abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54171070
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Bij Feedback R'dam werkt een hyperactief mannetje op de basafdeling en die is helemaal een speakerkabel gaan zoeken voor mij! Helemaal de trap afgelopen, naar een balie, is onder die balie gegaan en heeft daar een kabel gehaald, is de trap opgelopen en heeft die ingeplugd voor mij! Kun je het voorstellen?!.
Feedback kennende verdwijnt die binnenkort wel omdat 'hij niet in het team paste' .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:04:29 #202
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_54171293
Haha ja, wellicht.

Hij viel wel elke klant lastig over hoe briljant Arcade Fire wel niet is.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:33:43 #203
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_54174397
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Naderhand de moddeling software gebruiken van Gearbox zit er helaas pindakaas niet in. Of je moet de VST plugin hebben aangeschaft.
Ik zit maar te denken, maar zou je niet het signaal van je gitaar via de outputs van de toneport met een kabel weer in de input van de toneport kunnen doen om zo te 're-ampen'?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:00:29 #204
195035 Rouly
Groentje - ex-date
pi_54174702
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 01:33 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik zit maar te denken, maar zou je niet het signaal van je gitaar via de outputs van de toneport met een kabel weer in de input van de toneport kunnen doen om zo te 're-ampen'?
hmmm, POD XT Pro? Werkt best ok, alleen moet je wel op hoge kwaliteit opnemen zodat je je originele signaal nog redelijk kan 'benaderen'. Beste blijft natuurlijk gewoon in 1x goed inrammen
Life is too short to be taken seriously - Oscar Wilde
pi_54175378
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, bereid je voor op een nieuwe member van deze topicreeks .
Ik heb "daarnet" van Deansensitized z'n Ibanez SA 120 overgekocht, zit alleen geen versterkertje bij. heeft iemand nog een toffe versterker in de aanbieding?
Punkjunk's Marshall MG15 dingetje kan ik je wel aanraden. Kleine broertje van de mijne

En welkom!!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_54175626
klinkt als de verkoper die voor 200 euro een 2e handse B.C. Rich ironbird custom aan onze zanger verkocht heeft haha

edit: handiger als ik mensen van de vorige pagina ook quote...

in dit geval dus witcfinder
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:24:04 #207
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_54175647
Weet je wat ook zo irritant was. Dan kom ik daar om een Gretsch Electromatic van 700 euro te testen. En dan komt ie hoor: 'je moet deze Gibson Custom es335 ook proberen man!'

Nee ik moet niets en al helemaal geen gitaar proberen die 3000 euro boven me budget ligt.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:24:50 #208
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_54175652
En dan die fase schakelingen op die dure Gretsches.
Ik: waar zijn die precies voor?
Verkoper: ja voor de opties.
Ik: oh ik dacht dat ze er op zaten om het licht uit te doen.
Verkoper: .
pi_54175670
verkopers zijn soms wel eens lastig ja
laatst was ik in een zaakje in rosendaal en dat was wel relaxt...
ondanks dat ik de senheiser daar om zeep geholpen had (of ja, hij stopte er spontaan mee... kon ik ook niks aan doen ) en hij zo grapjes maken over het feit dat ik geen plectrums bij had
of bij peter verspuy een verkoper die het gay vind omdat ik mijn GT-8 wou combineren met een footswitch van boss
dat zijn nog eens leuke dingen
of te horen te krijgen dat je een versterker (fender was dat geloof ik, of een roland ) harder laat scheuren dan die verkoper ooit gehoord heeft
pi_54175673
Gaat lekker daar dus Punkjunk

Maarrrr!!! Arrow Rock 500!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:01:46 #211
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_54176020
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:27 schreef Aresdreams het volgende:
ondanks dat ik de senheiser daar om zeep geholpen had (of ja, hij stopte er spontaan mee... kon ik ook niks aan doen ) en hij zo grapjes maken over het feit dat ik geen plectrums bij had
of bij peter verspuy een verkoper die het gay vind omdat ik mijn GT-8 wou combineren met een footswitch van boss
of te horen te krijgen dat je een versterker (fender was dat geloof ik, of een roland ) harder laat scheuren dan die verkoper ooit gehoord heeft
Peter Verspuy is ook niet veel gewend. Gitarist van mijn band gaat daar weleens heen. Hij heeft daar amps getest met zijn Jackson RR3 en ja, dan speel je metal. Nou...dat ging hard. .
Verder vind ik het überhaupt een beetje een vreemde zaak. Al een tijd niet meer geweest, maar kweenie, beetje rare sfeer.

Waarin wil je eigenlijk een GT-8 combineren met een footswitch? Niet genoeg knopjes voor je? .

Bah, ga ff 4 uur werken, maar.....daarna tot diep in de nacht gitaar spelen. Yeah! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:01:51 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_54176022
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:27 schreef Aresdreams het volgende:
Muziekwinkels zijn sowieso een geval apart... Vaak staat er een prijs vermeld, maar is het nooit de prijs die je betaalt. Het gaat er allemaal een stuk relaxter aan toe dan bij een normale winkel. Ik vind dat altijd prachtig om mee te maken
Don't let my username fool you...
pi_54176199
pi_54176200
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:01 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Peter Verspuy is ook niet veel gewend. Gitarist van mijn band gaat daar weleens heen. Hij heeft daar amps getest met zijn Jackson RR3 en ja, dan speel je metal. Nou...dat ging hard. .
Verder vind ik het überhaupt een beetje een vreemde zaak. Al een tijd niet meer geweest, maar kweenie, beetje rare sfeer.

Waarin wil je eigenlijk een GT-8 combineren met een footswitch? Niet genoeg knopjes voor je? .

Bah, ga ff 4 uur werken, maar.....daarna tot diep in de nacht gitaar spelen. Yeah! .
zit niet op me GT-8 aangesloten, maar op de switch positie van me versterker
kan ik switchen tussen kanaal
pi_54176226
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
Groove Factory
ze hebben er iig crafter... maar geen twin bird
pi_54176322
Wat ze niet hebben kunnen ze meestal wel bestellen. Gewoon even mailen
pi_54176474
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Wat ze niet hebben kunnen ze meestal wel bestellen. Gewoon even mailen
of ik ga lekker een dagje weg naar duitsland
pi_54176578
quote:

[..]

Denk dat dat wel moet lukken ja...
pi_54176582
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

of ik ga lekker een dagje weg naar duitsland
Dat kan ook
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:37:17 #220
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_54178800
Punk... ik kan je Kees Dee aanraden. Hij zit in Amersfoort, maar is het reizen meer dan waard. http://www.keesdee.nl/winkel.php

Ruim assortiment, heeft aandacht voor je wensen... zelfs als het een half uur voor sluitingstijd is... en toen ik mijn akoestische gitaar daar gekocht had kreeg ik er nog een flesje whiskey bij

Kees
En de gitaar was zelfs goedkoper dan hier in Nijmegen (incl. koffer)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_54178919
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Punk... ik kan je Kees Dee aanraden. Hij zit in Amersfoort, maar is het reizen meer dan waard. http://www.keesdee.nl/winkel.php

Ruim assortiment, heeft aandacht voor je wensen... zelfs als het een half uur voor sluitingstijd is... en toen ik mijn akoestische gitaar daar gekocht had kreeg ik er nog een flesje whiskey bij

Kees
En de gitaar was zelfs goedkoper dan hier in Nijmegen (incl. koffer)
Alleen wel een klote webshop
Staat Kees al in de OP?
pi_54178949
wel een irritante site kwa asortiment uitzoeken...
pi_54179120
quote:

[..]

Goed idee. Kan alleen als je het inkomende signaal niet nogmaals uitstuurt naar de Toneport (wat standaard staat ingesteld). Geen flauw idee of dat anders in te stellen is, eens proberen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:06:07 #224
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_54179369
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:44 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Alleen wel een klote webshop
Staat Kees al in de OP?
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:46 schreef Aresdreams het volgende:
wel een irritante site kwa asortiment uitzoeken...
Hij staat al in de OP ja... maar dat van die site klopt wel. Je moet daar gewoon langs gaan,... hij heeft daar zo-véél gitaren dat je altijd wel wat kan uitproberen. Begane grond staat vol met electrische gitaren, de kelder is afgeladen met akoestische gitaren...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_54181763
Het 'scream' en 'moan' idee van het geluid kan ik me nog iets bij voorstellen. Ik ben daarentegen wel erg benieuwd wat de G-spot potmeter aan het geluid toevoegd (ik zou hem bij voorbaat al volop draaien).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')