Toevallig net Nuon Solar Challenge(zonnekracht auto's in Australië) vond ik erg leuk om te zien. 2 jaar geleden had je programma's van Max Westerman(Max in alle staten) ook erg leuk. Jouw vrouw mijn vrouw, Herrie de keuken, Expeditie Robinson allemaal wel leuk om naar te kijken vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
Noem eens een paar leuke programmas op RTL dan, behalve voetbal dat daar nu word uitgezonde volgens mij,,,
jahh oke kan ik inkomen dat mensen dat leuk vinden,, vroeg het me alleen af hoor, was geen aanval ofsow,, ontvang zelf namelijk geen nl-tv en het enige wat in me opkwam was, goede tijden, dancing with stars en idols achtige shitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:51 schreef michiel5 het volgende:
Eens!
@DAMH: CSI, Shark, diverse klusprogramma's (vind ik leuk dan he, mijn smaak, mijn mening)
intellectueelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Siewe het volgende:
Intelectueel
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Alsof er wat mis is met je als je eens een avondje naar RTL kijkt(dat trouwens ook best wel leuke programma's heeft)
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:
OF 101 !!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
Sinds ik digitale TV heb ben ik verslaafd aan HumorTV.
Verder kijk ik soms wel eens naar de commercielen. Maar dan wel voor de series. Voor de programma's dus niet- De publieke zenders zenden mijns inzien wel betere programma's uit. Qua series dan weer niet.
die is gruwelijk ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef afcajos het volgende:
Straks One Flew over the Cuckoo's Nest op rtl![]()
![]()
Onthoofdingen gaan nooit vervelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef MarokkaanZonderBaan het volgende:
Ik kijk alleen Al-Jazeera! Kwaliteits televisie
doe jij s ff opnoemen wat voor leuks er op bbc isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
Noem eens een paar leuke programmas op RTL dan, behalve voetbal dat daar nu word uitgezonde volgens mij,,,
Top Gear, beat that!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef Jacobobo het volgende:
[..]
doe jij s ff opnoemen wat voor leuks er op bbc is![]()
amen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef CG het volgende:
Er is tegenwoordig ook weinig interessants meer op de tv. Overdag het nieuws even volgen van van RTL Z en 's avonds kan ik me nog wel vermaken met DWDD met daarna That 70's Show en South Park. En dan gaat de tv uit of het geluid eraf en ga ik een gedownloade aflevering van een serie kijken op m'n laptop (ja ik download ze want ze komen veel te laat pas op de Nederlandse zenders). En daarna wil ik nog wel eens kijken of er nog iemand interessant zit te doen bij Jensen, maar dat is vaak niet zo helaas...
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
Überhaupt tv kijken.![]()
Ik heb mijn plasma alleen aangeschaft om dvd's op te kijken, het liefst Bulgaarse plattelandsdrama's in zwart-wit en mono. En Idols natuurlijk.
Er zijn tegenwoordig zoveel programma's en ik volg er welgeteld 4. Dat noem ik weinig... Kan er gelukkig wel een (halve) avond mee vullen, maar toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit is echt de slechtste reactie ever'er is weinig interessants op tv' en vervolgens een hele lijst opnoemen van de programma's die je volgt
wat wil je dan? dat op welk moment je de teevee ook maar aanzet, er iets interessants te zien valt?
Ik geloof je ook nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
Ik heb mijn plasma alleen aangeschaft om dvd's op te kijken, het liefst Bulgaarse plattelandsdrama's in zwart-wit en mono. En Idols natuurlijk.
Overigens kijk ik soms wel graag Friends, en dan lach ik zelfs mee met het 'lachbandje'.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef -Beer- het volgende:
Ik kijk uberhaubt geen televisie. Het is het machtsmiddel van de multinationale bedrijven die je proberen te brainwashen zodat we allemaal meer gaan consumeren. Televisie-slaven, dat worden er af. Op een computer daarintegen kan je precies zelf bepalen welke informatie je jezelf toedient.
Met het programma is niks mis, je zou je eerder kunnen afvragen of er iets mis is met de mensen die het bekijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er mis met editie NL
En korrelige existentialistische arthouse-zwartwit-films over lesbiennes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
Jouw vrouw mijn vrouwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
Televisie... een soort monitor zonder toetsenbord toch?
Dat kijk ik ook onder het avondeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
SHIT !!! IK KIJK EDITIE NLDE FOKKERS ZEGGEN DAT HET FOUT IS, NU ZOU IK ME ECHT DIEP MOETEN SCHAMEN !!!
Hey rofl mijn caps lock stond aan
Idd Editie NL is erg leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er mis met editie NL
Weleens van een afstandbediening gehoord? Kan ik prima mee bepalen wat ik wil zien hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef -Beer- het volgende:
Ik kijk uberhaubt geen televisie. Het is het machtsmiddel van de multinationale bedrijven die je proberen te brainwashen zodat we allemaal meer gaan consumeren. Televisie-slaven, dat worden er af. Op een computer daarintegen kan je precies zelf bepalen welke informatie je jezelf toedient.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen RTL en BBC wordt het toch echt wel BBC. Jammer dat dingen als Snooker daar zoveel aandacht krijgen (hoewel dat op zich niet verkeerd is, ik hou gewoon niet van snooker), maar wat de kwaliteit van de programma's betreft, zijn er geen zenders die kunnen tippen aan de BBC. En dat geldt zowel voor de wat serieuzere programma's als voor amusement.
De geweldige docu's van bijvoorbeeld David Attenborough. Spring- en Autumnwatch met onder andere Bill Oddie, waar ze gewoon de natuur in de regio laten zien. Coast, met een blik op de Britse kusten, en series als Natural World, Nature of Britain, The Blue Planet en
Life In The Undergrowth..
Tuinprogramma's als Gardeners' World en Passion for Plants. Geen uit de kluiten gewassen reclameshow, maar een simpel programma waarin gewoon wordt uitgelegd welk planten mooi bij elkaar staan, hoe je kan kweken/stekken, hoe je een mooie bodem krijgt, van orchideën tot knoflook... En niet zozeer het grove hovenierswerk of wat toevallig de nieuwtjes bij de intratuin zijn.
Programma's over voedsel: Nigella's Express, Big Wine Adventure (wat trouwens ook erg komisch is), in search of perfection, Britain's Greatest Chef, maar ook een doodsimpel programma als ready steady cook.
Programma's over antiek, als Antiques Roadshow (Nederland heeft Tussen Kunst & Kitsch, bij de publieke omroep), Bargain Hunt en Flog It! Nou kunnen de laatste twee niet gemaakt worden in Nederland, maar beide programma's vallen wel onder zowel amusement als informatief, zonder het gelijk van sensatie te moeten hebben.
En natuurlijk ook het amusement van de BBC... Denk aan Top Gear, Never Mind The Buzzcocks, QI, Have I Got News For You (De voorloper van Dit was het Nieuws... ook van de publieke omroep), Friday night with Jonathan Ross en natuurlijk de lange lange lijst van comedy.
En wat dacht je van een dramaserie als Life on Mars... Misschien wel een van de meest geweldige series van de afgelopen tien jaar.
Nee, dat soort programma's worden gewoon niet gemaakt in Nederland en de dingen die er het dichtst bij in de buurt komen, zie je zo-goed-als alleen maar bij de publieke omroep.
Jammer, maar het is niet anders. Het maakt inderdaad niet uit waar iemand naar kijken wil. Ik denk gewoon niet dat je bij RTL betere programma's vindt dan bij de BBC.
En ik ga ook niet beweren dat ik niet naar de commerciële zenders kijk, want de commerciëlen hebben echt een paar toffe programma's. Ik vind het alleen nogal sneu dat ik op twee zenders van de BBC meer toffe programma's kan vinden dan op de zeven Nederlandse commerciële zenders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |