Dan moet je wel erg dom zijn hoorquote:Op zondag 2 december 2007 02:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ben dat tegengekomen inderdaad, dat iemand op cyber deed alsof. Knap lullig als je daar achter komt ja.
Maar zei ie het voor of na?quote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Valt mee hoor, lopen geslepen types rond.
Ik heb niks tegen Marokkanen, er zitten wel lekkere tussenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
Ik snap wel waarom ze op Wilders stemmen, ze zullen wel wat tegen Marokkanen hebbenDat kun je zelf toch ook wel bedenken?
Helaas zijn ook homo's niet vrij van vooroordelen.
Vertel ? dit snap ik niet iemand deed zich voor als homo tegenover jou met wat als doel ?quote:Op zondag 2 december 2007 02:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet, ik kwam er zelf achter via via.
Maar goed, done is done.
Ik durfde het niet te vragen, maar ik ben ook heel nieuwgierig hiernaarquote:Op maandag 3 december 2007 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel ? dit snap ik niet iemand deed zich voor als homo tegenover jou met wat als doel ?
we hebben het hier over het fenomek fakers?quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen, maar ik ben ook heel nieuwgierig hiernaar
Maar jij stemt ook niet op wilders *zucht*quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Marokkanen, er zitten wel lekkere tussen
Wat is nog erger?quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben het hier over het fenomek fakers?
die via internet met mensen willen afspreken en dan niet op komen dagen of nog erger
Iets in die zin ja. Reden: aandacht.quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben het hier over het fenomek fakers?
die via internet met mensen willen afspreken en dan niet op komen dagen of nog erger
Nou het feit dat mensen die op zulke wijze afspraken maken dus chantabel zijn, of het slachtoffer kunnen worden van potenrammers die zulks dus uitlokkenquote:
Sorry, mijn spaans zuigt, maar is het niet gewoon een partij voor 'burgerlijke vrijheid'? Ofwel mensenrechten?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:04 schreef Hexley het volgende:
En wat denken jullie hier van, nieuw in Spanje een politieke GLTB Partij...![]()
Partido por las Libertades Civiles:
[ [url=http://www.libertadesciviles.org/Imagen/Logo.jpg]afbeelding ][/url]
Gewoon vertaald wel, maar ik heb even de website gelezen en het gaat voornamelijk over de rechten van GLBT.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans zuigt, maar is het niet gewoon een partij voor 'burgerlijke vrijheid'? Ofwel mensenrechten?
que tu queresquote:
Mmm, ergens wel interessant...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans zuigt, maar is het niet gewoon een partij voor 'burgerlijke vrijheid'? Ofwel mensenrechten?
Waar lees jij dat ik dat beweer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Hexley het volgende:
[..]
Mmm, ergens wel interessant...
Een homoseksueel is dus geen burger?
ja hoor, maar ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
Snappen jullie dat er homo's zijn die op Wilders stemmen?
Was gewoon het eerste wat ik dacht toen ik dit las: "is het niet gewoon een partij voor 'burgerlijke vrijheid'?"quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik dat beweer?
Nee hoor, ik ben niet kleurenblind. Maar het ging me er vooral om dat je iets postte in een taal die het merendeel hier (vermoed ik) niet begrijpt. Toevallig kon ik dan de naam van de partij ongeveer plaatsen, en ik zie dan wel die kleuren. Maar voor het zelfde geld houden ze bij die burgerpartij gewoon van mooie kleurtjes. Ik ga geen conclusies trekken die ik niet kan hardmaken.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Hexley het volgende:
[..]
Was gewoon het eerste wat ik dacht toen ik dit las: "is het niet gewoon een partij voor 'burgerlijke vrijheid'?"
Eigenlijk had ik moeten vragen: een homoseksueel is dus geen gewone burger?
Maar ander vraagje, toevallig kleuren blind?
Die kleurtjes in het logo doen me toch ergens aan denken, heb je toevallig ook nog op die link geklikt?
Nou als de webmaster van de SGP zo iets plaatst mag hij blij wezen dat hij levend zijn ontslagbrief krijgt...
zoals ik al zei enige posts terug, ik heb het wel gelezen en het gaat voornamelijk over de rechten van GLBTquote:Op woensdag 5 december 2007 10:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet kleurenblind. Maar het ging me er vooral om dat je iets postte in een taal die het merendeel hier (vermoed ik) niet begrijpt. Toevallig kon ik dan de naam van de partij ongeveer plaatsen, en ik zie dan wel die kleuren. Maar voor het zelfde geld houden ze bij die burgerpartij gewoon van mooie kleurtjes. Ik ga geen conclusies trekken die ik niet kan hardmaken.
Jah, maar het is een reactie op een reactie op een reactie op een reactie ofzo van voor jouw post...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik al zei enige posts terug, ik heb het wel gelezen en het gaat voornamelijk over de rechten van GLBT
Tja, ik dacht dat Nederland redelijk aan het ontzuilen was, maar met dat soort partijen lijkt het wel alsof de verzuiling weer heel hard toeslaat...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef Hexley het volgende:
[..]
Jah, maar het is een reactie op een reactie op een reactie op een reactie ofzo van voor jouw post...
Daarbij is de inhoud toch niet belangrijk, ik had de mix van lettertjes er toch al bij gegeven.
Maar hoe denkt het Nederlandse L&G publiek hier over?
Waar men ook redelijk creatief is met partijen zoals de dieren partij en de pedo partij...
Het is het drukst op zondag, zo tussen 3 en 7 uur (wat mij betreft té druk). Voor de rest is het gewoon gezellig.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef SCH het volgende:
Twoflower, ik overweeg om 1 dezer dagen eens naar Steamworks te gaan. Is het in het weekend het drukst?
Nou, alle dingen gedaan geloof ik niet. Maar wel dat je al een tijdje in ieder geval uit de kast bent, wat van het leven als homo hebt meegemaakt (al dan niet actief/passief), en er dus in ieder geval over mee kunt praten. Ik denk dat dat er mee bedoeld wordt.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik merkte opeens iets op, de titel zegt "ervaren homo"
Wat houd "ervaren homo" in?
Betekend dat dat je alle homo dingen gedaan hebt? Of is dat een "pro" titel voor serieuze homos?
Ik ben meer een niet serieuze homo.
Kom je ook?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is het drukst op zondag, zo tussen 3 en 7 uur (wat mij betreft té druk). Voor de rest is het gewoon gezellig.
Als ik ga, ga ik ook vrijdag.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag en zondag al andere plannen. Misschien dat ik vrijdag ga.
Als ik je herken hoor...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik ook vrijdag.
We kunnen ook gewoon praten natuurlijk
@SCHquote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik ook vrijdag.
We kunnen ook gewoon praten natuurlijk
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@SCH
ga jij nu hier gewoon een verkapte SCHtel hier je vragen meeting houden in èrnhem ?
Iemand die soms doet alsof ie homo is maar best wel hetero is enzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar wtf is een niet serieuze homo?
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Bang voor meisjes/vrouwen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iemand die soms doet alsof ie homo is
jaquote:Op donderdag 6 december 2007 08:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Bang voor meisjes/vrouwen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik merkte opeens iets op, de titel zegt "ervaren homo"
Wat houd "ervaren homo" in?
Betekend dat dat je alle homo dingen gedaan hebt? Of is dat een "pro" titel voor serieuze homos?
Ik ben meer een niet serieuze homo.
dan hoop ik voor jullie dat er naderhand niet zulke rellen door veroorzaakt worden als H topic meetingsquote:
Voor of door?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jullie dat er naderhand niet zulke rellen door veroorzaakt worden als H topic meetings
alle twee is al eens voorgevallenquote:
Twoflower en ik gaan niet rellenquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle twee is al eens voorgevallen
maar laatste keer was vooral het gedrag van sommige fokkers tijdens en na de meeting de reden om een rel te starten
Ik hou het liever bij een glas cola, of misschien een Aquarius Lemon.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, jullie gaan gewoon gezellig een kopje koffie drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |