Lekkere?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:33 schreef Nouwk het volgende:
Wel lekkere toch?Ik ga het van de week ook maar eens maken. Een verre tante maakt het ook altijd maar dan voor de hele familie, en super lekker!
En...is het nog wat geworden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb de spullen in huis en ga er zo mee aan de slag.
morgen eten we erwtensoep!!
Ik gebruik het bekende recept zoals al een paar keer voorbij kwam.
Daar zijn dus -gelukkig- de meningen over verdeeld..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef PushyGurl het volgende:
die erwte soep van de unox is maar smerig als je beter bent gewent zelf gemaakte erwte soep bijv
Ben niet zo'n enorme zeikerd op het gebied van typefouten, maar jij maakte het wel heel bont...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef PushyGurl het volgende:
dDie erwtensoep van de unox is maar smerig als je beter bent gewentd. zZelf gemaakte erwtensoep bijv.
get a lifequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ben niet zo'n enorme zeikerd op het gebied van typefouten, maar jij maakte het wel heel bont...
Plus dat die van de unox best te eten is, al is de erwtensoep van mijn wijlen opa toch altijd nog de lekkerste.
Get a taalcursusquote:
Boo hoo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:12 schreef DIJK het volgende:
Aan dat niemand (volgens mij, anders bijna niemand) nog de groene erwten genoemd heeft ipv de spliterwten kun je wel zien hoe treurig het gesteld is met de erwtensoep.
quote:Op zondag 23 november 2008 02:12 schreef Superfast het volgende:
Is het in de tijd van BSE en andere ellende wel verstandig om orgaan/bot vlees te gebruiken?
Jazeker.quote:Op zondag 23 november 2008 02:12 schreef Superfast het volgende:
Is het in de tijd van BSE en andere ellende wel verstandig om orgaan/bot vlees te gebruiken?
Och... ik ben nog geen varkens met BSE tegengekomen...quote:Op zondag 23 november 2008 02:12 schreef Superfast het volgende:
Is dit nu echt een serieuze opmerking of wat?quote:Op zondag 23 november 2008 02:12 schreef Superfast het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
Erwtensoep met een zakje van honig en een groentenpakketje voor erwtensoep en een rookworst al met al best te nassen en het scheelt denk ik 12 uur bereidingstijd met wat sommige mensen er weer voor artistiek verhaal van maken uiteindelijk schijt je het morgen gewoon weer uit.
Ja met poten heb je daar geen last van. Met oren kan ook niet maar dan heb je weer wel "knoestjes" in de soep.quote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef MouseOver het volgende:
Het ging geweldig en het is makkelijker dan ik dacht. Nadeel is dat ik wel aardig wat botsplinters in de soep tegengekomen ben (ik heb karbonades gebruikt). Is dit de reden dat vaak varkenspootjes gebruikt worden? Zijn die steviger?
3 dagen later om precies te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
Erwtensoep met een zakje van honig en een groentenpakketje voor erwtensoep en een rookworst al met al best te nassen en het scheelt denk ik 12 uur bereidingstijd met wat sommige mensen er weer voor artistiek verhaal van maken uiteindelijk schijt je het morgen gewoon weer uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |