Het komt juist vet suf over. Het komt over, dat ze via het moderatorschap, tenminste nog ergens aan de touwtjes trekt, ze zal wel vet onder de duim gehouden worden thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Moderatorschap komt meestal vrij intimiderend over, ja.
Welk "thuis"? Het thuis dat ik in mijn eentje bestier?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het komt juist vet suf over. Het komt over, dat ze via het moderatorschap, tenminste nog ergens aan de touwtjes trekt, ze zal wel vet onder de duim gehouden worden thuis.
Misschien een aangenomen naam ingegeven door zijn politieke overtuigingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dus een man schijnt te zijn. Verdomme.
Wie noemt zijn zoon nou "China"?
Kennelijk kom je toch iets te kort danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welk "thuis"? Het thuis dat ik in mijn eentje bestier?
Nou, daar ben ik best wel de baas.
Dat is geen antwoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Meestal hebben linkse mensen een vrij strakke scheidslijn tussen wat veel en weinig is. Dit is exact één euro boven die grens.
Zoals?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kennelijk kom je toch iets te kort dan![]()
Ik kan het verband tussen moderatorschap en een oncomfortabele thuissituatie niet leggen, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het komt juist vet suf over. Het komt over, dat ze via het moderatorschap, tenminste nog ergens aan de touwtjes trekt, ze zal wel vet onder de duim gehouden worden thuis.
Al bij zijn geboorte hief de kleine telg Miéville al een Maoïstisch lied aan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien een aangenomen naam ingegeven door zijn politieke overtuigingen?
Je hele leven loopt op Blanke Elitaire rolletjes en dan ga je iets zoeken dat je leven uit die sleur haalt, dat kunnen dingen zijn zoals de maatschappelijke problemen, wereldleed of lastige users op fok.quote:
quote:Gerad Reve weigerde op de begrafenis van Wolkers te komen. Naar zijn motivering werd niet gevraagd.
Ja, je hebt nog een hoop te leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan is het nee. Ik studeer namelijk nog.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is allemaal zo elitair gelul, hoe meer titels mensen hebben, hoe minder ze hebben meegemaakt.
Waarom denk jij dat toch van mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hele leven loopt op Blanke Elitaire rolletjes en dan ga je iets zoeken dat je leven uit die sleur haalt, dat kunnen dingen zijn zoals de maatschappelijke problemen, wereldleed of lastige users op fok.
My parents were hippies, and the story is that they went through a dictionary looking for a beautiful word to name me. They nearly called me Banyan, but flipped a few pages on and reached “China,” thankfully. The other reason they liked it is that “china” is Cockney rhyming slang for “mate.” People say “my old china,” meaning “my old mate,” because “china plate” rhymes with “mate.”quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Al bij zijn geboorte hief de kleine telg Miéville al een Maoïstisch lied aan?
Ik was zelf anders nogal onder de indruk van dat bedrag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan is het nee. Ik studeer namelijk nog.
Wat laf, dat er niet naar z'n motivering werd gevraagd.quote:
Dat gaat je allemaal geen zak aan mop, maar het liep zo dat ik in ieder geval over die Blanke Intellectuelen op deze manier zo kan oordelen.quote:
Ik had in Engeland een vrijer die me "Me old China" noemde, en dan vroeg: "How the Dickens are you?"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
My parents were hippies, and the story is that they went through a dictionary looking for a beautiful word to name me. They nearly called me Banyan, but flipped a few pages on and reached “China,” thankfully. The other reason they liked it is that “china” is Cockney rhyming slang for “mate.” People say “my old china,” meaning “my old mate,” because “china plate” rhymes with “mate.”
Waarom zo'n hekel aan intellectuelen, JD?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat gaat je allemaal geen zak aan mop, maar het liep zo dat ik in ieder geval over die Blanke Intellectuelen op deze manier zo kan oordelen.![]()
Voor een starter is het veel, maar ik heb niet de indruk dat jij dat bent?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was zelf anders nogal onder de indruk van dat bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |