Toevallig net Nuon Solar Challenge(zonnekracht auto's in Australië) vond ik erg leuk om te zien. 2 jaar geleden had je programma's van Max Westerman(Max in alle staten) ook erg leuk. Jouw vrouw mijn vrouw, Herrie de keuken, Expeditie Robinson allemaal wel leuk om naar te kijken vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
Noem eens een paar leuke programmas op RTL dan, behalve voetbal dat daar nu word uitgezonde volgens mij,,,
jahh oke kan ik inkomen dat mensen dat leuk vinden,, vroeg het me alleen af hoor, was geen aanval ofsow,, ontvang zelf namelijk geen nl-tv en het enige wat in me opkwam was, goede tijden, dancing with stars en idols achtige shitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:51 schreef michiel5 het volgende:
Eens!
@DAMH: CSI, Shark, diverse klusprogramma's (vind ik leuk dan he, mijn smaak, mijn mening)
intellectueelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Siewe het volgende:
Intelectueel
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Alsof er wat mis is met je als je eens een avondje naar RTL kijkt(dat trouwens ook best wel leuke programma's heeft)
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:
OF 101 !!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
Sinds ik digitale TV heb ben ik verslaafd aan HumorTV.
Verder kijk ik soms wel eens naar de commercielen. Maar dan wel voor de series. Voor de programma's dus niet- De publieke zenders zenden mijns inzien wel betere programma's uit. Qua series dan weer niet.
die is gruwelijk ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef afcajos het volgende:
Straks One Flew over the Cuckoo's Nest op rtl![]()
![]()
Onthoofdingen gaan nooit vervelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef MarokkaanZonderBaan het volgende:
Ik kijk alleen Al-Jazeera! Kwaliteits televisie
doe jij s ff opnoemen wat voor leuks er op bbc isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef DAMH het volgende:
Noem eens een paar leuke programmas op RTL dan, behalve voetbal dat daar nu word uitgezonde volgens mij,,,
Top Gear, beat that!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef Jacobobo het volgende:
[..]
doe jij s ff opnoemen wat voor leuks er op bbc is![]()
amen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef CG het volgende:
Er is tegenwoordig ook weinig interessants meer op de tv. Overdag het nieuws even volgen van van RTL Z en 's avonds kan ik me nog wel vermaken met DWDD met daarna That 70's Show en South Park. En dan gaat de tv uit of het geluid eraf en ga ik een gedownloade aflevering van een serie kijken op m'n laptop (ja ik download ze want ze komen veel te laat pas op de Nederlandse zenders). En daarna wil ik nog wel eens kijken of er nog iemand interessant zit te doen bij Jensen, maar dat is vaak niet zo helaas...
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
Überhaupt tv kijken.![]()
Ik heb mijn plasma alleen aangeschaft om dvd's op te kijken, het liefst Bulgaarse plattelandsdrama's in zwart-wit en mono. En Idols natuurlijk.
Er zijn tegenwoordig zoveel programma's en ik volg er welgeteld 4. Dat noem ik weinig... Kan er gelukkig wel een (halve) avond mee vullen, maar toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit is echt de slechtste reactie ever'er is weinig interessants op tv' en vervolgens een hele lijst opnoemen van de programma's die je volgt
wat wil je dan? dat op welk moment je de teevee ook maar aanzet, er iets interessants te zien valt?
Ik geloof je ook nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
Ik heb mijn plasma alleen aangeschaft om dvd's op te kijken, het liefst Bulgaarse plattelandsdrama's in zwart-wit en mono. En Idols natuurlijk.
Overigens kijk ik soms wel graag Friends, en dan lach ik zelfs mee met het 'lachbandje'.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef -Beer- het volgende:
Ik kijk uberhaubt geen televisie. Het is het machtsmiddel van de multinationale bedrijven die je proberen te brainwashen zodat we allemaal meer gaan consumeren. Televisie-slaven, dat worden er af. Op een computer daarintegen kan je precies zelf bepalen welke informatie je jezelf toedient.
Met het programma is niks mis, je zou je eerder kunnen afvragen of er iets mis is met de mensen die het bekijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er mis met editie NL
En korrelige existentialistische arthouse-zwartwit-films over lesbiennes!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:58 schreef Frollo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |