Waarschijnlijk omdat ze aan het dansen zijn, daar waar ze goed in zijn ipv trekmateriaal willen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef diedirk het volgende:
Waarom laat die lekkere danseren niet wat meer van haar strakke buikje zien....hehe
Nee hoor is ook voor Nadia en Lieke bedoeld, maar Lieke wil om haar kuit even niet sporten en nadia heeft het te moeilijk met haar gedachten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef tipsch het volgende:
Amandellie krijgt nog maar weer eens een bezigheid? Waar anderen erom moeten strijden, krijgt zij ze zo in d'r doos geworpen.
Zaadvragende navelsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze aan het dansen zijn, daar waar ze goed in zijn ipv trekmateriaal willen zijn.
Daar heb je Nadia voor, die leent zich daar uitstekend voor met haar zaadvragende ogen en navels.
Tsja, alles voor de verhaallijn en TV, belachelijk idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch ook geen relatietherapie doen als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Dan maak je het uit. Je gaat niet trekken aan dood paard. Ja, dat is leuk als je kinderen hebt, getrouwd bent etc.. maar dit gaat toch nergens over of ben ik nu gek?
idd, viel mij ook opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:46 schreef noekje het volgende:
Wat een onzin dit! Lieke begint gelijk Huub af te zeiken. Huub zoekt het in zichzelf en bemerkt bij zichzelf dat hij soms moeite heeft met tv maken en Huub zelf. Moeite met die 2 rollen.
Tja, rijmt niet. Redactie is nog nooit consequent geweest in dit spel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:56 schreef diedirk het volgende:
Duidelijk je wordt er dus uitgetrapt als je te weinig levert!
Maar wat doet Deniks daar dan nog?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:54 schreef AnTjUh het volgende:
ze hadden net zo goed Dr.Rossi uit gooise vrouwen kunnen laten komen![]()
Dennix heeft zangles maar Naad zit idd in het hokje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:57 schreef diedirk het volgende:
Waar zijn Nadia en Dennis trouwens?
Of moeten die weer door de FEBO naar elkaar gepraat worden ?
Allemaal gescript dus?
Passief agressief is Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef rooie3 het volgende:
Arme Huub nou zit hij ook nog bij Anita.En Lieke maar zeggen dat hij niks voor haar doet.
Al Nadia dadelijk weer naar Dennis trekt en het weer niet duidelijk zegt dan is het mij allemaal duidelijk en moet Denis blijven van achter en wordt Nadia gemanipuleerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft zangles maar Naad zit idd in het hokje.
Ik hoorde het, ja. Walgelijk mens hoor, Anita.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Zo, Anita kapt Huub wel heel grof af.
Anita: Zeg maar gewoon ja of nee anders krijg ik weer een heel verhaal.
Dit toont weer de kwaliteit van Anita.
Precies, dan heeft die relatie weinig kans van slagen lijkt mij als je NU al in therapie moet... Oké je hebt dan wel een relatie in de Kooi met heel de dag camera's op je gericht maar toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch ook geen relatietherapie doen als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Dan maak je het uit. Je gaat niet trekken aan dood paard. Ja, dat is leuk als je kinderen hebt, getrouwd bent etc.. maar dit gaat toch nergens over of ben ik nu gek?
Vond Lieke niet zo leuk om te horen idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Juist Anita, Lieke dreigt idd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Juist Anita, Lieke dreigt idd.
en was het nodig?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Zo, Anita kapt Huub wel heel grof af.
Anita: Zeg maar gewoon ja of nee anders krijg ik weer een heel verhaal.
Dit toont weer de kwaliteit van Anita.
en terecht!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:04 schreef AnTjUh het volgende:
als huub en lieke dalijk weer ruzie krijgen gooit hij dit allemaal weer voor haar voeten let maar op
Ik ben geen psycholoog maar dit lijkt me niet de juiste aanpak. Een psycholoog moet je juist laten praten dan kom je erachter wat er speelt.quote:
Nou idd! Huub die komt zo vaak naar haar toe om te vragen hoe het gaat. Dit heb ik Lieke bijna nog nooit bij hem zien doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Misselijkmakend die slachtofferrol van Lieke.
Wacht even af. Anita is nog niet klaar met Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef schatje het volgende:
En wat moet Lieke zelf doen? Tot nu toe wordt alles bij Huub neergelegd.
Lieke is gewoon een zeikwijf eerste klas zonder humor. Ik heb nog nooit een keer om haar gelachen, en dat zal er ook zeker niet van komen. Ik zie haar nog liever vandaag dan morgen vertrekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:10 schreef noekje het volgende:
Lieke begint een Brian te worden. Het ligt allemaal aan een ander en nooit aan haar. Zij is nl redelijk, ze is het waard, zij is nummer één, zij irriteert zich, zij is boos, zij is gekwetst, zij wil wel praten maar ze zoekt niks bij zichzelf.
dennis had zangles en nadia zal wel aan t tangen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Waar zijn Dennis en Nadia?
en ondertussen is ze zelf alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen en probeert ze je steeds een stap voor te zijn vanwege haar geldingsdrang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
Lieke lijkt zo te lezen weer helemaal haar ergerlijke zelf te zijn van het begin. De 'vrouw' aan wie je jezelf keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer moet blijven bewijzen. Vermoeiend.
Voor de laatste keer: Dennix heeft zangles, Naad zit in het hokje. Misschien is het handig om wat terug te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef diedirk het volgende:
Waarom mogen we Dennis en nadia niet zien?!!!!
Alsof wij dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef Maria44 het volgende:
Huub; ik zie mezelf niet als LL als produkt, maar als image. John heeft gezegd wij zijn een karikatuur van onszelf SL
Bang voor wat er nog meer gezegd wordt denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof wij dat nog niet wisten.![]()
De rest van het gesprek kunnen we wel vergeten.
Ze is ontzettend jaloers op Huub en ze kan hem niet bijhouden. En dat kan G.I. Lieke niet hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Misselijkmakend die slachtofferrol van Lieke.
Ik erger me er aan dat als je niet voor Lieke bent, je automatisch het hos-virus hebt. Af en toe vind ik Lieke enorm sterk en de laatste tijd erger ik me kapot aan haar. Dit staat los van Huub maar slaat op de persoon Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bang voor wat er nog meer gezegd wordt denk ik.
Ik vind het overigens 'n prima gesprek, ze zitten beiden fout en worden ook beiden op hun fouten gewezen (Lieke dreigen, Huub eigen mening op anderen projecteren). Ik erger me wel moet ik zeggen aan die Lieke-haat hier. Maar dat zal wel door 't HOS-virus komenToch vind ik het irritant om te zien dat mensen dan geen objectieve visie meer kunnen geven.
Lieke en Huub zijn equally koppig en equally egoistisch. Ze uiten het misschien anders, maar Lieke heeft net zoveel recht om te klagen als Huub, en in beide gevallen is het ook terecht.
Ik moet zeggen dat Anita goed bezig is. Ze heeft Lieke door en zegt wat ze over haar denkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef noekje het volgende:
Lieke: in de buitenwereld zou ik er niet mee doorgegaan zijn. (geen goede quote)
Anita vindt dat Lieke weer dreigt. Lieke, 'Ja maar dan kost het me teveel energie blabla'
Huub: bij mij roept het onverschilligheid op. Oké goed, fine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |