Arrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhh, jumpquote:Op zondag 18 november 2007 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
De opvolger van Ut daak d'r aaf is bekend!!! De Vastelaovesjump http://nl.youtube.com/watch?v=7Wdx5SNmRoM
quote:Op zondag 18 november 2007 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
De opvolger van Ut daak d'r aaf is bekend!!! De Vastelaovesjump http://nl.youtube.com/watch?v=7Wdx5SNmRoM
..quote:Roermond wil meer tunnels
ROERMOND - Roermond wil na het gereedkomen van beide tunnels voor de A73-Zuid nog drie tunnels aanleggen. Dat zei wethouder Gerard IJff (PvdA, Verkeer) maandag.
Roermond wil met die tunnels drie grote knelpunten in het wegennet aanpakken. Zo moet de brug over de Maas vervangen worden door een tunnel. Hetzelfde geldt voor de spoorbrug, en voor een deel van de Roerkade. Deze weg loopt bij overstromingen van de Roer en de Maas geregeld onder water. De gemeente wil de weg ondertunnelen.
Da's technisch gewoon haalbaar, de huidige Roertunnel loopt ook ONDER de Roer door als ik me niet vergis...quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
als er naastr de Roer een tunnel gebouwd wordt loopt deze toch ook onder. WAter loopt toch altij naar het laagste punt?!?
Whehequote:Kind (13) opgepakt na ontvoering
De politie heeft gisteravond vijf mensen opgepakt wegens ontvoering van een 46-jarige vrouw uit Echt. Een van de verdachten was een jongen van 13 jaar, maakte de politie vandaag bekend. De andere verdachten zijn een jongen van 17, twee mannen van 24 en 38 jaar en een 37-jarige vrouw. Allen zijn in verzekering gesteld.
Een arrestatieteam van de politie bevrijdde zaterdag rond 17.30 uur de vrijdag ontvoerde vrouw uit een hotel boven eetcafé Het Roerpotje aan het Stationsplein in Roermond. De vrouw was vrijdagavond ontvoerd uit haar woning in Echt. Haar partner schakelde de politie in, die twintig rechercheurs op de zaak zette. Zaterdagmiddag zochten de verdachten contact met de vriend van het slachtoffer en eisten van hem een onbekende hoeveelheid losgeld. De politie kon aan de hand van dit contact traceren waar de vrouw zich bevond en maakte een einde aan de gijzeling.
Geld
Drie verdachten wisten in eerste instantie te ontkomen maar werden door de politie op hun vlucht door de ruimte met etende mensen en het drukke winkelcentrum aangehouden. Volgens de politie kenden twee van de verdachten en het slachtoffer elkaar. De verdachten meenden dat er bij het slachtoffer veel geld te halen was, liet de politie weten.
Tja, vrouw in combinatie met auto.....quote:Een 21-jarige vrouw uit Grevenbicht botste door een nog onbekende oorzaak op de middengeleiding
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, vrouw in combinatie met auto.....
Wie gaat er morgen ook naar de Kweijelaovindj??
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:59 schreef wdn het volgende:
Vanmorgen 6:30 trein Rmd - Ehv
Stapt een kerel samen met me in. Gaat 1 bank verder ziiten. Haalt een fles wodka * uit zijn jas. Half uur later is de fles leeg als we in Ehv aankomen....
* kan zijn dat er water in de fles zat maar hij waggelde flink.
Wel grappig trouwens dat ie dan bij jou in de trein zit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:59 schreef wdn het volgende:
Vanmorgen 6:30 trein Rmd - Ehv
Stapt een kerel samen met me in. Gaat 1 bank verder ziiten. Haalt een fles wodka * uit zijn jas. Half uur later is de fles leeg als we in Ehv aankomen....
* kan zijn dat er water in de fles zat maar hij waggelde flink.
Sorryquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens dat ie dan bij jou in de trein zit....
Ik had vanochtend iemand voor me rijden, het leek wel of die gezopen had!..
Dit is voor zover ik me kan herinneren een relaxte goede tandarts.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:35 schreef denka het volgende:
Tandartsvraag
Hey medefokkers en mederoermondenaren!
Ik wil graag overstappen naar een tandarts in Roermond omdat ik geen zin meer heb om voor de tandarts naar mijn oude woonplaats te reizen. Mijn vraag aan jullie is bij welke tandarts jullie zitten en hoe jullie ervaring daar mee is. Of dat jullie weten welke tandarts niet echt relax is en ik zeker niet naar toe moet. Ik ben me namelijk een beetje aan het orienteren op dat gebied om dalijk een goede keus te maken.
Oh ja, en dit is ook een aardige goede tandarts,quote:Evers R M Tandartspraktijk Roermond
Kapellerlaan 57
Roermond
Tel: Ja.
Tis een oude buurman van me, en heeft 3 hele leuke dochters..quote:Ruijs J C J
Kasteel Hillenraedtstr 66
Roermond [kaart]
Tel: Ja.
Ja, is toch ook zo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben jullie écht in de TT staan dat roermond een ontwikkelingsgebied is?
Idd, ik rij vanochtend de Maasbrug (N280) over en kom me toch in een sneeuwbui terecht, niet normaal. En in de richting Baexem/Roermond lagen er al een paar met de auto in de greppel..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
In Roermond zelf lag ook niet zoveel. In Horn lag wel echt veel sneeuw. Beetje verderop lag weer helemaal niets.
Daar heb ik met hagel ook eens een ongeluk gehad...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, ik rij vanochtend de Maasbrug (N280) over en kom me toch in een sneeuwbui terecht, niet normaal. En in de richting Baexem/Roermond lagen er al een paar met de auto in de greppel..![]()
idd, met goed weer is 't een heerlijke weg om 't gas een beetje meer open te trekken, maar met nat weer, ijzel en sneeuw is dat stukje terhoogte van 't viaduct levensgevaarlijk. Over aquaplaning nog niet gesproken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik met hagel ook eens een ongeluk gehad...De auto voor me schoof zo van de weg af, politie zei toen erna: "ja, de weg is hier sowieso al glad" Ja, doe er dan wat aan....
Maar laatst hebben ze er al 2 dagen op rij staan controleren op snelheid...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:31 schreef Tism het volgende:
[..]
idd, met goed weer is 't een heerlijke weg om 't gas een beetje meer open te trekken, maar met nat weer, ijzel en sneeuw is dat stukje terhoogte van 't viaduct levensgevaarlijk. Over aquaplaning nog niet gesproken.
Oh, ze staan er regelmatig hoor met hun nieuwe flitsloze digitale prenten inner. Ze moeten de kosten van dat ding zeker terug verdienen, de rukkers!!..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar laatst hebben ze er al 2 dagen op rij staan controleren op snelheid...
Hmmm, lekker, hopen dat die morgen weer open is, moet naar Eindhoven...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1364241/10/Spekgladde_N280_afgesloten.html
Wow!!!..quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kunt ook via Venlo rijdenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, lekker, hopen dat die morgen weer open is, moet naar Eindhoven...
Hopelijk is het fietspad naast de N280 morgenochtend om half 5 ook afgeslotenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij krijg ik niemand mee en betwijfel of er wel wat te doen is in Roermond vanavond... Ga me vanavond stierlijk vervelen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op L1 is nu de docusoap Roermondse adel erop. Een reportage over de familie Fermont. Gaan er trouwens vanavond nog Fok!kers naar Jill Murphys? Die is gewoon open.
Waar is dat dan?..quote:Op maandag 24 december 2007 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Trouwens, de Stadsfrieterie is wel erg prettig zo 's nachts
Op het stationsplein op de hoek waar eerst de ijswinkel heeft gezeten, naast Doedels.quote:
Ah, okè!..quote:Op maandag 24 december 2007 18:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op het stationsplein op de hoek waar eerst de ijswinkel heeft gezeten, naast Doedels.
Captain Obviousquote:Op maandag 24 december 2007 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
is die ijswinkel dan weg?
Verhuisd, zit nu ergens in de buurt van de handyman, tenminste nu verkopen ze er wafels onder de naam van de Ijswinkel...quote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
bedoelde meer, failliet, verhuisd???
Hoorde dat ze nog op zoek zijn naar een ander pand voor de ijswinkelquote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verhuisd, zit nu ergens in de buurt van de handyman, tenminste nu verkopen ze er wafels onder de naam van de Ijswinkel...
Ghehe...waarschijnlijk heb je het de eerste tijd nog niet nodig toch?quote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoorde dat ze nog op zoek zijn naar een ander pand voor de ijswinkelDat ze maar snel weer open gaan
Was jij dat wat vannacht zo aan het schreeuwen was dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
nee helaas, zou gisteraovnd zijn gegaan, maar ben blijven plakken in het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |