ipoddisk (toont inhoud van ipods in finder als op een externe hd)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:30 schreef jpjedi het volgende:
Hier een kersverse eigenaar van een macbook en een imac 24 inch.Machtig spul jongens!
De iphone heeft me in het mac kamp gedreven.![]()
Aangezien ik de playlist van een andere pc op de iphone heb gezet wil ik nu de playlist van de iphone weer op de macbook knallen. Hoe moet dat? Ik begrijp dat itunes geen mogelijkheid biedt dit te doen?![]()
Tja kan ook gewoon de externe HD eraan knallen maar het moet toch makkelijker gaan?
iLife heeft nooit bij Mac OS X gezeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Command - Tab werkt hier anders prima...
En oja als je een apple zou kopen in de winkel morgen misschien krijg je er dan wel de retail versie van leopard bij maar zit iLife '08 er dan ook bij?
Kijk! Dat is nu eens goed nieuwsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef thloreg het volgende:
Wohooo..Ik krijg net door van een maat van mij die bij UPS werkt dat iedereen die Leopard bestelt heeft via de Applestore morgen in de loop van de dag Leopard thuis krijgt bezorgd via UPS. Lullige is dat ik die van mij bij een premiumseller heb bestelt en die krijgen de dozen pas in de loop van de ochtend aangeleverd om ze pas vanaf 18:00 uur te kunnen verkopen. Koop je een nieuwe Mac dan krijg je GEEN Leopard voorafgeinstalleerd en er zijn geen gratis t-shirts (zoals bij panther) voor klanten beschikbaar.
Je bent de zoveelste met een dode MacBook HDD.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ga maar ff naar zo'n apple winkel..
Firewire + targetmode mocht ook niet baten
Ja maar wel als je een Macbook koopt dan krijg je een Mac OS X cd met iLife eropquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
iLife heeft nooit bij Mac OS X gezeten.
Je had natuurlijk ook gewoon fatsoenlijke warez die niet geactiveerd hoeven te worden kunnen downloaden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand trouwens CS3 al werkend onder Leopard..? Na een clean install werkt de patcher niet meer; ben benieuwd of de boel wel werkt als je een upgrade doet vanaf Tiger....
Vertel..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon fatsoenlijke warez die niet geactiveerd hoeven te worden kunnen downloaden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |