Dit klopt dan nog wel:quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef L.Denninger het volgende:
Google cache achterhaalt het wel :
voorspellingen voor 2008 op kovandijkvertelt.nl : http://64.233.183.132/search?q=cache:axmGnoq4p8YJ:www.kovandijkvertelt.nl/%3Fp%3D689+voorspellingen+2008&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl
Ook leuk :
http://www.martinrai.com/voorspelling_2008.htm
De beurs gaat het goed doen, het zal lijken of het niet op kan !
Volgens deze doos paranormaal begaafde mevrouw gaat Beatrix binnen een paar dagen aftreden :
http://spiritual.punt.nl/voorspellingen2008/
Van die vrouw:quote:Traditioneel staat een komeet ook voor onheil voor gevestigde machten, een evil omen for the future. De gewone wereldburgers hebben van dit alles minder last. De ABN-AMRO en andere banken zijn de eerste slachtoffers.
Volgens mij zit die vrouw nog met d'r hoofd bij het vorige kabinet!quote:Opnieuw zal er een kabinetscrisis dreigen en dan zal het dit keer gaan om de absurt hoge verrijkingen in het bedrijfsleven. Vooral de politiek van het CDA en VVD liggen lijnrecht tegenover die van de opositiepartijen.
quote:Het zal erom gaan spannen maar ik voorzag een regelrechte papieren verklaring van oorlog tussen Amerika en Rusland. Dit i.v.m. dictatoriale gedrag van Poetin.
je leest zo aan het einde van een jaar heel veel voorspellingen voor het komende jaar, maar je leest zelden dat ze op de voorspellingen van het jaar ervoor terugkomenquote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef L.Denninger het volgende:
Google cache achterhaalt het wel :
voorspellingen voor 2008 op kovandijkvertelt.nl : http://64.233.183.132/search?q=cache:axmGnoq4p8YJ:www.kovandijkvertelt.nl/%3Fp%3D689+voorspellingen+2008&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl
Ook leuk :
http://www.martinrai.com/voorspelling_2008.htm
De beurs gaat het goed doen, het zal lijken of het niet op kan !
Volgens deze doos paranormaal begaafde mevrouw gaat Beatrix binnen een paar dagen aftreden :
http://spiritual.punt.nl/voorspellingen2008/
quote:* Rita Verdonk: na een stormachtige opkomst zie ik haar diep wegzakken nadat informatie over haar privé-leven bekend wordt, zoals haar vriendschap met Uri Geller, Matt Hoorn en Evert Santegoeds. Ze accepteert daarom een baan in Amerika naast Ad Melkert.
* Geert Wilders wordt door een overspannen lijfwacht, die teveel overuren maakt, vermoord.
* Balkenende blijkt aids te hebben opgelopen bij veelvuldig onbeschermd bezoek aan illegale darkrooms in de ‘bible belt’
quote:Traditioneel staat een komeet ook voor onheil voor gevestigde machten, een evil omen for the future. De gewone wereldburgers hebben van dit alles minder last. De ABN-AMRO en andere banken zijn de eerste slachtoffers. Anders dan menigeen vermoed zijn banken en grote verzekeraars de echte machthebbers in de wereld. Politici en vooral hoge ambtenaren zijn in vele landen slechts marrionetten van hen die geld beheren. Ware democratie en rechtvaardigheid is slechts in enkele landen een feit, misschien wordt dat wel de grote openbaring in 2008.
Wat is daar opzienbarend aan ?quote:
15 euro schuldig..quote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
hoveel ben ik schuldig?
ik kom op 1,50 euro.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
vanwege de economische crisis krijgt "de voorspeller" maar 50 cent per goed voorspelde voorspelling. wie de schoen past trekke hem aan. nostra d.
H\jij hebt gezegd in november 2007 ! deal is deal ...quote:je krijgt van mij 5 euro per goede voorspelling, het zijn er 12.
herinner me er even aan als het 2009 wordt....
ja. ik heb ook gezegd dat vanwege de crisis het 50 cent wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
H\jij hebt gezegd in november 2007 ! deal is deal ...
dacht je serieus dat jij dat bepaalde snotaap?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef Dovenwereld het volgende:
nee... het is te laaat voor je ....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:34 schreef Dovenwereld het volgende:
Nee.. afspraak is afspraak..
helaas riskeer je nu een ban. daar heb ik al op 29 oktober 2007 gezegd.. .het is uitgesloten. en ook GEEn HERZIENING MEER ! .. .ROT OP! ...quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik heb een duidelijke herziening aangegeven, maar als je zo doorgaat zeg ik die zelfs af.
een ban?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
helaas riskeer je nu een ban. daar heb ik al op 29 oktober 2008 gezegd.. .het is uitgesloten. en ook GEEn HERZIENING MEER ! .. .ROT OP! ...
Je doet normaal en je houdt niet van weddesnchap.. Er zijn genoeg bewijzen tegen jou.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een ban?![]()
gast doe eens normaal.
lol. neem je mijn herziening mee in die 'bewijslast'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:41 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Je doet normaal en je houdt niet van weddesnchap.. Er zijn genoeg bewijzen tegen jou.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Dovenwereld het volgende:
herziening telt niet mee in 2008.. bewijslast telt alleen in 2007.. zoals voorspelling 208 zegt: je kan voorspelling 2008 in 2007 niet meer veranderd. het wordt vastgesteld.. dus na 1 janauri 2008 kan je niet meer veranderen. helaas!
Nee. weddenschap is weddenschap... Seriezue weddenschap is eenmaal.. dus ...quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
het is mijn geld, en daar doe ik mee wat ik wil.
fok! serieus nemen is je eerste fout. mij serieus nemen is je grootste fout.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Nee. weddenschap is weddenschap. ik ben geen sukkel.. Seriezue weddenschap is eenmaal.. dus ...
Je bent grootste fout gemaakt. en weddesnchap gedaan.. . je hebt serieus nemen!!! NIemand.. dus ...DAAGquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fok! serieus nemen is je eerste fout. mij serieus nemen is je grootste fout.
is dit nederlands?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Je bent grootste fout gemaakt. en weddesnchap gedaan.. . je hebt serieus nemen!!! NIemand.. dus ...DAAG
het blijft punt uit .. ik neem al vanaf oktober 2008 je serieus.. Geen grapjes meer ...ik ga voor jou melden omdat je niet afspraak houdt !
Nee. het maakt niet uit ... Je moet gewoon afspraak houden. Geen discussie meer !quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit nederlands?
alhoewel je eerste zin misschien de lading dekt
ik lach hier de ballen uit mijn broek. echt, je bent te grappig als je je opwindt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Nee. het maakt niet uit ... Je moet gewoon afspraak houden. Geen discussie meer !
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lach hier de ballen uit mijn broek. echt, je bent te grappig als je je opwindt.
ik denk dat we kunnen stellen dat dit niet helemaal kloptequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef dwergplaneet het volgende:
<knip>.
Venus sextile Ascendant, trine Descendant, Venus ruler of 2nd house.
Wat betreft geld ziet de sterrenhemel er goed uit.
Mars conjunct Zenith, ruler of the 8th house
De economie draait op volle toeren.
Venus square North Node
We moeten met ons allen oppassen dat we genoeg blijven sparen in 2008. Veel mensen die niet verstandig om zijn gegaan met geld, krijgen in 2008 de rekening gepresenteerd.
en? ben ik al gebanned?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoalshetis houdt niet van weddenschap dus... hij wil GEWOON NIET BETALEN terwijl hij deel van weddenschap heeft verloren.
nee maar ik zou wel dat regeltje onder je username veranderen eerlijk=eerlijk gaat niet op bij jou.quote:
zoalshetis heeft zelf gevraagd.. ik niet ... dussie...quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Bastard het volgende:
Ga even ruzie maken om 15 euro hee
Ben bang dat je aan deze voorspellingen geen rechten kan ontlenen ook, aan ZHI om te betalen, zoniet dan niet we zijn geen wedkantoor hier hoor
heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
Grote kerel ben je hoor...
wat jij vindt zal mij worst wezen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:36 schreef Shadow_NL het volgende:
ja inderdaad gewoon betalen weddenschap = weddenschap.
Als jij zegt dat je gaat betalen als hij gelijk heeft en je komt dat niet na, dan vind ik je echt een zielig ventje...
maar als mensen beloven te betalen voor serious request en ze doen het niet krijgen ze ook een permban kan ook om maar een tientje gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Bastard het volgende:
Ga even ruzie maken om 15 euro hee
Ben bang dat je aan deze voorspellingen geen rechten kan ontlenen ook, aan ZHI om te betalen, zoniet dan niet we zijn geen wedkantoor hier hoor
en hoe zit het met mensen die tijdig hun bedrag verlagen? worden die ook gebanned?quote:Op zondag 28 december 2008 01:05 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
maar als mensen beloven te betalen voor serious request en ze doen het niet krijgen ze ook een permban kan ook om maar een tientje gaan.
het is ook meer een principe kwestie denk ik zelf.
je bent brutaaal ... en jij hebt jouw gedrag als niet luisteraar en kleine kind... en frauder ..quote:Op zondag 28 december 2008 09:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe zit het met mensen die tijdig hun bedrag verlagen? worden die ook gebanned?
overigens gaat het me eigenlijk helemaal niet meer om het bedragje. dovenwereld heeft er voor mij een principe kwestie van gemaakt met zijn brutale gedrag. ik laat me door niemand, en zeker niet door een drammertje, de les lezen. als user in kwestie perse 15 euro wil hebben dan hoor ik dat wel van hem/haar.
voor mij is de kous af.![]()
huh? bedoel je serious request?quote:Op zondag 28 december 2008 10:21 schreef Dovenwereld het volgende:
Danny was niet blij en gaf een waarschuwing aan mensen ..
ik ben geen grapjas. ik wijzig voortijdig mijn stakes. tenzij de user er op staat dat ie het eerste bedrag wil hebben, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 28 december 2008 10:23 schreef Dovenwereld het volgende:
klopt het is waar.. danny was erg boos. Tijdens request hadden ze ook voor grapjassen. daar heeft danny diverse bans en waarschuwingen uitgedeeld.
overmaken bepaal ik zelf wel. user hoeft niet mijn gegevens te hebben. ik doe het op de post.quote:Op maandag 29 december 2008 13:45 schreef henkway het volgende:
wat je zwart op wit vastlegt moet je dokken, logisch, anders zet je jezelf voor schut en gewoon overmaken
Gelukkig is hier niets van uitgekomenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:24 schreef poldergeist het volgende:
Internationaal
Er gaat iets gebeuren met betrekking tot Iran. Misschien komen er valse inlichtingen van de CIA naar voren net zoals met de oorlog in Irak. Misschien valt Iran wel iets van de Amerikanen aan. Een vliegdekschip of een Amerikaanse basis. Ik denk dat voor november 2008, zullen we zeggen oktober 2008 een oorlog wordt verkondigd met Iran.
Het is een wilde gok, ik weet het.
Nationaal
Ik denk dat de film van Wilders voor veel commotie gaat zorgen. Een burgeroorlog is een groot woord, maar ik denk eerder dat er georganiseerde rellen onder Marokkaanse en ander Islamitische jongeren ontstaan, met brandstichtingen, vechtpartijen, vernielingen etcetera.
Zoiets als Slotervaart, maar dan in meerdere grote steden, of zoiets als de schoolprotesten van de 1040 uur.
Met als gevolg dat de aanhang van Wilders en Rita's partij groeit.
Persoonlijk hoop ik ook niet dat Wilders iets overkomt, want dan krijgen we wellicht wel een kleine burgeroorlog.
ik had je voorspellingen graag waarheid zien worden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:16 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Gelukkig is hier niets van uitgekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |