Die hebben dat al gedaan (of doen dat nog steeds), maar het gaat nu om de laatste toevoeging.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Z het volgende:
Vive la Fête?
N.a.v. je Tim Curry (die naam zal ik nooit meer vergeten) vraag...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:58 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet zeker dat Paul Stanley goed is. Dus...
Moke dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:40 schreef bigshadow het volgende:
Wat iggy zegt.
André van Commenée leeft nog zover ik weet...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef schaap001 het volgende:
Van Dries Roelvink, maar vraag me even niet naar zijn naam.![]()
Die zocht ik inderdaad (sorry schaap)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef MadMaster het volgende:
Jan Vis, die had zowat half Nederland in z'n stal...
Die bolle krullebol met die bril, waarvan ik net de naam noemde, is toch de manager van onze Dries?quote:
quote:Jan Vis maakte naam toen hij in 1966 de Rolling Stones naar Nederland haalde voor een optreden in Den Bosch. Aan zijn bureau zijn onder anderen Ali B, Do, K3 en Dries Roelvink verbonden.
Opgezocht. Dries zat bij het agency van Jan Vis (die daarmee inderdaad nog niet automatisch zijn manager is).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bolle krullebol met die bril, waarvan ik net de naam noemde, is toch de manager van onze Dries?
Volgens mij staat zijn naam op de helft of meer van alle jaren 80 singles van Nederlandse acts die ik thuis hebquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef schaap001 het volgende:
The Who Live At Royal Albert Hall?
quote:Rock star baby is een trendy babykledinglijn van, die de elementen van rock muziek en baby artikelen verbind. Volgens
is iedere baby een STER. Na de geboorte van zijn eigen zoon is heel snel het idee van Rock Star Baby ontstaan. Door de ROCK kleuren; zwart, wit en schaduwen van grijs, de stoere opdrukken is er een geheel nieuw merk ontstaat voor coole baby's en peuters : ROCK STAR BABY.
Het is wel een drummer: maar niet Trevor. Hij is 54 jaar, dus een beetje een laatbloeier (wat de vraag betreft).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Trevor Barker?
Juist: Tico Torres actually, maar da'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:30 schreef ranja het volgende:
ah, Bon Jovi drummer. TT... Tino Torres ofzo.
ik denk dat jij een andere award bedoeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:56 schreef onkjoe het volgende:
Jeremy's
The Girls
deze twee weet ik iig zeker
2 + 3quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:56 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet er 2 (vrij zeker):
Van Velzen
Stevie Ann
en 4quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nick & Simon
Good Things End
Room Eleven
The Opposites?
[quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
ik denk dat jij een andere award bedoelt
[..]
Nee, sorry... ik bedoelde de Borsato Award.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:01 schreef onkjoe het volgende:
TMF Kweekvijver Award? Lijkt mij bij de categorie 'beginnende bands' te horen toch?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, sorry... ik bedoelde de Borsato Award.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |