Tof!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
Mijn OP probeer ik als een verhaal te maken:
deel 1: de cliffhanger van de vorige COS; de huidige stand van zaken in +/- 2 caps
deel 2: de opbouw naar die cliffhanger toe
deel 3: de afsluiting met 1 of 2 caps
Als ik caps verwijder klopt het verhaal niet meer.
Het is dus niet een lukraak neerpleuren van een aantal caps![]()
Maar ok ik kan eens gaan proberen om voor de Updates een aangepaste versie maken door wat bijzaken weg te laten, als dat lukt tenminste voor het verhaal.
Ik denk dat je dan helemaal je hand aan de medische wetenschap kunt schenken wegens scrollvinger.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
Is het niet beter om de streamverslagen en de updates gewoon weer te mengen?
Het probleem van te veel posting's op 1 blz zakt dan automatisch wat terug omdat de updates met veel plaatjes worden vermengd met de tekst verslagen. Misschien dat het topic dan wel iets sneller vol is, maar er zijn op dit moment maar weinig mensen die het echt bijhouden. Dus zo groot lijkt me dat probleem niet.
Ik zet me scroll altijd vast in die topic'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Ik denk dat je dan helemaal je hand aan de medische wetenschap kunt schenken wegens scrollvinger.
Fluitertje, wat ben je toch een schatquote:(Excuses, weinig leuke quotes, ik kan er niet meer van maken , dit is heden De Gouden Kooi)
YWquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje,
Dank je wel, gelukkig.
Groet van Tuinfluiter.![]()
Graag gelezen.quote:
Klopt, maar ik was er gisterenavond zelf niet, en aangezien er maar weinig mensen de moeite nemen een update te schrijvenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:21 schreef Nickelson het volgende:
De updates mogen wel weer vaker zijn. Zo wordt er geen woord gerept over het feit dat Huub Jaap en Lieke stond af te luisteren, en hierna een knallende ruzie was.
Ok, ik zal kijken of ik nog wat GIFjes terug kan vinden en post ze in de updates.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:38 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was er gisterenavond zelf niet, en aangezien er maar weinig mensen de moeite nemen een update te schrijven![]()
Iedereen mag updates plaatsen, het is vrijwillig, er is geen werkrooster voor updates-verslaggevers !quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:21 schreef Nickelson het volgende:
De updates mogen wel weer vaker zijn.
Zo wordt er geen woord gerept over het feit dat Huub
Jaap en Lieke stond af te luisteren, en hierna een knallende ruzie was.
Nickelson, in 30 minuten tijd gemaakt ? Als ik voor mezelf spreek ? Geweldig .quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef Nickelson het volgende:
Heb nu geplaatst. Is het beetje van acceptabele kwaliteit?
Volgens mij heeft Akveor -in ieder geval tijdelijk- de bandbreedte bij foto-emmer overschreden.quote:
Amanda zei het tegen Brian toen ze met z'n tweeën praatten en huilden.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:58 schreef Gert het volgende:
Brian heeft Amanda "3x met haar hoofd tegen de douchewand geslagen" ???
Is dit speculatie, of geeft die griezel dit ook toe?
zijn alleen de gifjes niet leesbaar, of wordt het hele topic onleesbaar?quote:Op maandag 5 november 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opmerking : Door de grote hoveelheid gifjes is deze Updates niet meer leesbaar geworden voor mobiele gebruikers. Weer een topic wat de gifjes-ziekte heeft gekregen. Jammer ........
Ik heb inmiddels de gifjes verwijderdquote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn alleen de gifjes niet leesbaar, of wordt het hele topic onleesbaar?
ik begrijp dus dat het pagina laden veel te lang duurt, dan.quote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
zijn alleen de gifjes niet leesbaar, of wordt het hele topic onleesbaar?
Naast complimenten mogen er toch ook wel eens suggesties gedaan worden?quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het heel erg jammer dat er mensen zijn die klagen over de dingen die er geschreven worden. Er moet minder gifjes, minder plaatjes enz...
Dit gezeur doet mij een beetje onbeleefd aan. Als mensen als Pasjesjen die updates niet maken dan zitten mensen soms dagen zonder update, kijk naar afgelopen weekend.
Suggesties zijn wel leuk en aardig. Maar om iets nu zo te brengen en er ook weken over blijven doorgaan.quote:Op maandag 5 november 2007 17:57 schreef APK het volgende:
Naast complimenten mogen er toch ook wel eens suggesties gedaan worden?
Dat heb ik in het verleden regelmatig gedaan, maar ik heb geen streams meer.quote:
Goedemorgen Pasjesjen,quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef pasjesjen het volgende:
Tuinfluiter ik heb weer met veel plezier je streamverslag gelezen![]()
quote:
Ik snap er geen ruk van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:50 schreef Kinga het volgende:
Nog vragen?
[..]
Alleen is het nog niet helemaal duidelijk of het qua tijd uitkomt.
dat is het ook volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Ik snap er geen ruk van.
Maar goed, lijkt mij duidelijk weer een of andere storyline die de streamerts even bezig houdt en de aandacht van de extensionrukker moet afleiden.![]()
De Updates worden minder bijgehouden door vrijwilligers,quote:Op donderdag 22 november 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
Zo zeg Tuinfluiter, dat was nog eens een uitgebreide update.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goed werk disana.
Hoi LouLou ,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef LouLou het volgende:
Tuinfluiter: in welk topic je ook post, jouw posts lees ik altijd!
Mooi. En jij hebt ook een transformatie verdiend met alles wat je hier moet doorstaan:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Gert het volgende:
Prima update, gisteren.
Avonne is getransformeerd tot noekje in de FAQ.
Goedemorgen Noekje,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef noekje het volgende:Bedankt, Tuinfluiter, Prospera, Leandra, Disana en Yavido!
![]()
Wat ik me afvraag en dit is voor de lezers,
hebben er nog mensen last van de hoeveelheid afbeeldingen qua laadsnelheid.
Dit is een tijd terug al aan de orde geweest en wil even weten hoe het nu is.
Zijn er überhaupt nog mensen die mobiel aan het bijlezen zijn?
Graag gedaan, ik dacht ze zijn weg, toch maar even een update.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Dankjewel voor de update tuinfluiter. Ik had het in de COS nagevraagd, maar kwam er niet helemaal uit of de Russen vrijwillig waren vertrokken of dat er toch nog een hele stemming was geweest. Maar ja, opgeruimd staat netjes.
Maar begrijp ik nu dat Eric langer wegblijft? Ik dacht dat hij vandaag ook weer terug zou zijn.
Ja, ik vond het een goede update, had het zelf niet gedaan omdat ik niet precies wist hoe het zat.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik dacht ze zijn weg, toch maar even een update.
De stemming Xristina, was kort, hoop dat er een filmpje komt.
Zal ik dat van Eric verwijderen? Eerst maar even afwachten.
Zaterdag Eric : ik ga even weg maandag,
het kan wat langer duren, ik vertel het alleen aan jou, ik zit hier niet alleen
voor de lol.
Huub: Toch niet voor 4 dagen hopelijk?
Eric: Je ziet me vanzelf wel weer.
Disana: Ik verander het even, ook doordat ik gisteren de hele dag in Rotterdam was,
dus niet alles heb gehoord, geen recente dingen over Eric zijn vertrek, uitje......
Ben je telepathisch ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Ha Py,
Ik schrijf stukken minder, maar hopelijk krijg je de filmpje van Clipser open?
Toen je nog streams had, heb je op verzoek mij 2 keer geholpen aan duidelijke caps .
Het doet me goed, dat je de Updates , Posts en Info van de anderen en mij waardeert .
Ik heb vaak genoten van je vele caps en posten,
ik hoop je weer terug te zien bij DGK of eind zomer bij een nieuw
tv- programma van RTL5 in de villa en via forum Fok te volgen ?
Het topic CODUS was ver weg, die heb ik voor je naar boven gehaald.![]()
Groet ,
Tuinfluiter
Ja, het was niets meer dan een domme opmerking. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Disana,
Wat stond er bij streamverslagen? Iets lulligs?Waar is die tekst gebleven? In de prullenbak?
Wanneer het een klacht is, dat er al meer dan 1 week niet is geschreven?
Kan ik me best voorstellen dat het niet leuk is dat oude nieuws bij streamverslagen, maar ik heb haast
geen zin meer over die aso's te tikken, Claire en Huub en hun huwelijk , bruiloftgasten en gast-spelers.
en ik heb ook bijna geen quotes, teksten,
het topic streamverslagen mag eventueel
niet sticky en naar beneden zakken,
wanneer ik zin heb, haal ik het topic wel naar boven.......
Groet,
Tuinfluiter.
Viel wel mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat stond er bij streamverslagen? Iets lulligs?
Dank APK, fijn je even te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:44 schreef APK het volgende:
Viel wel mee.
Er stond: "Worden jullie betaald om dit te schrijven" oid.
Hoi,quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
Ja, het was niets meer dan een domme opmerking. Maak je geen zorgen.
Waarom doe je niet net als ik en schrijf je af en toe op jouw manier nog een kleine update.
Dit zijn de laatste loodjes, ik weet het... maar echte bikkels houden vol tot het einde
Laat ze maar lullen tuinfluitert.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank APK, fijn je even te zien.![]()
2 weken geleden vroeg iemand of ik ook andere posts plaats in de bewonerstopics
dan alleen een youtube-filmlinkje en de filmmakers bedank?
(Kritiek moet kunnen , beter iets dan niets toch, maar de 5 bewoners topics zijn nu niet meer in
gebruik en weer een halve meter de diepte in gezakt............)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |