Wat raar zeg....hij is hier altijd flink dik...snap even niet goed waar dat hem in kan zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef Mirjam het volgende:
Dikt een erwtensoep altijd in eigenlijk? Die van mij is waterdun, een uurtje klaar nu.
Hier ook behalve dik, vind het niks aan, heb naast de pan snert ook nog een pan kokend water staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Het moet van mij snert zijn, zo goed gevuld, dat je lepel er rechtop in kan staan. Vol met worst, spek en varkenskrabbetjes + groente
Gewoon spliterwten erbij knikkeren en dan opnieuw een uurtje pruttelen. Kan geen kwaad voor de smaak. Alleen oppassen voor aanbranden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat zou jij dan doen als hij echt dun blijft?
Told you soquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan verbaasd en vol vreugde () melden dat de soep echt enórm is ingedikt
Maar zeker niet meer dan één.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind een sliertje vermicelli in de erwtensoep ook erg smakelijk.
Erwtensoep is sowieso pas lekker als ie 2 dagen in een koude garage heeft gestaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:46 schreef Underdoggy het volgende:
niet alleen split erwten, ook hele. Nachtje laten weken. Krijgt de authentieke structuur van erwtensoep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |