quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goed werk disana.
Hoi LouLou ,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef LouLou het volgende:
Tuinfluiter: in welk topic je ook post, jouw posts lees ik altijd!
Mooi. En jij hebt ook een transformatie verdiend met alles wat je hier moet doorstaan:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Gert het volgende:
Prima update, gisteren.
Avonne is getransformeerd tot noekje in de FAQ.
Goedemorgen Noekje,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef noekje het volgende:Bedankt, Tuinfluiter, Prospera, Leandra, Disana en Yavido!
![]()
Wat ik me afvraag en dit is voor de lezers,
hebben er nog mensen last van de hoeveelheid afbeeldingen qua laadsnelheid.
Dit is een tijd terug al aan de orde geweest en wil even weten hoe het nu is.
Zijn er überhaupt nog mensen die mobiel aan het bijlezen zijn?
Graag gedaan, ik dacht ze zijn weg, toch maar even een update.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Dankjewel voor de update tuinfluiter. Ik had het in de COS nagevraagd, maar kwam er niet helemaal uit of de Russen vrijwillig waren vertrokken of dat er toch nog een hele stemming was geweest. Maar ja, opgeruimd staat netjes.
Maar begrijp ik nu dat Eric langer wegblijft? Ik dacht dat hij vandaag ook weer terug zou zijn.
Ja, ik vond het een goede update, had het zelf niet gedaan omdat ik niet precies wist hoe het zat.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik dacht ze zijn weg, toch maar even een update.
De stemming Xristina, was kort, hoop dat er een filmpje komt.
Zal ik dat van Eric verwijderen? Eerst maar even afwachten.
Zaterdag Eric : ik ga even weg maandag,
het kan wat langer duren, ik vertel het alleen aan jou, ik zit hier niet alleen
voor de lol.
Huub: Toch niet voor 4 dagen hopelijk?
Eric: Je ziet me vanzelf wel weer.
Disana: Ik verander het even, ook doordat ik gisteren de hele dag in Rotterdam was,
dus niet alles heb gehoord, geen recente dingen over Eric zijn vertrek, uitje......
Ben je telepathisch ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Ha Py,
Ik schrijf stukken minder, maar hopelijk krijg je de filmpje van Clipser open?
Toen je nog streams had, heb je op verzoek mij 2 keer geholpen aan duidelijke caps .
Het doet me goed, dat je de Updates , Posts en Info van de anderen en mij waardeert .
Ik heb vaak genoten van je vele caps en posten,
ik hoop je weer terug te zien bij DGK of eind zomer bij een nieuw
tv- programma van RTL5 in de villa en via forum Fok te volgen ?
Het topic CODUS was ver weg, die heb ik voor je naar boven gehaald.![]()
Groet ,
Tuinfluiter
Ja, het was niets meer dan een domme opmerking. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Disana,
Wat stond er bij streamverslagen? Iets lulligs?Waar is die tekst gebleven? In de prullenbak?
Wanneer het een klacht is, dat er al meer dan 1 week niet is geschreven?
Kan ik me best voorstellen dat het niet leuk is dat oude nieuws bij streamverslagen, maar ik heb haast
geen zin meer over die aso's te tikken, Claire en Huub en hun huwelijk , bruiloftgasten en gast-spelers.
en ik heb ook bijna geen quotes, teksten,
het topic streamverslagen mag eventueel
niet sticky en naar beneden zakken,
wanneer ik zin heb, haal ik het topic wel naar boven.......
Groet,
Tuinfluiter.
Viel wel mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat stond er bij streamverslagen? Iets lulligs?
Dank APK, fijn je even te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:44 schreef APK het volgende:
Viel wel mee.
Er stond: "Worden jullie betaald om dit te schrijven" oid.
Hoi,quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
Ja, het was niets meer dan een domme opmerking. Maak je geen zorgen.
Waarom doe je niet net als ik en schrijf je af en toe op jouw manier nog een kleine update.
Dit zijn de laatste loodjes, ik weet het... maar echte bikkels houden vol tot het einde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |