Zondag dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef HuHu het volgende:
Viswijfje en ik gaan door tot het einde!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
spelsmatige TVP
Huppelei en ik zijn de beste!
Hij gaat me heul verwennen op onze date
hvjwjnmklufjoe!![]()
Je user-icon. Wat leuk!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
spelsmatige TVP
Huppelei en ik zijn de beste!
Hij gaat me heul verwennen op onze date
hvjwjnmklufjoe!![]()
Mja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je user-icon. Wat leuk!
[ afbeelding ]
Het is al bezig inderdaad, helaas! Maar je kunt natuurlijk wel gewoon meelezen/discussiëren hier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:11 schreef BabyShambles het volgende:
Wat is dit nou weer
Ik ben al te laat he?
Je kunt je nerd ook meehelpen natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:30 schreef Viswijfje het volgende:
ben ik ook weer!![]()
heb zin in volgende week dan kan ik teminste weer meespelen!!! word een leuke opdracht![]()
Dat doet ze ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kunt je nerd ook meehelpen natuurlijk
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn beauty is er niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef WurM het volgende:
[..]
rijmtalentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Niemand laat z'n eigen nerd alleeeen
Je bouwt het liefst een muurtje om hem heen!
Pas je de wiki ook aan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef murp het volgende:
ik zie dat sommige avatars in de OP niet 60x60 pixels zijn...mag ik effe?
Ga ik doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien leuk om de post van vorige keer even te implanteren?
Kun je wellicht even de "quote:
Hier ben ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef Paramnesia het volgende:
Mijn beauty is er niet.
De eenzaamheid.
Fucking hell. Ik wou het niet zeggen enzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Lekker is die foto van Ladidadida he?![]()
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
Ik ben ook best een nerd huh?
enter en ikquote:
god dat moet ook nogquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef WurM het volgende:
Ik zal mn huidige opdracht ook eens insturen trouwens...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
Anders overleg je eerst even met mij, lief nerdje
Verder: WURM EN IK!![]()
Ik heb em toch al gelezen?quote:
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppelquote:
Daarom gaan wij ook winnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppel
puh-leasequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppel
hapquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik heb expres het woord 'koppel' gebruikt, ipv 'stel'
haha das dan eigen fout en afvallenquote:
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedeletequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha das dan eigen fout en afvallen![]()
oh s-f wanneer komt mijn interview eigenlijk op de fp, zodat ik weet wanneer ik moet gaan onderduikenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Saar hoeft niets te doenAlleen jij Bart
ik ben niet brechje maar als ik dit heb gewonnen mischien!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedelete![]()
Niet, vermoed ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedelete![]()
Over 2/3/4 wekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh s-f wanneer komt mijn interview eigenlijk op de fp, zodat ik weet wanneer ik moet gaan onderduiken![]()
wie ben je dan ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet brechje maar als ik dit heb gewonnen mischien!![]()
cool dan ben ik toch over de landsgrens van het mooie limburg heenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Over 2/3/4 wekenOp een Donderdag!
Het wachten is op D_A![]()
![]()
Om het verdriet van je verlies weg te drinken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
WurM en ik trekken vast de champagne open!
Drinken op een zondagquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
Miswijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
refo's drinken altijd op zondags wijn
dat vind ik nou es sportief!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
WurM IS mijn moraalquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Drinken op een zondag. WurM verpest je moraal.
quote:
hoe gaat dat eigelijk nou? komt er na deze opdracht een winnaar of juist een verliezer??quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef HuHu het volgende:
[..]... ik heb zo'n flauw vermoeden dat het niet hun bedoeling is om op ons te gaan drinken.
Maar dat zal wel moeten natuurlijk. Er kan maar 1 team winnen.
Na deze opdracht hebben de nerds allemaal punten, de bjoeties krijgen na de beoordeling van hun opdracht ook punten. Het koppel met de minste punten valt af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe gaat dat eigelijk nou? komt er na deze opdracht een winnaar of juist een verliezer??
Morgen pas, ik heb nog niet alles. En tijdgebrek.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:07 schreef Viswijfje het volgende:
wanneer komen ze nou??
dan moet je ze toch diskwalifiseren??quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen pas, ik heb nog niet alles.
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan moet je ze toch diskwalifiseren??![]()
of ze krijgen nul punten! dan mag de beauty volgende week heel goed haar best gaan doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:19 schreef HuHu het volgende:
Deadline is deadline. Die geldt voor iedereen.
Iedereen maakt er tijd voor vrij om wat te maken. Doe je dat niet, dan is dat jammer. Paul en Jojoortje waren de eerste keer ook te laat/verdwenen. Jammer, maar ze zijn eruit.
ja nogal duuuh das ook jou nerdquote:
Ik weet wel zeker dat die er tussen zit, maar je moet er niet op rekenen dat hij met jou gaat daten. Ik houd niet zo van vis namelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuuh das ook jou nerd![]()
ik ben wel benieuwd naar de dates van de andere!! mischien zit er wel een echte leuke vent tussen haha![]()
Niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat die er tussen zit, maar je moet er niet op rekenen dat hij met jou gaat daten. Ik houd niet zo van vis namelijk.
ik zal es een keer echt lekker vis voor je berijden dan lust je het wel hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat die er tussen zit, maar je moet er niet op rekenen dat hij met jou gaat daten. Ik houd niet zo van vis namelijk.
Vis berijdenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zal es een keer echt lekker vis voor je berijden dan lust je het wel hoor!![]()
[piovan]Daaaaaym.[/piovan]quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zal es een keer echt lekker vis voor je berijden dan lust je het wel hoor!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vis berijden![]()
![]()
![]()
! Ja, die zal vast lekker smaken
![]()
Het is bereiden schatquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat moet jij? wil je nou ook al me werk afzeiken?!
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is bereiden schat, berijden doe je met een paard.
Helaasch. De enige die (iets voor) WurM berijdt, ben ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mag WurM jou berijden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Helaasch. De enige die (iets voor) WurM berijdt, ben ik.
Wat denk je zelf?quote:
Je zegt zelf dat de enige die WurM berijdt jij bent. Ik dacht dat je dat niet deed voor het huwelijk? Vandaar mijn verbazing.quote:
Vandaar ook mijn vraag, aangezien je wel weet hoe ik erover denkquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat de enige die WurM berijdt jij bent. Ik dacht dat je dat niet deed voor het huwelijk? Vandaar mijn verbazing.
Reken maar!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuuh das ook jou nerd![]()
ik ben wel benieuwd naar de dates van de andere!! mischien zit er wel een echte leuke vent tussen haha![]()
Waar staat datquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
zeg frontpagers zouden uitgesloten zijn![]()
posten op de fp is hoogverraad , heelaas ben ik erin geluisd door s-fquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Waar staat dat
En ik ben het pas geworden toen we al bezig waren hoor.
Wat een verhalenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat een overdreven verhalen allemaal.
die van Para is gewoon de goeiste
* Paramnesia passt de Joint naar TheSorrow om ook het heerlijke gevoel te krijgen van Victoriequote:
Wat kan jou het nou wat schelen waar onze relatie op gebaseerd is?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:04 schreef Paramnesia het volgende:
Ik hoop echt maar dan ook heel echt, dat dit niet is waar de relatie van Ladi en WurM op gebaseerd is.
Fapnachtjes achter de PC.![]()
Niks hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou wat schelen waar onze relatie op gebaseerd is?
Gefeliciteerd trouwens
* TheSorrow bedankt Paramnesia, pakt hem aan, en geeft de joint die hij al aan het roken was aan Paramnesiaquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia passt de Joint naar TheSorrow om ook het heerlijke gevoel te krijgen van Victorie
Daar kunnen we mee leven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
3 punten, daar kunnen we mee leven!
Huppelei
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Eptis het volgende:
jahhh paramnesia ftw!
Keihard smoken en rukkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol dit topic!
volgende x doen the sorrow en ik ook mee als stel
dat word lang lezen als van iedereen het zo lang isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zit nu al aan een a4tje volben nog niet eens klaar
Ben hem ook al aan het inkortenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
dat word lang lezen als van iedereen het zo lang is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben hem ook al aan het inkorten
Wat een sociaal gebaar, nobel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben hem ook al aan het inkorten
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:37 schreef PretKroket het volgende:
Wat een sociaal gebaar, nobel!
vond het wel aardigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:37 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Wat een sociaal gebaar, nobel!
Is al gedaan knijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
PM je ze ook nog even aan de bjoeties?
Maar maar Winnie die Poeh zegt ook altijd knijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mejuffrouw Plijntje voor jou! [ afbeelding ]
PM je ook nog even je foto's?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
PM je ze ook nog even aan de bjoeties?
Checkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
SF heb je hem binnen?
Maar mensen die geen kroketten lusten, die worden er niet blij vanquote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef PretKroket het volgende:
Mijn inzending:
Geef iedere wereldbewoner een kroket per dag, het maakt me niet uit hoe je er aan komt, gebruik desnoods overleden mede-wereldbewoners voor de kroketten. Als iedereen elke dag een kroket krijgt, is iedereen gelukkig, en dus hoeft er ook niet gevochten te worden. Wereldvrede, voila!
Die bestaan niet. Tenzij ze vegetarier zijn, maar dan zouden ze genoeg hebben aan slaadjes bla, of gras.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar mensen die geen kroketten lusten, die worden er niet blij van![]()
Wat een kut-oplossing. Je krijgt geen punten en mag niet meer mee doen met Beauty and the Nerd - FOK! Editie.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef PretKroket het volgende:
Mijn inzending:
Geef iedere wereldbewoner een kroket per dag, het maakt me niet uit hoe je er aan komt, gebruik desnoods overleden mede-wereldbewoners voor de kroketten. Als iedereen elke dag een kroket krijgt, is iedereen gelukkig, en dus hoeft er ook niet gevochten te worden. Wereldvrede, voila!
Ik lust ze wel, maar prefereer liever een frikandelquote:Op donderdag 1 november 2007 17:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar mensen die geen kroketten lusten, die worden er niet blij van![]()
Bizar..quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens ik heb nog geen update over Saaw, haar telefoon staat ook uit.
The clone wars have begun!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:31 schreef PretFrikandel het volgende:
Mijn inzending:
Geef iedere wereldbewoner meerdere frikandellen per dag, doe er zoveel mogelijk mayonaise op, van Remia® uiteraard! Beetje Curry, of Ketchup als er niets anders is, maar het mag de Remia® niet overstemmen! En uiteraard een zooi uitjes eroverheen!
De supermarkten staan dagelijks klaar met miljoenen frikandellen voor iedereen! Helikopters
Als iedereen elke dag meerdere frikandellen krijgt, is iedereen gelukkig, en dus hoeft er ook niet gevochten te worden. Wereldvrede, voila!
Misschien dat het iets met opkomende tentamens te maken heeft?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens ik heb nog geen update over Saaw, haar telefoon staat ook uit.
Neuh, ik kan Saaw altijd bereiken en ze is ook al een tijd niet online geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Misschien dat het iets met opkomende tentamens te maken heeft?
even emailen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, ik kan Saaw altijd bereiken en ze is ook al een tijd niet online geweest.
Ze is een negerin mafkeesquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:10 schreef MASD het volgende:
[..]
even emailen?misschien dat iemand uit haar omgeving je iets kan vertellen
tvp wegens topic niet kunnen vinden btw
[ afbeelding ]
wie heeft dat wijf gekozen?zonnebank maakt je niet aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:31 schreef PretFrikandel het volgende:
Mijn inzending:
Geef iedere wereldbewoner meerdere frikandellen per dag, doe er zoveel mogelijk mayonaise op, van Remia® uiteraard! Beetje Curry, of Ketchup als er niets anders is, maar het mag de Remia® niet overstemmen! En uiteraard een zooi uitjes eroverheen!
De supermarkten staan dagelijks klaar met miljoenen frikandellen voor iedereen! Helikopters
Als iedereen elke dag meerdere frikandellen krijgt, is iedereen gelukkig, en dus hoeft er ook niet gevochten te worden. Wereldvrede, voila!
dat is dan verdomme de lelijkste negerin die ik ooit heb gezienquote:
Een epische afbeeldingquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef MASD het volgende:
[..]
dat is dan verdomme de lelijkste negerin die ik ooit heb geziengeef mij 2 minuten en ik fiks een epische afbeelding zogauw ik weer PS heb
Ik ken Saaw al een paar jaar persoonlijk en woon vlak bij d'r in de buurtquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:10 schreef MASD het volgende:
[..]
even emailen?misschien dat iemand uit haar omgeving je iets kan vertellen
tvp wegens topic niet kunnen vinden btw
[ afbeelding ]
wie heeft dat wijf gekozen?zonnebank maakt je niet aantrekkelijk
ga even langsquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ken Saaw al een paar jaar persoonlijk en woon vlak bij d'r in de buurt
Ach je verwacht niet gelijk dat er iets aan de hand is ofzo, ik ga zondag even langsquote:
Dit doet me denken aan een vriend van ons die een week niet bereikbaar was. Bleek ie gewoon op werkweek te zijn geweest terwijl die allemaal afspraken waren gemaakt. Scary week was dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach je verwacht niet gelijk dat er iets aan de hand is ofzo, ik ga zondag even langs
Jealousy is a bitch, maddafakkaaaaaaaaaaaaquote:
Ben benieuwder naar de uitslagenquote:Op zondag 4 november 2007 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik errrrg benieuwd ben naar de inzendingenIs alles al binnen?
Dat is ook wel een enorme instinker natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2007 11:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ohgister bij Beauty and the Nerd op tv
"Is boterbloem een zuivelproduct?", ze moest gokken
.
Hihiquote:
'Vroeger' was toen met je oma enzoquote:Op zondag 4 november 2007 11:32 schreef Athmozz het volgende:
ik vond de tros vissen anders ook niet mis![]()
(voor degenen die vroeger eerder willen kijken naar B&N kan je de donderdag al kijken op VTM, of gewoon op iWatch als het je uitkomt)
zou ook niet weten waarom hij uberhaupt die foto's heeft gekregenquote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef Ladidadida het volgende:
Worden wij dan nu de dupe van dat Paultjuhhh zich niet aan de regels houdt? Dat slaat nergens op namelijk.
Ja hoorquote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
huh wat is er met fotos???
ze komen toch nog wel bij de opdracht? was vet veel werk om te knippen enzo!!!
Ja! Dat lijkt me duidelijk! Ik bedoel; wereldvrede, dat vereist echt een inzending met foto's van jezelf.quote:Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef postmortum het volgende:
krijgenb we vandaag de pic van pn te zien![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 17:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja! Dat lijkt me duidelijk! Ik bedoel; wereldvrede, dat vereist echt een inzending met foto's van jezelf.
Volgend weekendquote:Op zondag 4 november 2007 17:54 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben het zo met je eens! aSj. tot de beschikking?
Je hebt de mijne ook nog niet heur!quote:Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Wat de foto's betreft: Als je ze niet op FOK! wilt hebben moet je ze niet sturen.
We kunnen nu een hele lange discussie houden maar dat doen we niet.Ik wacht nog op de inzending van D_A de rest heb ik al binnen en het zijn pracht inzendingen
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Commentaar van de jury:
5 punten viswijfje: verassend goed, je hebt behoorlijk slimme dingen verzonnen en je hebt dan toch echt een eerste plaats verdiend. Natuurlijk ook een beetje vanwege dat leuke babyplaatje. PS was daardoor al verkocht
4 punten Hoi_pipeloi: zit duidelijk veel werk in, je zet een redelijk realistisch beeld neer. Complimenten!
3 punten Ladidadida: Je vindt dat iedereen maar gewoon moet verhuizen? In Azië wonen de meeste moslims, en die moeten daar maar allemaal weg? een vrij onrealistisch idee, al heb je er redelijk slim over nagedacht
2 punten Pluisig_nijntje: Tja, spijtig maar toch echt de minste inzending. Zelfs miss world zou Bush nog niet tot een verstandig inzicht kynnen brengen en denk je echt dat mensen zich willen houden aan een vast stuk land dat ze krijgen? Je hebt niet echt je verstand gebruikt, jammer, want dat heb je zonder twijfel wel
1 punt Dark_Angelus Geen inzending ontvangen
[b]We nemen deze week helaas afscheid van het koppel: saaw & Dark_Angelus. Tot twee keer toe geen inzending ontvangen. Helaas deels door omstandigheden.
Hoe kan je nou dat belabberde stuk van viswijfje boven mijn geniale stuk verkiezenquote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Commentaar van de jury:
5 punten viswijfje: verassend goed, je hebt behoorlijk slimme dingen verzonnen en je hebt dan toch echt een eerste plaats verdiend. Natuurlijk ook een beetje vanwege dat leuke babyplaatje. PS was daardoor al verkocht
4 punten Hoi_piepeloi: zit duidelijk veel werk in, je zet een redelijk realistisch beeld neer. Complimenten!
Maar de opdracht was: werk één idee uit.quote:Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien moet je het es goed lezen en proberen voor je gaat beoordelen!!!
en dat van ladidadi zei ik ook : geef iedereen ze eigen plekje!
ik heb er alleen nog meer ideetjes bij om het op alle plekken ook leuk te houden! het is pas wereldvrede als niemand ruzie heeft en dat komt niet alleen door geloof![]()
Ik neem aan dat er bij elk spel gewoon een nieuwe telling wordt gehanteerdquote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Enne, ik hoop en neem aan dat dit wel blijft meetellen ook na deze 2 opdrachten en we verder gaan op punten.
Ja hoor, ze heeft alleen geen internet thuis.quote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Saaw & Dark_Angelus!
Ik hoop wel dat alles goed gaat met ze? is saaw al terecht??
Wat is daar mee?quote:
mijn meningquote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
Zijn dat de eindscores?
Dat klopt toch niet.. ofwel
Gelukig zit jij niet meer in de jury dan hequote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn meningfiets heeft een slecht beoordelingsvermorgen
Volgens mij zit jij niet meer in de jury.quote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Teamwork WurMelquote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij niet meer in de jury.
Dat noemt met een individuele opdracht kind.quote:
Oh nou das heel liev! Dankjewelquote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat noemt met een individuele opdracht kind.
En dit hele project is een sociaal project in koppels. Dat betekent interactie, overleg en samenwerking.
krijg ik nu een extra punt?![]()
Ik heb het zelf geschreven. WurM heeft geholpen met plaatjes. Le-zen. Is moeilijk als je qua intellect nog in groep 3 zit, dat snap ik, maar probeer het. Please.quote:Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je nerd heeft alles geschreven bedoel je?
dat noem ik vals spelende opdracht was voor de beautys dan moet je het ook zelf doen!
Nu lees je dingen die er niet staan. Ladidadida heeft het helemaal zelf verzonnen en getypt. Ik heb haar alleen geholpen met de plaatjes en heb een aantal details aan het licht gebracht, waar ze zelf nog niet aan had gedacht.quote:Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je nerd heeft alles geschreven bedoel je?
dat noem ik vals spelende opdracht was voor de beautys dan moet je het ook zelf doen!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb het zelf geschreven. WurM heeft geholpen met plaatjes. Le-zen. Is moeilijk als je qua intellect nog in groep 3 zit, dat snap ik, maar probeer het. Please.
Ik vond anders dat ik het heel vriendelijk zeiquote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
we blijven wel aardig voor elkaar!
![]()
Viswijfje en HuHuquote:Op zondag 4 november 2007 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
Fiets, kun je nog even de scores op een rijtje zetten?
Fouten onder voorbehoud!
ga nou niet de onschuldige spelen!! ik zeg van jou ook niet dat je in groep 3 zitquote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vond anders dat ik het heel vriendelijk zei
ik vind niet helemaal eerlijk dat de winnaars vorige week maar 4 punten kregen en nu 5!quote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Viswijfje en HuHu
5+1= 6 punten
Ladidadida en WurM
3+2= 5 punten
Hoi_Piepeloi (sweetMisery) en Paramnesia (Razzberry)
4+4= 8 punten
Dark_Angelus en Saaw
1+0= 1 punt
PluisigNijntje en Huppelei
2+3= 5 punten
[ afbeelding ]Fouten onder voorbehoud!
Dus je wilt een punt minder? Mag van mij hoorquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind niet helemaal eerlijk dat de winnaars vorige week maar 4 punten kregen en nu 5!
Ik zit dan ook in groep 4quote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ga nou niet de onschuldige spelen!! ik zeg van jou ook niet dat je in groep 3 zitdas echt flauw van je!
deze punten doen toch niet meer mee en dan zouden de andere ook een punt minder hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus je wilt een punt minder? Mag van mij hoorMaar dan moet je S-F ff pm'en denk ik
quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef PretKroket het volgende:
En mijn inzending dan?
Ik vond hem, als ik heel eerlijk ben, toch wel de beste!
Kroketten = Wereldvrede vetheid
ga jij als je een liefdesbrief/sms/mail/whatever schrijft echt serieus opletten op het metrum van je tekst???quote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Overdreven, realistisch, geromantiseerd, poëtisch (metrum, etc ook nog eens)
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ga jij als je een liefdesbrief/sms/mail/whatever schrijft echt serieus opletten op het metrum van je tekst???![]()
Inderdaad, appeltje eitje!quote:
You go girlquote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?
je vergeet het café zonder bier.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?
Ik vind het een groter probleem dan seks zonder vrouwquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef Athmozz het volgende:
je vergeet het café zonder bier.
Alleen moet ik zeggen dat dat stuk poëzie zonder metrum me nog het kleinste probleem lijkt hoor
maak er voor jou dan sex zonder gast vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem dan seks zonder vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |