Tofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u heer MPG [afbeelding]
Als dat succesvol is ben ik 1 november werkloos en 5 november weer werkzaam. [afbeelding]
14.gifquote:
oh oke, dan geloof ik hetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een half uur geleden, toen ik moest plassen![]()
pissen bedoel jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een half uur geleden, toen ik moest plassen![]()
zeikerdquote:
Dank U Aartiquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
stefan is er weer met z'n mooie praat
Leer hier Stefke p iets over vermogen en koppel...
trustenquote:
Veel leeswerk, verder: Mooi topicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi topic [afbeelding]
Ik zag dat jij er ook gepost had?
of was dat een ander stefanP topic?
Ik heb 0% verstand van natuurkunde, en dat is wel iets waar dit topic op gebaseerd is...quote:
Ik heb me er ff niet in verdiept wie wat precies vindtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 0% verstand van natuurkunde, en dat is wel iets waar dit topic op gebaseerd is...
Wie heeft er volgens jou gelijk?
Ik heb ook mijn bijdrage geleverdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi topic
Ik zag dat jij er ook gepost had?
of was dat een ander stefanP topic?
Leer hier Stefke p iets over vermogen en koppel...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb me er ff niet in verdiept wie wat precies vindt..
DS4quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 0% verstand van natuurkunde, en dat is wel iets waar dit topic op gebaseerd is...
Wie heeft er volgens jou gelijk?
Dat hele 300 pk is geen 300 pk in de autowereld verhaal van stefan ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DS4
StefanP is (net als echte Amerikanen) gek van koppel, maar dat is maar het halve verhaal. Als je alleen koppel wilt moet je een diesel kopen. Vermogen (pk) = koppel x toerental. Dus dat zegt meer over wat een auto kan.
juist.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat hele 300 pk is geen 300 pk in de autowereld verhaal van stefan ook [afbeelding]
50 kilo op land voelt anders dan 50 kilo in water, maar het is en blijft 50 kilo.
Daar is het mee te vergelijken toch?
Wat stefan bedoelt begrijp ik wel, maar het klopt niet met wat ie typt.
is polly bij jou aan het zuipen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
juist.
300PK = 300PK egaal waar je ook bent en in welke auto je ook zit.
Het gaat erom HOE deze 300 PK tot stand komen, en laat dat nou net het product van koppel en toerental zijn.
WPz dus
Je blijft ook een halve Duitser hèquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
juist.
300PK = 300PK egaal waar je ook bent en in welke auto je ook zit.
Het gaat erom HOE deze 300 PK tot stand komen, en laat dat nou net het product van koppel en toerental zijn.
WPz dus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je blijft ook een halve Duitser hè
Koppel voel je beter dan pk, maar de pk's bepalen de prestaties. Maar die pk's voel je niet zo duidelijk. Daarom bouwen Amerikanen slecht rijdende auto's met grote motoren en worden ze door Europese of Japanse auto's zoek gereden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat hele 300 pk is geen 300 pk in de autowereld verhaal van stefan ook
50 kilo op land voelt anders dan 50 kilo in water, maar het is en blijft 50 kilo.
Daar is het mee te vergelijken toch?
Wat stefan bedoelt begrijp ik wel, maar het klopt niet met wat ie typt.
Die stefanP heeft issues manquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Ik begrijp niks van koppel.
Ik snap dat het aantal PK, koppel x toerental is, ofzo, maar ik weet niet wat koppel doet.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
koppel is trekkracht bij roterende beweging. (moment = kracht x arm)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Ik begrijp niks van koppel.
Ik snap dat het aantal PK, koppel x toerental is, ofzo, maar ik weet niet wat koppel doet.
Dus koppel zorgt ervoor hoe snel je optrekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
koppel is trekkracht bij roterende beweging. (moment = kracht x arm)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je blijft ook een halve Duitser hè
preciesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus koppel zorgt ervoor hoe snel je optrekt.
en hoe brengt zich dat in verband met het gewicht van de auto?quote:
Je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Dan zou ik sowieso niet achter de computer zitten he.
massa is traag. hoe meer massa, hoe meer trekkracht nodig is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en hoe brengt zich dat in verband met het gewicht van de auto?
Ik kan me voorstellen dat een auto van 1200 kilo 300 NM bijvoorbeeld beter op de weg kan brengen dan een auto van 800 kilo.
Hij is niet goed bij z'n hoofd. Hij schijnt met goeie papieren lekker in Amerika te zitten rijk te wezen, maar loopt continu over Nederland te zeiken. Het is een troll of een scizofreenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die stefanP heeft issues man
Ja, maar massa geeft wel meer druk op de wielen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
massa is traag. hoe meer massa, hoe meer trekkracht nodig is.
Ja, wat 'm ook echt niet goed staat, is dat ie altijd op iedereen loopt te schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is niet goed bij z'n hoofd. Hij schijnt met goeie papieren lekker in Amerika te zitten rijk te wezen, maar loopt continu over Nederland te zeiken. Het is een troll of een scizofreen
Als ie had gebeld was ik wel mee gaan zuipen maar nee hoor..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit.
Hij wilde zuipen zei ie.
En toen pitten opeens.
en toen weer zuipen weet ik veel.
Just kiddin'quote:
Kan hij niet worden aangereden door een Supra ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is niet goed bij z'n hoofd. Hij schijnt met goeie papieren lekker in Amerika te zitten rijk te wezen, maar loopt continu over Nederland te zeiken. Het is een troll of een scizofreen
Nepstudent is hetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ie had gebeld was ik wel mee gaan zuipen maar nee hoor..
morgen wel sowiesodonderdag ftw
precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar massa geeft wel meer druk op de wielen.
die je nodig hebt zodat je wielen niet gaan spinnen.
Of je moet goed kunnen rijden en niet het volle vermogen opeens geven.
Wat je wel vaak ziet [afbeelding]
Is 't daarom ook niet beter, om met achterwielaandrijving, je motor achterin te hebben liggen?quote:
Oh ja, jij had op de havo een 10 voor uiteenzettingenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is 't daarom ook niet beter, om met achterwielaandrijving, je motor achterin te hebben liggen?
Daar je gewicht naar achter verplaatst met optrekken.
Meer gewicht achterin = meer grip op de achterwielen.
aannemende dat motor achterin achterwielaandrijving heeft.
A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |