Daar heb ik met hagel ook eens een ongeluk gehad...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, ik rij vanochtend de Maasbrug (N280) over en kom me toch in een sneeuwbui terecht, niet normaal. En in de richting Baexem/Roermond lagen er al een paar met de auto in de greppel..![]()
idd, met goed weer is 't een heerlijke weg om 't gas een beetje meer open te trekken, maar met nat weer, ijzel en sneeuw is dat stukje terhoogte van 't viaduct levensgevaarlijk. Over aquaplaning nog niet gesproken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik met hagel ook eens een ongeluk gehad...De auto voor me schoof zo van de weg af, politie zei toen erna: "ja, de weg is hier sowieso al glad" Ja, doe er dan wat aan....
Maar laatst hebben ze er al 2 dagen op rij staan controleren op snelheid...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:31 schreef Tism het volgende:
[..]
idd, met goed weer is 't een heerlijke weg om 't gas een beetje meer open te trekken, maar met nat weer, ijzel en sneeuw is dat stukje terhoogte van 't viaduct levensgevaarlijk. Over aquaplaning nog niet gesproken.
Oh, ze staan er regelmatig hoor met hun nieuwe flitsloze digitale prenten inner. Ze moeten de kosten van dat ding zeker terug verdienen, de rukkers!!..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar laatst hebben ze er al 2 dagen op rij staan controleren op snelheid...
Hmmm, lekker, hopen dat die morgen weer open is, moet naar Eindhoven...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.nu.nl/news/1364241/10/Spekgladde_N280_afgesloten.html
Wow!!!..quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kunt ook via Venlo rijdenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, lekker, hopen dat die morgen weer open is, moet naar Eindhoven...
Hopelijk is het fietspad naast de N280 morgenochtend om half 5 ook afgeslotenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij krijg ik niemand mee en betwijfel of er wel wat te doen is in Roermond vanavond... Ga me vanavond stierlijk vervelen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op L1 is nu de docusoap Roermondse adel erop. Een reportage over de familie Fermont. Gaan er trouwens vanavond nog Fok!kers naar Jill Murphys? Die is gewoon open.
Waar is dat dan?..quote:Op maandag 24 december 2007 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Trouwens, de Stadsfrieterie is wel erg prettig zo 's nachts
Op het stationsplein op de hoek waar eerst de ijswinkel heeft gezeten, naast Doedels.quote:
Ah, okè!..quote:Op maandag 24 december 2007 18:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op het stationsplein op de hoek waar eerst de ijswinkel heeft gezeten, naast Doedels.
Captain Obviousquote:Op maandag 24 december 2007 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
is die ijswinkel dan weg?
Verhuisd, zit nu ergens in de buurt van de handyman, tenminste nu verkopen ze er wafels onder de naam van de Ijswinkel...quote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
bedoelde meer, failliet, verhuisd???
Hoorde dat ze nog op zoek zijn naar een ander pand voor de ijswinkelquote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verhuisd, zit nu ergens in de buurt van de handyman, tenminste nu verkopen ze er wafels onder de naam van de Ijswinkel...
Ghehe...waarschijnlijk heb je het de eerste tijd nog niet nodig toch?quote:Op maandag 24 december 2007 23:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoorde dat ze nog op zoek zijn naar een ander pand voor de ijswinkelDat ze maar snel weer open gaan
Was jij dat wat vannacht zo aan het schreeuwen was dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
nee helaas, zou gisteraovnd zijn gegaan, maar ben blijven plakken in het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |