Feedback kennende verdwijnt die binnenkort wel omdat 'hij niet in het team paste'quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Bij Feedback R'dam werkt een hyperactief mannetje op de basafdeling en die is helemaal een speakerkabel gaan zoeken voor mij! Helemaal de trap afgelopen, naar een balie, is onder die balie gegaan en heeft daar een kabel gehaald, is de trap opgelopen en heeft die ingeplugd voor mij! Kun je het voorstellen?!.
Ik zit maar te denken, maar zou je niet het signaal van je gitaar via de outputs van de toneport met een kabel weer in de input van de toneport kunnen doen om zo te 're-ampen'?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Naderhand de moddeling software gebruiken van Gearbox zit er helaas pindakaas niet in. Of je moet de VST plugin hebben aangeschaft.
hmmm, POD XT Pro? Werkt best ok, alleen moet je wel op hoge kwaliteit opnemen zodat je je originele signaal nog redelijk kan 'benaderen'. Beste blijft natuurlijk gewoon in 1x goed inrammenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zit maar te denken, maar zou je niet het signaal van je gitaar via de outputs van de toneport met een kabel weer in de input van de toneport kunnen doen om zo te 're-ampen'?
Punkjunk's Marshall MG15 dingetje kan ik je wel aanraden. Kleine broertje van de mijnequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, bereid je voor op een nieuwe member van deze topicreeks.
Ik heb "daarnet" van Deansensitized z'n Ibanez SA 120 overgekocht, zit alleen geen versterkertje bij. heeft iemand nog een toffe versterker in de aanbieding?![]()
Peter Verspuy is ook niet veel gewend. Gitarist van mijn band gaat daar weleens heen. Hij heeft daar amps getest met zijn Jackson RR3 en ja, dan speel je metal. Nou...dat ging hard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:27 schreef Aresdreams het volgende:
verkopers zijn soms wel eens lastig ja
laatst was ik in een zaakje in rosendaal en dat was wel relaxt...
ondanks dat ik de senheiser daar om zeep geholpen had (of ja, hij stopte er spontaan mee... kon ik ook niks aan doen) en hij zo grapjes maken over het feit dat ik geen plectrums bij had
of bij peter verspuy een verkoper die het gay vind omdat ik mijn GT-8 wou combineren met een footswitch van boss
dat zijn nog eens leuke dingen
of te horen te krijgen dat je een versterker (fender was dat geloof ik, of een roland) harder laat scheuren dan die verkoper ooit gehoord heeft
Muziekwinkels zijn sowieso een geval apart... Vaak staat er een prijs vermeld, maar is het nooit de prijs die je betaalt. Het gaat er allemaal een stuk relaxter aan toe dan bij een normale winkel. Ik vind dat altijd prachtig om mee te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:27 schreef Aresdreams het volgende:
verkopers zijn soms wel eens lastig ja
laatst was ik in een zaakje in rosendaal en dat was wel relaxt...
ondanks dat ik de senheiser daar om zeep geholpen had (of ja, hij stopte er spontaan mee... kon ik ook niks aan doen) en hij zo grapjes maken over het feit dat ik geen plectrums bij had
of bij peter verspuy een verkoper die het gay vind omdat ik mijn GT-8 wou combineren met een footswitch van boss
dat zijn nog eens leuke dingen
of te horen te krijgen dat je een versterker (fender was dat geloof ik, of een roland) harder laat scheuren dan die verkoper ooit gehoord heeft
zit niet op me GT-8 aangesloten, maar op de switch positie van me versterkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Peter Verspuy is ook niet veel gewend. Gitarist van mijn band gaat daar weleens heen. Hij heeft daar amps getest met zijn Jackson RR3 en ja, dan speel je metal. Nou...dat ging hard..
Verder vind ik het überhaupt een beetje een vreemde zaak. Al een tijd niet meer geweest, maar kweenie, beetje rare sfeer.
Waarin wil je eigenlijk een GT-8 combineren met een footswitch? Niet genoeg knopjes voor je?.
Bah, ga ff 4 uur werken, maar.....daarna tot diep in de nacht gitaar spelen. Yeah!.
of ik ga lekker een dagje weg naar duitslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Wat ze niet hebben kunnen ze meestal wel bestellen. Gewoon even mailen
Denk dat dat wel moet lukken ja...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik zit maar te denken, maar zou je niet het signaal van je gitaar via de outputs van de toneport met een kabel weer in de input van de toneport kunnen doen om zo te 're-ampen'?
Dat kan ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
of ik ga lekker een dagje weg naar duitsland
Alleen wel een klote webshopquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Punk... ik kan je Kees Dee aanraden. Hij zit in Amersfoort, maar is het reizen meer dan waard. http://www.keesdee.nl/winkel.php
Ruim assortiment, heeft aandacht voor je wensen... zelfs als het een half uur voor sluitingstijd is... en toen ik mijn akoestische gitaar daar gekocht had kreeg ik er nog een flesje whiskey bij![]()
Kees
En de gitaar was zelfs goedkoper dan hier in Nijmegen (incl. koffer)
Goed idee. Kan alleen als je het inkomende signaal niet nogmaals uitstuurt naar de Toneport (wat standaard staat ingesteld). Geen flauw idee of dat anders in te stellen is, eens proberen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen wel een klote webshop
Staat Kees al in de OP?
Hij staat al in de OP ja... maar dat van die site klopt wel. Je moet daar gewoon langs gaan,... hij heeft daar zo-véél gitaren dat je altijd wel wat kan uitproberen. Begane grond staat vol met electrische gitaren, de kelder is afgeladen met akoestische gitaren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:46 schreef Aresdreams het volgende:
wel een irritante site kwa asortiment uitzoeken...
Uhm nee eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
ik knuffel wel eens met mijn gitaarWie doet het nog meer eigenlijk?
![]()
Ik doe het wel eens als ik niet kan slapen, dan ga ik weer uit bed en ga me gitaar knuffelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uhm nee eigenlijk [ afbeelding ]
Ooooh op die manierquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zit niet op me GT-8 aangesloten, maar op de switch positie van me versterker
kan ik switchen tussen kanaal
Ik aai mijn bas weleens, maar uh... nee, knuffelen niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens als ik niet kan slapen, dan ga ik weer uit bed en ga me gitaar knuffelen
hmmm, you got me intereseted...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het 'scream' en 'moan' idee van het geluid kan ik me nog iets bij voorstellen. Ik ben daarentegen wel erg benieuwd wat de G-spot potmeter aan het geluid toevoegd (ik zou hem bij voorbaat al volop draaien).
[ afbeelding ]
Ik aai hem ook hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik aai mijn bas weleens, maar uh... nee, knuffelen niet..
uit of mijn GT-8 of uit mijn warp-7, waarbij ik een celan of acoustische simulatie kies bij de GT-8 (over het algemeen clean)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooh op die manier.
Waar haal je je distortion uit?
Ah, interessant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
uit of mijn GT-8 of uit mijn warp-7, waarbij ik een celan of acoustische simulatie kies bij de GT-8 (over het algemeen clean)
wel een sop schoot tijdens het film kijken (en door de film heen herrie maken) maar echt knuffellen... heb ik me vriendin voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik aai hem ook hoor
En soms geef ik hem ook een kusjeMaar niet te hard want tja..6 gevoelige snaren he
als alles goed gaat moet dat wel lukken jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, interessant..
Nou ja, ik zie/hoor het wel, want we gaan toch een keer samen optreden?.
En ik geloof dat iedereen in dit topic dan zou komen..
Af en toe lik ik wel eens aan de nek... mijn vriendin is daar alleen niet zo blij mee... maar ze weet dat ze concurrentie heeft van 3 gitarenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
ik knuffel wel eens met mijn gitaarWie doet het nog meer eigenlijk?
![]()
Uhm...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Af en toe lik ik wel eens aan de nek... mijn vriendin is daar alleen niet zo blij mee... maar ze weet dat ze concurrentie heeft van 3 gitaren![]()
Ik behandel mijn bas net als mijn vriendin: flink aftuigen en alle agressie er op botvieren. Over 5 uurtjes is ze weer aan de beurt (m'n bas).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik aai hem ook hoor
En soms geef ik hem ook een kusjeMaar niet te hard want tja..6 gevoelige snaren he
we shall find and test!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik behandel mijn bas net als mijn vriendin: flink aftuigen en alle agressie er op botvieren. Over 5 uurtjes is ze weer aan de beurt (m'n bas).![]()
M'n gitaren raak ik enkel met fluwelen handschoentjes aan.
Ares: Geen flauw idee, kwam hem tegen op een forum
Mja... lastig... lastig...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:05 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets als: meet my girlfriends: the one made of flesh and bones, and here we have the 3 important ones, guitar number 1, 2 and 3
of toch net niet?
De knop zou eigenlijk ook ergens onderop moeten zitten zoals de wah-breedte van een Weeping Demon, nu is hij te makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik ben daarentegen wel erg benieuwd wat de G-spot potmeter aan het geluid toevoegd
De G-Spot potmeter is in ieder geval goed geribbeldquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
De knop zou eigenlijk ook ergens onderop moeten zitten zoals de wah-breedte van een Weeping Demon, nu is hij te makkelijk te vinden.
Hehehe correct, en om het helemaal realistisch te maken zou je hem op sommige pedaaltjes gewoon niet moeten aansluiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
De knop zou eigenlijk ook ergens onderop moeten zitten zoals de wah-breedte van een Weeping Demon, nu is hij te makkelijk te vinden.
Het Y chromosoom he... niks aan te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehehe. Zeker vrijdagmiddag, jongens?
ik heb nog wel iemand voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... lastig... lastig...
Oh ja,... soms begeer ik de achterste strapbutton wel eens... Moet ik nu naar de psycholoog?![]()
Sex, Drugs en Rock 'n' Roll.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehehe. Zeker vrijdagmiddag, jongens?
Ik speel Somewhere Over The Rainbow op een ukelele. Hoe rock n' roll is dát?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Sex, Drugs en Rock 'n' Roll.
We mogen bijna weer.
Om het G-Spot verhaal nou weer af te doen als "nergens over gaan" vind ik toch wel een beetje kort door de bocht Geraldo! (zullen veel vrouwen met me eens zijn)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over!!
I like [ afbeelding ]
Ligt er maar net aan hoe vies je d'r bij kijkt als je dat speeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel Somewhere Over The Rainbow op een ukelele. Hoe rock n' roll is dát?.
Moraalridderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Om het G-Spot verhaal nou weer af te doen als "nergens over gaan" vind ik toch wel een beetje kort door de bocht Geraldo! (zullen veel vrouwen met me eens zijn)
Zo natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe vies je d'r bij kijkt als je dat speelt
Inderdeed,... op 16 november ja... Volgens mij moet Elister tegen Prospective en Roadlash... Pittige band trouwens Roadlash... Ik ga er denk ik wel naartoe.. strategisch het slagveld verkennen voor onze rondequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik! De zangeres is mijn beste vriendin..
Ik ga misschiiieeeeeen 2 nov naar hen toe (als ik geld heb).
Spelen jullie dan ook in de BotS-competitie (oid), maar in een andee ronde ofzo?
Da's heul geen ukelele!quote:
wanneer gaat het wel ergens over?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over!!
I like [ afbeelding ]
Ook alleen maar wanneer het me uitkomt...quote:
Idd gitaren & vrouwen. Kom op, toch altijd 10x beter dan voetbal & auto'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Aresdreams het volgende:
wanneer gaat het wel ergens over?
bedoel: we hebben het meestal over een plank met 4 tot 7 ijzerdraadjes er overheen gespannen (of tot 12 ijzerdraadjes zelfs)
Ja, ze heet Marjan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Inderdeed,... op 16 november ja... Volgens mij moet Elister tegen Prospective en Roadlash... Pittige band trouwens Roadlash... Ik ga er denk ik wel naartoe.. strategisch het slagveld verkennen voor onze ronde
Marjan heet ze, toch? Ze heeft een lekker strotje zegBen benieuwd... 2 november...
Jouw vriendin woont toch in de Steeg? Da's vlakbij joh... hoeft toch niet veel geld te kosten?
Volgens mij zou TLFG van Drib er op 30 nov. spelen... nu lees ik op de site van Lust 4 Live dat de optredens van de laatste vrijdagen van de maand worden geschrapt...![]()
[..]
Da's heul geen ukelele!![]()
Of vrouwen MET gitarenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Idd gitaren & vrouwen. Kom op, toch altijd 10x beter dan voetbal & auto's
Wat denk je waarom ik van die grote Deans speelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gitaren & auto's: beide verlengstuk van.....(volgens mij al eens een keer aangekaart)
Als in DIT dingetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Een Marshall MG15CDR. Voor een vriendenprijsje. Staat in Hoorn (noord holland) en word onder één enkele voorwaarde opgestuurd, namelijk de dubbele prijs.
Testen was een ramp. Kut zaak. Kut personeel. Midden in de winkel, veel volk, ik nerveus, blech, kut gespeeld, Gretsch klonk kut op zo'n gare Fender Vibratorlux, sodemieter op man met je Fender, ik wil een Marshall maar 'die staan daar en die zijn niet aangesloten' zorg dan dat het zo is stomme piemel en waar blijft me koffie..
Sorry!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet The Donnas man!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik aai hem ook hoor
Chicks met Dicks , eh met Deansquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of vrouwen MET gitaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=een vent...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speltip 2
Vergeet nooit uit te loggen na een bezoek bij je vriendin
ooit wel gehad, niet digitaal, maar mogelijk in 1 van me uit elkaar puilende en vallende mappen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet/heeft er een tablature van Paint it Black-The rolling stones? Kan nergens een vinden en als er eentje is dan is het zo'n spam gevalletje...
iets voor dean zelf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
en jammer van de d'adario snarenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:31 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuw! gretsch pro jet met upgrades waaronder een bigsby, dearmond pickups. ook zit er een ingebouwde 5 stappen distortion in dmv een push pull knop aan en uit te zetten is.
de foto's zijn niet zo goed, maar de gitaar ziet er heel erg sjiek uit, en speelt als een motherfucker!
Ik heb er een paar versies van in Guitar Pro formaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet/heeft er een tablature van Paint it Black-The rolling stones? Kan nergens een vinden en als er eentje is dan is het zo'n spam gevalletje...
ja en 009 (N)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en jammer van de d'adario snaren
Edit: (ja dean, die knop weet ik ook nog te vinden)
Zo nu lekker gaan repeteren
HERRIE!
.
Ik wil niet eens kijken naar je plaatjes. Gretschquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja en 009 (N)
dadelijk ff 011 erop en ernie balls natuurlijk![]()
Ik zie alweer genoeg inspiratie voor een compleet bluesalbum aankomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Oh, ik date met de dochter van me Nederlandse lerares, hoe slecht is dat [ afbeelding ] .
Haha, me klasgenoten noemen der al 'de schoonmoeder van punkjunk'quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:18 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik zie alweer genoeg inspiratie voor een compleet bluesalbum aankomen.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en jammer van de d'adario snaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |