Ja sorry ik ga al die kuttopics van je niet lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ska zuigt. Ik had het over mainstreamnummers, vooral uit de '80's en '90's.
neequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helemaal niet! Mij zul je niet snel kleine meisjes zien betichten van wansmaak..
Eerlijk. Wat vond je d'rvan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helemaal niet! Mij zul je niet snel kleine meisjes zien betichten van wansmaak..
Nou dan weet ik niet wat je verdientquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:
Overigens heb ik nu een baan waarmee ik één dag in de week zo veel verdien dat ik vier dagen praktisch vrijwilligerswerk kan gaan doen op zwarte scholen - ik begin morgen met Houten, overmorgen Kanaleneiland, volgende week Slotervaart. (of andersom).
Als ik dus volgende week topics open met WILDERS HEEFT GELIJK!!!!!!!!!!!!, dan weten jullie waardoor het komt.
Als je maar geen hala broodjes gezond meer eet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:
Als ik dus volgende week topics open met WILDERS HEEFT GELIJK!!!!!!!!!!!!, dan weten jullie waardoor het komt.
Beláchelijk veel. Op de volledig vrije markt, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet van je verdient
Met andere woorden; links lullen en rechts zakken vullen.
Moet je horen wie het zegt!quote:
En dat vertelt ze om 11 uur 's avondquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:
Overigens heb ik nu een baan waarmee ik één dag in de week zo veel verdien dat ik vier dagen praktisch vrijwilligerswerk kan gaan doen op zwarte scholen - ik begin morgen met Houten, overmorgen Kanaleneiland, volgende week Slotervaart. (of andersom).
Net contract gefaxt. Ja, en daarvoor moest ik me moed indrinken, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:08 schreef gronk het volgende:
[..]
En dat vertelt ze om 11 uur 's avond. Moest je jezelf eerst moed indrinken, voor je dit ging posten?
\\quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Met andere woorden; links lullen en rechts zakken vullen.
Die zogenaamde rechtse paupers van tegenwoordig, waren vroeger jullie paupers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
\\
Volgens mij is het eerder zou dat rechtse paupers terecht weinig verdienen. Kwestie van vraag en aanbod: rechtse paupers zijn er genoeg.
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd naar dat contract en dat bedrag aan het staren. Mijn god.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
\\
Volgens mij is het eerder zou dat rechtse paupers terecht weinig verdienen. Kwestie van vraag en aanbod: rechtse paupers zijn er genoeg.
Ja, hè? Jouw boeks rug is een beetje gebroken, maar ik lee graag nog eens zo'n meesterwerkje uit jouw hand.quote:
Oeh, een contract met wijnkringenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Net contract gefaxt. Ja, en daarvoor moest ik me moed indrinken, ja.
Volgens mij zit je maar een beetje interessant te doen. Een soort Sigme2quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd naar dat contract en dat bedrag aan het staren. Mijn god.
Kinderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Wat is er trouwens mis met gewoon één dag in de week werken..
Gelukkig is mijn baas net zo erg. De eerste opdracht: naar de traiteur, zoek maar wat lekkers te eten en te drinken uit, hier heb je mijn creditcard.quote:
\quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:14 schreef Floripas het volgende:
Kinderen.
Helpen.
Allemachtig, wat ben ik ook een wijf
Ook daar heb ik nog een deel 2 en 3 van, maar die halen het niet echt bij het eerste deel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, hè? Jouw boeks rug is een beetje gebroken, maar ik lee graag nog eens zo'n meesterwerkje uit jouw hand.
Ik heb geen idee wat sigme verdient. Dit is gewoon een gevalletje arbeidskrapte + ik durfde te onderhandelen + mijn titels gingen ineens meetellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens mij zit je maar een beetje interessant te doen. Een soort Sigme2
Vaarwel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef Monidique het volgende:
Jongens, ik ga mijzelf haten en in slaap wenen. Een goede dag,.
Geen AoE?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef Monidique het volgende:
Jongens, ik ga mijzelf haten en in slaap wenen. Een goede dag,.
Dan een ander boek uit jouw hand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ook daar heb ik nog een deel 2 en 3 van, maar die halen het niet echt bij het eerste deel.
Titelsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat sigme verdient. Dit is gewoon een gevalletje arbeidskrapte + ik durfde te onderhandelen + mijn titels gingen ineens meetellen.
Echt. Voor iemand die je alles kan vertellen over de motieven van Philip de Goede belachelijk veel. Voor een toekomstig chirurg als jij waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat is 'belachelijk veel'?
Gronk?!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan een ander boek uit jouw hand.
Die van Gronk was ook![]()
\quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ook daar heb ik nog een deel 2 en 3 van, maar die halen het niet echt bij het eerste deel.
Philip de Goede komt ook in Age of Kings voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt. Voor iemand die je alles kan vertellen over de motieven van Philip de Goede belachelijk veel. Voor een toekomstig chirurg als jij waarschijnlijk niet.
Tof!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
Dan een ander boek uit jouw hand.
Die van Gronk was ook![]()
Moderatorschap komt meestal vrij intimiderend over, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat sigme verdient. Dit is gewoon een gevalletje arbeidskrapte + ik durfde te onderhandelen + mijn titels gingen ineens meetellen.
2514 per maandquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat is 'belachelijk veel'?
Okee, omdat je zo aandringt *hips*quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Philip de Goede komt ook in Age of Kings voor.
Het is allemaal zo elitair gelul, hoe meer titels mensen hebben, hoe minder ze hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd als ik ging solliciteren.
Nou, het telt dus wèl.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Moderatorschap komt meestal vrij intimiderend over, ja.
Tijdens de zomervakantie heb ik 2800 verdiend door zes weken lang zes dagen per week te werken.quote:
Meestal hebben linkse mensen een vrij strakke scheidslijn tussen wat veel en weinig is. Dit is exact één euro boven die grens.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dat is sterrenhoogte. Verdien jij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |