Bedoel je het recept of de erwtensoep?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dus, wie heeft hét recept voor erwtensoep, en wil dat met mij delen?
Vergeet de wortels niet.. Kleine dunne reepjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef PushyGurl het volgende:
split erwten
een rookworst
varkenspoulet
magie blokjes
en prei
dat was het volgens mij
en het volledige recept is..?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef PushyGurl het volgende:
split erwten
een rookworst
varkenspoulet
magie blokjes
en prei
dat was het volgens mij
inderdeedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Knolselderij. Essentieel.
Erg lekker hoor, meestal sla ik het over want er zit voldoende vlees in maar ik hou wel van botjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef liesell het volgende:
krabbetjes? iehwww
Wat gemeen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
Vroeger at ik het wel eens, dan was het zelf gemaakt, een grote pan met de sinterklaas.
Dat doen mijn ouders ook nog steeds...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef Muck het volgende:
gehaktballen in de snert?!
dat heb ik serieus nog nooit eerder gehoord!
Het is niet echt vies, maar het voegt ook niks toe...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt me echt vies, een gehaktbal in je erwtensoep
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:10 schreef N.icka het volgende:
Geen erwtsensoep zonder knolselderij en varkenspootje![]()
En dat belegd met spek!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:06 schreef Nick-Name- het volgende:
Oja, de erwtensoep gebruiken met dik roggebrood
Mijn moeder kookt één keer per jaar vier enorme pannen erwtensoep, en die gaan dan in éénpersoonsporties de vriezer inquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag een bakje erwtensoep gehaald bij een goeie slager, maar ik was er niet zo van ondersteboven
probleem is alleen dat als ik een pan maak, ik veel moet invriezen of weggeven, want ik ben de enige die het eet.
maar tot nu toe niemand gevonden die erwtensoep ook leker vindt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |