quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef PretKroket het volgende:
En mijn inzending dan?
Ik vond hem, als ik heel eerlijk ben, toch wel de beste!
Kroketten = Wereldvrede vetheid
ga jij als je een liefdesbrief/sms/mail/whatever schrijft echt serieus opletten op het metrum van je tekst???quote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Overdreven, realistisch, geromantiseerd, poëtisch (metrum, etc ook nog eens)
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ga jij als je een liefdesbrief/sms/mail/whatever schrijft echt serieus opletten op het metrum van je tekst???![]()
Inderdaad, appeltje eitje!quote:
You go girlquote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?
je vergeet het café zonder bier.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Duh. Wat is nou een stuk poëzie zonder metrum? Dat is toch bijna hetzelfde als seks zonder vrouw? Als computer zonder muis? Als kroket zonder vlees?
Ik vind het een groter probleem dan seks zonder vrouwquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef Athmozz het volgende:
je vergeet het café zonder bier.
Alleen moet ik zeggen dat dat stuk poëzie zonder metrum me nog het kleinste probleem lijkt hoor
maak er voor jou dan sex zonder gast vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem dan seks zonder vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |