Ik vind van nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
Ik ben ook best een nerd huh?
enter en ikquote:
god dat moet ook nogquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef WurM het volgende:
Ik zal mn huidige opdracht ook eens insturen trouwens...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
Anders overleg je eerst even met mij, lief nerdje
Verder: WURM EN IK!![]()
Ik heb em toch al gelezen?quote:
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppelquote:
Daarom gaan wij ook winnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppel
puh-leasequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, en je hebt geholpen met het maken van de opdracht. Wat trouwens niet meer dan logisch is, want wij zijn het perfecte koppel
hapquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik heb expres het woord 'koppel' gebruikt, ipv 'stel'
haha das dan eigen fout en afvallenquote:
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedeletequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha das dan eigen fout en afvallen![]()
oh s-f wanneer komt mijn interview eigenlijk op de fp, zodat ik weet wanneer ik moet gaan onderduikenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Saar hoeft niets te doenAlleen jij Bart
ik ben niet brechje maar als ik dit heb gewonnen mischien!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedelete![]()
Niet, vermoed ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg brechtje wanneer wordt je kloon gedelete![]()
Over 2/3/4 wekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh s-f wanneer komt mijn interview eigenlijk op de fp, zodat ik weet wanneer ik moet gaan onderduiken![]()
wie ben je dan ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet brechje maar als ik dit heb gewonnen mischien!![]()
cool dan ben ik toch over de landsgrens van het mooie limburg heenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Over 2/3/4 wekenOp een Donderdag!
Het wachten is op D_A![]()
![]()
Om het verdriet van je verlies weg te drinken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
WurM en ik trekken vast de champagne open!
Drinken op een zondagquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
Miswijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
refo's drinken altijd op zondags wijn
dat vind ik nou es sportief!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 6 minuten..
WurM IS mijn moraalquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Drinken op een zondag. WurM verpest je moraal.
quote:
hoe gaat dat eigelijk nou? komt er na deze opdracht een winnaar of juist een verliezer??quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef HuHu het volgende:
[..]... ik heb zo'n flauw vermoeden dat het niet hun bedoeling is om op ons te gaan drinken.
Maar dat zal wel moeten natuurlijk. Er kan maar 1 team winnen.
Na deze opdracht hebben de nerds allemaal punten, de bjoeties krijgen na de beoordeling van hun opdracht ook punten. Het koppel met de minste punten valt af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe gaat dat eigelijk nou? komt er na deze opdracht een winnaar of juist een verliezer??
Morgen pas, ik heb nog niet alles. En tijdgebrek.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:07 schreef Viswijfje het volgende:
wanneer komen ze nou??
dan moet je ze toch diskwalifiseren??quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen pas, ik heb nog niet alles.
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan moet je ze toch diskwalifiseren??![]()
of ze krijgen nul punten! dan mag de beauty volgende week heel goed haar best gaan doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:19 schreef HuHu het volgende:
Deadline is deadline. Die geldt voor iedereen.
Iedereen maakt er tijd voor vrij om wat te maken. Doe je dat niet, dan is dat jammer. Paul en Jojoortje waren de eerste keer ook te laat/verdwenen. Jammer, maar ze zijn eruit.
ja nogal duuuh das ook jou nerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |