Denk het niet, er waren vannacht om 2 uur wat van die "rotjongen" hier alles bij elkaar aan het schreeuwenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jill Murphys was open, Villa Fiesta was open, en nee ik heb niet liggen schreeuwen, wellicht heb je fans
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?quote:Op maandag 24 december 2007 18:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik niemand mee en betwijfel of er wel wat te doen is in Roermond vanavond... Ga me vanavond stierlijk vervelen...Zaterdag was het wel belachelijk druk trouwens op het stationsplein, gelukkig waren we op tijd binnen bij &zo.
Trouwens, de Stadsfrieterie is wel erg prettig zo 's nachts
Da's wel raar ja... Hmm, vond 'm toen 's nachts wel meevallen qua prijs, maar goed, een frikadel voor 1,20 vind ik nog wel normaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?
Frietje Speciaal in een puntzak??..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Stadsfriterie: duur zeg, En welke malloot serveert een speciaal in een puntzak!?
4,50????quote:
Volgens mij willen ze dat Roermond upgrade naar Pro editionquote:Op zondag 6 januari 2008 12:10 schreef Tism het volgende:
AAaaaaaAAaAaArrggghhhhh!!...![]()
Wat is er met mijn mooie OP gebeurt???..
..![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat Roermond upgrade naar Pro edition
Ja ja, de klootjo's willen dat ik ga betalen (3pond per maand/25 per jaar) om mijn pic's te plaatsen, ik heb er ongeveer 1 Gig op mijn account staan..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar plaatjes van "Upgrade to Pro today"
Volgens mij Googled de Gemeente Roermond ook wel eens, en is men dit topic ook ondertussen wel ter zienende ogen gekomen, neem ik aan. Zou 't niet!?..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
Stuur de gemeente Roermond een brief, deze Roermond promotie moeten zij natuurlijk betalen
Inderdaad.... Helaasch...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Tism het volgende:
Snel dit topic vol ouwehoeren en een nieuwe OP maken..![]()
..
Oooooooooh, da's jammer, dan!..quote:
uhmmz iets mis met friezen ??quote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow neeeeeeee, een Fries in ons topic![]()
Rustig, rustig maar!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow neeeeeeee, een Fries in ons topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |