Als in DIT dingetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
Een Marshall MG15CDR. Voor een vriendenprijsje. Staat in Hoorn (noord holland) en word onder één enkele voorwaarde opgestuurd, namelijk de dubbele prijs.
Testen was een ramp. Kut zaak. Kut personeel. Midden in de winkel, veel volk, ik nerveus, blech, kut gespeeld, Gretsch klonk kut op zo'n gare Fender Vibratorlux, sodemieter op man met je Fender, ik wil een Marshall maar 'die staan daar en die zijn niet aangesloten' zorg dan dat het zo is stomme piemel en waar blijft me koffie..
Sorry!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet The Donnas man!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik aai hem ook hoor
En soms geef ik hem ook een kusjeMaar niet te hard want tja..6 gevoelige snaren he
Chicks met Dicks , eh met Deansquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of vrouwen MET gitaren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=een vent...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speltip 2
Vergeet nooit uit te loggen na een bezoek bij je vriendin
ooit wel gehad, niet digitaal, maar mogelijk in 1 van me uit elkaar puilende en vallende mappen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet/heeft er een tablature van Paint it Black-The rolling stones? Kan nergens een vinden en als er eentje is dan is het zo'n spam gevalletje...
iets voor dean zelf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
3/4-broek, skateschoenen, lelijke Dean...
en jammer van de d'adario snarenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:31 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuw! gretsch pro jet met upgrades waaronder een bigsby, dearmond pickups. ook zit er een ingebouwde 5 stappen distortion in dmv een push pull knop aan en uit te zetten is.
de foto's zijn niet zo goed, maar de gitaar ziet er heel erg sjiek uit, en speelt als een motherfucker!
Ik heb er een paar versies van in Guitar Pro formaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet/heeft er een tablature van Paint it Black-The rolling stones? Kan nergens een vinden en als er eentje is dan is het zo'n spam gevalletje...
ja en 009 (N)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en jammer van de d'adario snaren
Edit: (ja dean, die knop weet ik ook nog te vinden)
Zo nu lekker gaan repeteren
HERRIE!
.
Ik wil niet eens kijken naar je plaatjes. Gretschquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja en 009 (N)
dadelijk ff 011 erop en ernie balls natuurlijk![]()
Ik zie alweer genoeg inspiratie voor een compleet bluesalbum aankomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Oh, ik date met de dochter van me Nederlandse lerares, hoe slecht is dat [ afbeelding ] .
Haha, me klasgenoten noemen der al 'de schoonmoeder van punkjunk'quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:18 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik zie alweer genoeg inspiratie voor een compleet bluesalbum aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |