Waarschijnlijk omdat ze aan het dansen zijn, daar waar ze goed in zijn ipv trekmateriaal willen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef diedirk het volgende:
Waarom laat die lekkere danseren niet wat meer van haar strakke buikje zien....hehe
Nee hoor is ook voor Nadia en Lieke bedoeld, maar Lieke wil om haar kuit even niet sporten en nadia heeft het te moeilijk met haar gedachten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef tipsch het volgende:
Amandellie krijgt nog maar weer eens een bezigheid? Waar anderen erom moeten strijden, krijgt zij ze zo in d'r doos geworpen.
Zaadvragende navelsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze aan het dansen zijn, daar waar ze goed in zijn ipv trekmateriaal willen zijn.
Daar heb je Nadia voor, die leent zich daar uitstekend voor met haar zaadvragende ogen en navels.
Tsja, alles voor de verhaallijn en TV, belachelijk idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch ook geen relatietherapie doen als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Dan maak je het uit. Je gaat niet trekken aan dood paard. Ja, dat is leuk als je kinderen hebt, getrouwd bent etc.. maar dit gaat toch nergens over of ben ik nu gek?
idd, viel mij ook opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:46 schreef noekje het volgende:
Wat een onzin dit! Lieke begint gelijk Huub af te zeiken. Huub zoekt het in zichzelf en bemerkt bij zichzelf dat hij soms moeite heeft met tv maken en Huub zelf. Moeite met die 2 rollen.
Tja, rijmt niet. Redactie is nog nooit consequent geweest in dit spel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:56 schreef diedirk het volgende:
Duidelijk je wordt er dus uitgetrapt als je te weinig levert!
Maar wat doet Deniks daar dan nog?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:54 schreef AnTjUh het volgende:
ze hadden net zo goed Dr.Rossi uit gooise vrouwen kunnen laten komen![]()
Dennix heeft zangles maar Naad zit idd in het hokje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:57 schreef diedirk het volgende:
Waar zijn Nadia en Dennis trouwens?
Of moeten die weer door de FEBO naar elkaar gepraat worden ?
Allemaal gescript dus?
Passief agressief is Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef rooie3 het volgende:
Arme Huub nou zit hij ook nog bij Anita.En Lieke maar zeggen dat hij niks voor haar doet.
Al Nadia dadelijk weer naar Dennis trekt en het weer niet duidelijk zegt dan is het mij allemaal duidelijk en moet Denis blijven van achter en wordt Nadia gemanipuleerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft zangles maar Naad zit idd in het hokje.
Ik hoorde het, ja. Walgelijk mens hoor, Anita.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Zo, Anita kapt Huub wel heel grof af.
Anita: Zeg maar gewoon ja of nee anders krijg ik weer een heel verhaal.
Dit toont weer de kwaliteit van Anita.
Precies, dan heeft die relatie weinig kans van slagen lijkt mij als je NU al in therapie moet... Oké je hebt dan wel een relatie in de Kooi met heel de dag camera's op je gericht maar toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch ook geen relatietherapie doen als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Dan maak je het uit. Je gaat niet trekken aan dood paard. Ja, dat is leuk als je kinderen hebt, getrouwd bent etc.. maar dit gaat toch nergens over of ben ik nu gek?
Vond Lieke niet zo leuk om te horen idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Juist Anita, Lieke dreigt idd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Juist Anita, Lieke dreigt idd.
en was het nodig?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Zo, Anita kapt Huub wel heel grof af.
Anita: Zeg maar gewoon ja of nee anders krijg ik weer een heel verhaal.
Dit toont weer de kwaliteit van Anita.
en terecht!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef AnTjUh het volgende:
als huub en lieke dalijk weer ruzie krijgen gooit hij dit allemaal weer voor haar voeten let maar op
Ik ben geen psycholoog maar dit lijkt me niet de juiste aanpak. Een psycholoog moet je juist laten praten dan kom je erachter wat er speelt.quote:
Nou idd! Huub die komt zo vaak naar haar toe om te vragen hoe het gaat. Dit heb ik Lieke bijna nog nooit bij hem zien doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Misselijkmakend die slachtofferrol van Lieke.
Wacht even af. Anita is nog niet klaar met Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef schatje het volgende:
En wat moet Lieke zelf doen? Tot nu toe wordt alles bij Huub neergelegd.
Lieke is gewoon een zeikwijf eerste klas zonder humor. Ik heb nog nooit een keer om haar gelachen, en dat zal er ook zeker niet van komen. Ik zie haar nog liever vandaag dan morgen vertrekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:10 schreef noekje het volgende:
Lieke begint een Brian te worden. Het ligt allemaal aan een ander en nooit aan haar. Zij is nl redelijk, ze is het waard, zij is nummer één, zij irriteert zich, zij is boos, zij is gekwetst, zij wil wel praten maar ze zoekt niks bij zichzelf.
dennis had zangles en nadia zal wel aan t tangen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Waar zijn Dennis en Nadia?
en ondertussen is ze zelf alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen en probeert ze je steeds een stap voor te zijn vanwege haar geldingsdrang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
Lieke lijkt zo te lezen weer helemaal haar ergerlijke zelf te zijn van het begin. De 'vrouw' aan wie je jezelf keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer moet blijven bewijzen. Vermoeiend.
Voor de laatste keer: Dennix heeft zangles, Naad zit in het hokje. Misschien is het handig om wat terug te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef diedirk het volgende:
Waarom mogen we Dennis en nadia niet zien?!!!!
Alsof wij dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef Maria44 het volgende:
Huub; ik zie mezelf niet als LL als produkt, maar als image. John heeft gezegd wij zijn een karikatuur van onszelf SL
Bang voor wat er nog meer gezegd wordt denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof wij dat nog niet wisten.![]()
De rest van het gesprek kunnen we wel vergeten.
Ze is ontzettend jaloers op Huub en ze kan hem niet bijhouden. En dat kan G.I. Lieke niet hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Misselijkmakend die slachtofferrol van Lieke.
Ik erger me er aan dat als je niet voor Lieke bent, je automatisch het hos-virus hebt. Af en toe vind ik Lieke enorm sterk en de laatste tijd erger ik me kapot aan haar. Dit staat los van Huub maar slaat op de persoon Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bang voor wat er nog meer gezegd wordt denk ik.
Ik vind het overigens 'n prima gesprek, ze zitten beiden fout en worden ook beiden op hun fouten gewezen (Lieke dreigen, Huub eigen mening op anderen projecteren). Ik erger me wel moet ik zeggen aan die Lieke-haat hier. Maar dat zal wel door 't HOS-virus komenToch vind ik het irritant om te zien dat mensen dan geen objectieve visie meer kunnen geven.
Lieke en Huub zijn equally koppig en equally egoistisch. Ze uiten het misschien anders, maar Lieke heeft net zoveel recht om te klagen als Huub, en in beide gevallen is het ook terecht.
Ik moet zeggen dat Anita goed bezig is. Ze heeft Lieke door en zegt wat ze over haar denkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef noekje het volgende:
Lieke: in de buitenwereld zou ik er niet mee doorgegaan zijn. (geen goede quote)
Anita vindt dat Lieke weer dreigt. Lieke, 'Ja maar dan kost het me teveel energie blabla'
Huub: bij mij roept het onverschilligheid op. Oké goed, fine!
Dat is toch eerlijk? Het heeft geen zin om het te blijven herhalen, ze gebruikt het als wapen volgens die psychologe idd, maar voor haar is dat om aan te geven hoe hoog het haar zit. Als Huub dat zou zeggen was het ongetwijfeld meeeeerrrr dan logisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:28 schreef tipsch het volgende:
Ng maar wwer zo'n kutopmerking van Lieke die we al zo vaak gehoord hebben. "Buiten was het allang over geweest." brrrr wat een fokking griezel.![]()
![]()
![]()
hahahaha, ik constateerde het net omgekeerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef schatje het volgende:
Opvallend dat Huub het telkens over 'we' heeft en Lieke over 'ik'.
Huub ''leeft'' in DGK en G.I.Lieke ''werkt'' in DGKquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:28 schreef tipsch het volgende:
Nog maar weer zo'n kutopmerking van Lieke die we al zo vaak gehoord hebben. "Buiten was het allang over geweest." brrrr wat een fokking griezel.![]()
![]()
![]()
En dan terugdenken aan dat ze weinig tegen Natasia zei en mijn God, als toch iemand wat hulp kan gebruiken. Dat sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ik toch terugdenken aan de Anger Management Cursus, toen was ze ook behoorlijk anti Lieke.(niet dat dat netjes was, maar toch)
Dat hoor je me niet zeggen, dus daar mag je je aan ergeren, maar niet vanwege mijn post. Ik ben niet pro-Lieke, ik wil dat Huub wint, maar ik snap best dat ie lastig is. En Lieke is ook lastig. Maar hier wordt alles constant in het nadeel van Lieke geanalyseerd, is echt heel opvallend als je deze COS terug leest. En mijns inziens is dat niet omdat Lieke 'n muts is, sommige dingen worden gewoon pertinent onjuist geinterpreteerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik erger me er aan dat als je niet voor Lieke bent, je automatisch het hos-virus hebt. Af en toe vind ik Lieke enorm sterk en de laatste tijd erger ik me kapot aan haar. Dit staat los van Huub maar slaat op de persoon Lieke.
Daarbij blijf ik het onzin vinden om in relatietherapie te gaan.
Dat is niet eerlijk als je ernaast zegt met elkaar verder te willen. Ga jij maar lekker door met bestrijden van het HOS-virus die je bij iedereen die walgt van Lieke, meent te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is toch eerlijk? Het heeft geen zin om het te blijven herhalen, ze gebruikt het als wapen volgens die psychologe idd, maar voor haar is dat om aan te geven hoe hoog het haar zit. Als Huub dat zou zeggen was het ongetwijfeld meeeeerrrr dan logisch.![]()
Huub 'leeft en werkt"in DGK, Lieke'"werkt"in DGK.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Huub ''leeft'' in DGK en G.I.Lieke ''werkt'' in DGK
Daarom vreesde ik dit gesprek ook maar ik moet zeggen dat het me 100% meevalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:32 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan terugdenken aan dat ze weinig tegen Natasia zei en mijn God, als toch iemand wat hulp kan gebruiken. Dat sloeg echt nergens op.
Die is inderdaad beterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub 'leeft en werkt"in DGK, Lieke'"werkt"in DGK.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk als je ernaast zegt met elkaar verder te willen. Ga jij maar lekker door met bestrijden van het HOS-virus die je bij iedereen die walgt van Lieke, meent te zien.![]()
Dat weet ik schatje, hoef je me niet te vertellen. Net zoals je niemand hoeft te vertellen wie er wel last van heeft. Ik heb boven alles erg veel last van Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou jij hebt er absoluut geen last van hoor.
Nou, hij kwam er laatst zelf mee. Was echt grappig. De laatste roddel was dat Nienke haar vriend getrouwd was.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef schatje het volgende:
Jan Willem![]()
Hopelijk laten ze hem nu met rust met die ex-vriendin.
Ach gossie, maar dat jochie is zo bleu als een keu.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef schatje het volgende:
Jan Willem![]()
Hopelijk laten ze hem nu met rust met die ex-vriendin.
+1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat weet ik schatje, hoef je me niet te vertellen. Net zoals je niemand hoeft te vertellen wie er wel last van heeft. Ik heb boven alles erg veel last van Lieke.![]()
En toen zag hij Katja Schuurman op de cover van Jackie en zei hij "DAT is pas een lekker wijf"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Huub leest in de Panorama dat Naad gezegd heeft: Ik zag mezelf met Dennix op beeld bij Jensen, dat was wel even slikken.
Huub ligt in een deuk.![]()
Jammer, als ze dat nu morgen doen kan hij vertrekken met een chocoladefontein ipv de saaie fontein die we normaal zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Naad wilde nog een chocoladefontein voor Dennis..... Hij komt er zo aan....
Ja, gelieve ook niet het woord cap te bezigen. Lees de OP maar even.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
Is dit een CAP vrije COS?
In de OP staat een cap van Anita.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
Is dit een CAP vrije COS?
Komt er zo aan??? Is Nada aan de diarree danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Naad wilde nog een chocoladefontein voor Dennis..... Hij komt er zo aan....
Luister je misschien naar de stem van Rob?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Mooie stem heeft 0%.... jammer dat het verder zo'n waardloos figuur is. In ieder geval in DGK.
Hij heeft gewoon een mooie stem. Maar ik mag toch hopen dat de febo dat niet als reden ziet om hem in de villa te laten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister je misschien naar de stem van Rob?![]()
Bij alle downloads staat Huub op 1 en Brian op 2.Dus ik gok op Huub.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
wie staat er nu hoger ? Huub of Brian ?
DGK in de mediaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:07 schreef dgk_fan het volgende:
Zijn er eigenlijk al caps/scans van de Panorama ??
Ik wil wel es zien hoe ze die rollade naar een mooi
slank worstje hebben gephotoshopt !!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een mooie stem. Maar ik mag toch hopen dat de febo dat niet als reden ziet om hem in de villa te laten.
Die castraatstem van Dennix vind ik echt een verschrikking maar je hebt gelijk., smaken verschillen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij gaat regelmatig naar de kerk? Daar zijn vaak van die mooiejongenskoren. Over smaak valt niet te twisten
Charmant ook die paar vingers zonder nagels.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik vind het hoerige sletterige plaatjes.............
Wat is dit voor opmerking. Ik mag toch aannemen dat dit z'n laatste zangles in de kooi was.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Zangles ging top, ik voel me echt goed.
Naad: Je moet je maar vaker kut voelen dan gaat je zangles beter.
heb je de achterveren van je brommertje al ingevet??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus goed geluktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Iedreeen hoort toch dat het een mooie stem is? Owww nee het is 0% dan is alles automatisch slecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij gaat regelmatig naar de kerk? Daar zijn vaak van die mooiejongenskoren. Over smaak valt niet te twisten
Waren er inderdaad 50quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:18 schreef Dreamboy het volgende:
Ik las hier in de COS dat de weddenschap tussen Amanda en Lieke ging om 150 CP punten maar volgens mijn klopt dat niet het waren er 50.
Ik hoop het zó !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is dit voor opmerking. Ik mag toch aannemen dat dit z'n laatste zangles in de kooi was.
Het blijft natuurlijk wel een kwestie van smaak en ik zou van zo'n stem geen cd willen hebben. Dennis of geen Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Iedreeen hoort toch dat het een mooie stem is? Owww nee het is 0% dan is alles automatisch slecht.
Ik begin er ernstig aan te twijfelen, Dennix is mij veel te opgewekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is dit voor opmerking. Ik mag toch aannemen dat dit z'n laatste zangles in de kooi was.
Zullen niet de achterveren zijn die dgk_fan heeft ingevet....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb je de achterveren van je brommertje al ingevet??
morgen komt er iemand opzitten![]()
ook al had het 50%. Het is een 12 in één dozijn stemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Iedreeen hoort toch dat het een mooie stem is? Owww nee het is 0% dan is alles automatisch slecht.
Om heel eerlijk te zijn: Ik heb mijn laatste vakantiedagen opgenomen en ben totquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb je de achterveren van je brommertje al ingevet??
morgen komt er iemand opzitten![]()
mooi , kan je em goed beschermen voor de boze buitenwereldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Ik heb mijn laatste vakantiedagen opgenomen en ben tot
dinsdag VOLLEDIG VRIJ![]()
![]()
![]()
Ach, dat is toch veel erger dan dat je vriend je in je gezicht spuugt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis vertelt hoe lam hij gister was......
"Trash, fake" zijn de woorden die Dennis heeft gezegd volgens Amanda... Als hij haar vriend was....
Het is maar net wat je onder ''vrij'' verstaat als je vanaf morgenavond een blok van 70 kilo aan je been hebt hangenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Ik heb mijn laatste vakantiedagen opgenomen en ben tot
dinsdag VOLLEDIG VRIJ![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen maar dat het een mooie stem is. Waarom ik nu naar jongenskoren moet luisteren is me totaal niet duidelijk. Ik moest zelfs even denken aan Juf Judith... het gaat me dan ook niet om het genre maar meer om het bereik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:23 schreef Borga het volgende:
[..]
ook al had het 50%. Het is een 12 in één dozijn stem![]()
Zoals ik al zei, ga eens naar een leuk jongenskoor luisteren als je Dennix zi9jn stem zo mooi vindt
Ziehier de reden waarom Anita destijds Lieke op haar eigen rol weesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:46 schreef noekje het volgende:
Wat een onzin dit! Lieke begint gelijk Huub af te zeiken. Huub zoekt het in zichzelf en bemerkt bij zichzelf dat hij soms moeite heeft met tv maken en Huub zelf. Moeite met die 2 rollen.
Is dit de nieuwe winterkleding?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
De twee domme wijven hebben nieuwe kleren.Lieke heeft weer niks.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef akveor het volgende:
[.knip.]
Verder mag ie gewoon z'n bek houden.
Nee, dat vind ik appels met peren vergelijken. Daarbij was toen het thema anger management en het was nav het indicent. Daar had ze beter Huub, Brian, Amanda en above all Natasia op kunnen pakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom Anita destijds Lieke op haar eigen rol wees![]()
Edit: beetje late reactie, zie nu pas dat jullie al op pagina 4 zijn
Ze zijn weer gegroeid, ze kon ze van de week ook bijna niet in haar rode bh gepropt krijgen, maar het is haar uiteindelijk toch geluktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
Amanda's jas zit te strak bij haar tieten.
Doe maar effe ,moet vanavond weg en dan weet ik tenminste dat ik niks misquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Lieke: zullen we vanavond film kijken?
Sodemieter op, ze doen niet anders als tv kijken, het zou verboden moeten worden.
Er zijn natuurlijk hangmemfetesjisten....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt zich af of ze helemaal geen tiet meer mag laten zien. Ze heeft een hooggesloten jurkje gekregen.
Dat wijf is echt nooit tevreden.
Dacht ik ook net, ze gaat het gewoon zo dragen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef Kinga het volgende:
Wat Amanda nu aan heeft is een long sweater, die zijn helemaal in nou, Amanda ziet het als jurk natuurlijk...
Ze zegt dat ze alleen maar hooggesloten dingen heeft gekregen, zeur zeur. Zij is echt zo'n meisje dat zich onzeker voelt in iets zonder decollete. Ik zie haar ook met afgunst naar Amanda kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt zich af of ze helemaal geen tiet meer mag laten zien. Ze heeft een hooggesloten jurkje gekregen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
En Lieke stelt WEER voor om film te kijken. Ik word daar niet goed van. Wat mij betreft mag ze morgen oprotten.
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Nadia vindt niks leuk. Nou ik ben het wel met haar eens, het is allemaal oerlelijk wat ze heeft gekregen.
De foto die gisteren niet mocht en terecht dat ze geen tiet meer mag laten zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
denk dat ze vandaag nog ff mag miepenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef STAP01 het volgende:
Die Nadia is echt een ontevreden kutwijf! En zo jaloers als de neten
Dus of ze loopt voortaan in oerlelijke of te strakke dingen. win-win.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Naad: Als je iets van mij aan wilt pak maar hoor.![]()
Mislukt op alle fronten imo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb het idee dat 1% bij de mannelijke kjkers moet overkomen als een Alexis Colby en bij de vrouwelijke, samen met hartsvriendin Amandel als Paris Hilton en Nicole Ritchie..
De tieten van m'n oma zien er beter uit... en die is al 10 jaar dood.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
De foto die gisteren niet mocht en terecht dat ze geen tiet meer mag laten zien.
[ afbeelding ]
Heb je niet gezien wat ze heeft gekregen? Ik vond het ook maar niks..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Nadia wil dus niets van haar nieuwe kleding houden ?
Tegen het einde van die groepssessie ontstond de discussie of in bepaalde situaties het licht aanraken als agressief of als uitlokking kan overkomen en dat je daardoor fysiek geweld uitlokt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik appels met peren vergelijken. Daarbij was toen het thema anger management en het was nav het indicent. Daar had ze beter Huub, Brian, Amanda en above all Natasia op kunnen pakken.
Dat sloeg echt nergens op, het incident niet en die anger management niet. Anita pakte daar niemand echt aan behalve Lieke.
Binnen de relatie vind ik Lieke wel passief agressief.
Sorry maar moest even lachen.Hoe kom je eropquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De tieten van m'n oma zien er beter uit... en die is al 10 jaar dood.
'T is dat je een mooie avatar hebt.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:53 schreef Py het volgende:
[..]
Weer een wat late reactie maar ben gelijk de cos gaan doorlezen. Ben bijna bij![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De tieten van m'n oma zien er beter uit... en die is al 10 jaar dood.
Nee niets van gezien!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat ze heeft gekregen? Ik vond het ook maar niks..
Slijmerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
'T is dat je een mooie avatar hebt.....![]()
Dus ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef rooie3 het volgende:
Film duurt maar 86 minuten, als ze Shoot em up gaan kijken.Super bad duurt 112 minuten.
Met dank aan nachtzusterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
'T is dat je een mooie avatar hebt.....![]()
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat er orders zijn om Dennis te sparen... kennelijk moeten ze nog een maand met hem door.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Waarom krijgt 0% de gelegenheid om met 1% te praten... ? Er zou toch gezorgd worden dat ie tot de exit niet meer die gelegenheid krijgt?
Wat doet of zegt ze dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Liek is zó onderdanig nu naar Huub toe....
Ja vind er ook niks aan.Maar ik dacht als ze toch gaan kijken, is het altijd handig om te weten hoe lang je wat anders kan gaan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus ?
We zien ze al veel te veel film kijken.....![]()
Het is een ondankbaar krengquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik krijg allemaal kleding die mij breed maken en ik ben al zo breed.
Wat een zelfkennis en een geweldige move van het hokje.![]()
Dat vind ik vanaf zaterdagnacht al.... plots was ze heel meegaand.... net alsof ze het had opgegeven... en toeval of niet Lieke had zondagavond een gesprek met Jaap wat ze niet met Huub wou delen. Ik denk dat die verandering te maken heeft met het feit dat Huub er aan heeft gedacht haar vertrek in gang te zetten en dat zondagnacht tegen haar uitsprak.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Liek is zó onderdanig nu naar Huub toe....
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
Met dank aan nachtzuster
Ik heb me in het begin nog een hele tijd afgevraagd wie ik nou in de paal had gejaagd.![]()
Ik weet alleen nog steeds niet waarom. Heb ik ooit iets verkeerd gezegd? Of was dat jouw hond die ik heb aangereden laatst![]()
Brian zit al op zijn bed en houd de wacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Waarom krijgt 0% de gelegenheid om met 1% te praten... ? Er zou toch gezorgd worden dat ie tot de exit niet meer die gelegenheid krijgt?
vieze vuile uit d'r muil stinkende ontevreden kuthoer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:03 schreef Deisyy het volgende:
N: ik vind het vreselijk om te zeggen, maar ik vind die kleren afschuwelijk
(en dat dan 30 keer zeggen)
Dat gevoel bekruipt mij dus ook.........quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat er orders zijn om Dennis te sparen... kennelijk moeten ze nog een maand met hem door.....![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL
Kennelijk red ik mijn mooie avatar voor jou....![]()
Nadia weer in zeur-modus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vieze vuile uit d'r muil stinkende ontevreden kuthoer!
Dat mag ook, ipv 1%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vieze vuile uit d'r muil stinkende ontevreden kuthoer!
Kennelijk wil ze coûte que coûte in de kooi blijven....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik vanaf zaterdagnacht al.... plots was ze heel meegaand.... net alsof ze het had opgegeven... en toeval of niet Lieke had zondagavond een gesprek met Jaap wat ze niet met Huub wou delen. Ik denk dat die verandering te maken heeft met het feit dat Huub er aan heeft gedacht haar vertrek in gang te zetten en dat zondagnacht tegen haar uitsprak.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef the_undertaker het volgende:
Prachtig stuk klassiek blijft dit toch
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verhips...ik zie nu pas dat jij het bent die zijn paal beklimd...
![]()
I know maar het leek toen uiteindelijk alsof het allemaal daar om ging. Alsof ze het aan zichzelf te danken had en dat sloeg nergens op. De rest heeft niet echt wat te horen gekregen over hun agressieve gedrag en als iets toch agressief was dan was het die daad wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:53 schreef Py het volgende:
[..]
Tegen het einde van die groepssessie ontstond de discussie of in bepaalde situaties het licht aanraken als agressief of als uitlokking kan overkomen en dat je daardoor fysiek geweld uitlokt.
Lieke vond dat ze geen enkele schuld had aan het veroorzaken van conflicten of uitlokken van fysiek geweld. Anita heeft toen aangegeven dat bepaalde dingetjes van Lieke dat wèl kunnen zijn.
Weer een wat late reactie maar ben gelijk de cos gaan doorlezen. Ben bijna bij![]()
Thanks !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Moonlight Sonata van Beethoven
http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck
Heerlijk om naar te luisteren, Huub krijgt dat stuk al aardig onder de knie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef the_undertaker het volgende:
Prachtig stuk klassiek blijft dit toch
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Moonlight Sonata van Beethoven
http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck
Lieke is onecht.........quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
ik heb het idee dat Lieke zich permanent bewust is van de camera's..... het komt onecht over....
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
I know maar het leek toen uiteindelijk alsof het allemaal daar om ging. Alsof ze het aan zichzelf te danken had en dat sloeg nergens op. De rest heeft niet echt wat te horen gekregen over hun agressieve gedrag en als iets toch agressief was dan was het die daad wel.![]()
Ik hoop op B maar ik vrees voor A.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Luc naar Arnhem en geen film..... er staat iets te gebeuren.....
a) romantisch samenzijn van D&N ?
b) de opmaat voor de finale, morgen half negen ?
quote:
Zeg me dat je je A's en B's door de war haalt!quote:
De rollen zijn omgedraaid. Amanda en Nadia met een colletje en Lieke met 4 open knoopjes en een push-upquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef Starlie het volgende:
Jeutje wat ziet Amanda er vandaag gekleed uit....
En die verliefdheid van Luc en Lieke heb ik ff gemist...
Is toch leuk om die vieze vuile uit d'r bek stinkende kuthoer mee te beigen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Post voor Lieke en Luc samen.....how sick.
Lieke is euforisch.
Gooi het eruit!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch leuk om die vieze vuile uit d'r bek stinkende kuthoer mee te beigen...![]()
Ik heb het al hersteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg me dat je je A's en B's door de war haalt!
Een pak van mijn hart!quote:
Ach het acteerwerk van andere "acteurs" in GTST laat ook te wensen over...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat zijn zusje een rolletje krijgt in GTST. Ik kan me toch niet voorstellen dat dit is n.a.v. haar auditie.
http://www.video4all.nl/s(...)OHEN@WYBCfObXBiheZVV
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik doe niet anders..mijn Darkside is niet meer te onderdrukken....![]()
In BB zou ze ongegeneerd met Hummie slijmen.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Starlie het volgende:
Lieke houdt je kop dicht.... Wat is het voor een vlees... o lekker eendenborst ik hou van eendenborst.... pff ik irriteer me!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, weer een maandje streams betaald, kan het toch maar niet laten....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Luc naar Arnhem en geen film..... er staat iets te gebeuren.....
a) romantisch samenzijn van D&N ?
b) de opmaat voor de finale, morgen half negen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |