevrijdingsfestival komen trouwens ?
Ik ook, beginnen met vrijdag Big Benny in 't Roerpötje en de rest zien we wel weer... Kijken of ik dit jaar niet weer de laatste trein mis die vrijdagavondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, ik kom wel!..![]()
Maar eerst nog carnaval, natuurlijk! Ben eigenlijk wel benieuwd of ik 't ga overleven..
Ja hier ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef Tism het volgende:
Hey! Even een vraagje!!
Hebben jullie ook storing op de kabel (televisie)?..![]()
.. Watskebeurt:?..![]()
Nee, dat melden ze volgende week pas, of gewoon helemaal niet, natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja hier ooken in Herten ook
Volgens @home is er natuurlijk helemaal geen storing
![]()
Hopelijk vanavond wel beeldStephen King films op Veronica
Ja alles dood hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef Tism het volgende:
Hey! Even een vraagje!!
Hebben jullie ook storing op de kabel (televisie)?..![]()
.. Watskebeurt:?..![]()
ik ben maar weer WOW aan het installerenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja alles dood hier.
Was verdomme al met het resetten bezig voor ik dit topic zag
Mocht iemand zien dat het weer werkt dan stel ik een kick van dit topic op prijs. Ik was me ook aan het verheugen op Stephen King films*slingert de ps3 aan*
..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja alles dood hier.
Was verdomme al met het resetten bezig voor ik dit topic zag
Mocht iemand zien dat het weer werkt dan stel ik een kick van dit topic op prijs. Ik was me ook aan het verheugen op Stephen King films*slingert de ps3 aan*
Wonen ze in Herten ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:17 schreef wdn het volgende:
Mijn ouders hebben wel geluid en geen beeld
hier in de buurt dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:20 schreef wdn het volgende:
Nee Koninginnelaan in Roermond.
Ja duh, heb ik ook, maar goed, ik had nergens problemen meequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef wdn het volgende:
We leven in het digitale tijdperk metalfreak
Swalmen blijft gespaard van ellendequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:31 schreef wdn het volgende:
Jij viel buiten de postcodes die maureentje postte
dan maar liever geen TVquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Swalmen blijft gespaard van ellende
..quote:Jongeren mishandelen en ontvoeren kippen
Uitgegeven: 27 januari 2008 14:41
ROERMOND - De politie is op zoek naar zeven of acht jongeren, die verdacht worden van het mishandelen en ontvoeren van kippen en een haan in een tuin aan de Bisschop van Cuyckstraat in Roermond.
Dat liet de politie zondag weten.
De bewoner werd in de nacht van vrijdag op zaterdag (omstreeks 03.45 uur) wakker van lawaai in zijn tuin en zag het groepje jongeren bij de kippenren.
De jongeren namen de benen, waarop de man zag dat zijn kippen zwaar waren toegetakeld.
1 kip bleek te zijn overleden, 1 haan leeft nog wel maar zal de mishandeling niet overleven, 1 kip verkeerde in zware shock en enkele kippen worden nog vermist.
De politie vraagt getuigen of mensen die weten, om welke jongeren het hier gaat, dringend kontakt op te nemen met de politie Roermond onder nummer 0900-8844.
Ben je geband?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:48 schreef Maumiauw het volgende:
[..]
Ja johBen Maureentje
Maar dat account doet het nie meer
IKKE!!!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Koningin het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar de sjtasiefestasie???
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:26 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Level #5![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kasteel Hillenraad
[ afbeelding ]
Provincie: Limburg
Gemeente: Roermond
Inwoners: 54.696 (kan iets meer of minder zijn)
Geografische ligging: 51°11′33″NB 5°59′37″OL
Stadsrechten: Ja
Belangrijke verkeersaders: N271, N280, N293, N68, A73
Netnummer: 0475
Postcodes: 6041-6071
Oppervlakte: 69,83 km²
Wateroppervlakte: 2,62 km²
Zetelverdeling gemeenteraad
9 VVD
5 CDA
5 PvdA
3 Burgerbelangen Roermond
3 Democraten Swalmen
3 SP
2 GroenLinks
1 Stadspartij Roermond
Plaatsen, dorpen, gehuchten, stadsdelen (geen wijken)
Roermond, Swalmen, Asenray, Herten, Leeuwen, Maasniel
Projecten in Roermond
Alles over de geschiedenis van Roermond, met van alles en nog wat. Het beleg van 1570 door Willem van Oranje, restauratie van de cattentoren en andere dingen.
Ook zijn er verschillende mensen uit Roermond met camera's, deze schroomen 't niet alles wat ze opnemen op YouTube te gooien, sommige filmpjes zijn de moeite van 't kijken waard, sommige niet. Bij deze dus ook een linkje naar diverse filmpjes, door Roermondenaren voor Roermondenaren en alle andere geïnteresseerden. (Let op: klikken is op eigen risico)
Deel 1
Roermond; Een onderschatte stad, in ontwikkeling! Deel 2
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Deel 3
Roermond; Een stad in ontwikkeling! Deel 4
En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
[..]
Wil je ook op 't lijstje Quote deze dan en voeg je er aan toe, bij 't volgende topic wordt die er in meegenomen!
![]()
Hij vond m'n banner gewoon kicksquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Euhm, vond je de OP zo mooi, dat je 'em even quote!?..
Geloof er niks van..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]![]()
Maar mag weer posten met deze
![]()
Lag tijdelijk ff in de prullenbak
waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]![]()
Maar mag weer posten met deze
![]()
Lag tijdelijk ff in de prullenbak
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef Koningin het volgende:
Gister in de Oranjerie geweest bij het Prinsetreffe!
Was super gezellig
Ik stond vooraan, aan de rechter kant bij de trap.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Met welke vereniging en waar stond je, Sjoerd102 is er namelijk ook geweest
en wat voor n00bies zou ik gedaan moeten hebben ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Geloof er niks van..
Je hebt vast iets n00bies gedaan, hè!?..Lol..
![]()
uhmmz beetjequote:
Wat doen in godsnaam 20 man om 3 uur zondagmorgen op Fok in DGK nog wel??quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
uhmmz beetjerellen in DGK om 3 uur zondagmorgen met zo'n 20 man nadat iemand een onterechte ban had gehad
(vonden wij dan he
)
vervelend doen ??quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat doen in godsnaam 20 man om 3 uur zondagmorgen op Fok in DGK nog wel??![]()
De Gouden Kooi
Kermis met vastelaovindjquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
vervelend doen ??![]()
en ik kijk niet eens naar DGK
![]()
Wanneer gaat de kermis trouwens open ?? Morgen ?
..quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
en wat voor n00bies zou ik gedaan moeten hebben ??![]()
![]()
Kreeg op alles : Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) Kon alleen MED nog lezen![]()
[..]
uhmmz beetjerellen in DGK om 3 uur zondagmorgen met zo'n 20 man nadat iemand een onterechte ban had gehad
(vonden wij dan he
)
Niet al te ver voor me dus. Ik stond een meter of 10 naar achteren. Ook aan de rechterkant, waar die deuren richting bar waren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, aan de rechter kant bij de trap.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja weet ik veel ?Heb een schurfthekel aan carnaval
Weeronline is een heeeeeel stuk positiever, stonden er gisteren nog sneeuwvlokjes voor de ochtend, zijn die nu ook helemaal wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:27 schreef Tism het volgende:
[Carnaval]: Sjtasiefestasie
Ja, en ik maak me zorgen over 't weer, zaterdag..![]()
Het ziet er niet goed uit..![]()
[ afbeelding ]
Ja erg hequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja erg heRotherrie op het statsieplein nu,morgen weer
Hoop dat het dat keihard gaat regenen of zo
Ik woon op de Mariagardestraat,dus zelfde afstand van de statie en zelfde herriequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef denka het volgende:
[..]
![]()
Rotherrie is idd al goed te horen en begint ook al behoorlijk druk te worden. Gelukkig ben ik de komende dagen niet in Roermond dus heb ik erg weinig last van.Ik woon op het eind van de veldstraat dus al het volk komt hier altijd langs om naar de Mac te gaan enzo.
Maargoed regen vind ik ook een beetje sneu voor die boeren..
Muwhahahahaquote:Op maandag 4 februari 2008 11:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
gespot op 't mertsjpektakel. Metalfreak
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |