En actie !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef AnTjUh het volgende:
dennis aan de ontbijttafel!!!
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brianquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef AnTjUh het volgende:
YOU'RE TRASH AND YOU KNOW YOU ARE!!!
[ afbeelding ]
Brian warmt de boel opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nu mis ik huub wel hoor om de boel een beetje op te hitsen
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het nu over het liften van de deken van Dennis.
Het zo zeker aanslaan, als hij van Your'e I'm maakt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brian.
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Die moeder van Dennis kan Nadia's bloed nu waarschijnlijk wel drinken na het telefoontje van gisteren. Jammer dat ze op de RAI staat aankomend weekend.
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!![]()
Moeders vond het jammer dat ze moest werken enzo..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, geloof ik. Wat zei Nadia?
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix probeert een gesprek met Nadia te beginnen
Nadia : "Ga maar weg, ik wil niets van je horen"
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik had nog tegen hem gezegd dat hij plezier mocht hebben met Chanti. En dat ik hem daarom niet zou wegstemmen. Maar nu .... dit ..... "
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Dennis was voor het eerst eens grappig. Nadia kan dat natuurlijk niet uitstaan want ze heeft niet gezegd dat hij dat mocht doen. Hij moet wel dat doen wat zij zegt natuurlijk. Achterlijke borderliner die ze is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Precies...met dat "log" kunnen ze letterlijk z'n uitspraken herhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegen
wel mooi dat er een log is zoals brian zn aantekeningen noemt
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Met de toekomstvoorspelling erbij!![]()
![]()
Precies die dingen die voor Brian's heiligverklaring hebben gezorgd, dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......
chanti had daar geen zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Chanti baalde van Dennis. Ze voelde zich een sletje. Dennis bleef haar betasten en daar had Chanti geen zin in. Dennis zegt dat hij heel dronken was.
quote:
quote:
[ afbeelding ]
![]()
Classy hoor die fotoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Brian jongen, houd je vooral niet in, sla dennis terug, zijn we jou ook gelijk kwijt....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Brian: ik moet me inhouden als ik hoor dat jij hebt uitgehaald naar Nadia.
Dennis: dat heb ik niet gedaan.
Nadia; ik lieg niet!!
Don't shoot the messenger. Het is wat Chanti vertelde aan de ontbijttafel tegen de anderen. Bij Dennis zelf zei ze dat ze zich kostelijk had vermaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef mistinguett het volgende:
chanti had daar geen zin inmij gaven de caps van de afgelopen nacht een heel andere indruk;
[ afbeelding ]
![]()
OMG, die tieten zijn iig al goed gelift.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
neenee, ik schiet niet op jou, ik begrijp heel goed dat het chanti's woorden waren noekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Het is wat Chanti vertelde aan de ontbijttafel tegen de anderen. Bij Dennis zelf zei ze dat ze zich kostelijk had vermaakt.
Haar schouders en armen ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, die tieten zijn iig al goed gelift.
vind ik wel grappig van brain dat hij mensen aanspreekt over geweld tegen vrouwen. Aangezien hij daar zelf ook aardig goed in is. Maar wel boos worden op andere mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Brian: ik moet me inhouden als ik hoor dat jij hebt uitgehaald naar Nadia.
Dennis: dat heb ik niet gedaan.
Nadia; ik lieg niet!!
Nou had ie eigenlijk moeten zeggen, nou ze had iig mooiere tieten dan jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Dennis: ben ik tegen haar zin in verder gegaan?
Nadia: jij zat aan haar borsten terwijl ze aangaf dat ze dat niet wilde.
Oh, die zou meesterlijk zijn maar ja, koffiettijd ipv sambuca-tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou had ie eigenlijk moeten zeggen, nou ze had iig mooiere tieten dan jij.
Erg he!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:20 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit weer zo nep overkomen. Vooral Lieke, alsof ze een script opleest praat ze...
Ik heb alleen de achterkant maar die spreekt voor zich.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand nog een originele cap, dan kunnen we die vergelijken met de cover van panorama...
hoe nobel toch weer van Brian, (amanda slaapt zeker nog)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Brian stuurt Dennix weg en neemt haar in zijn armen, ach gossie.
Ja hij doet het goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Kinga het volgende:
Brian melkt dit goed uit...
Mooi toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
Hoe je kop toch, Lieke.Wat een overdreven reacties.
![]()
Dacht ff dat ik het verkeerd verstond.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef schatje het volgende:
Brian: "Hij knijpt hem in z'n billetjes".
Heeft Dennis geknald vannacht of was het weer een losse flodder?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:38 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia ziet ook in dat nix alles doet om maar niet naar huis te gaan. Bij haar zijn er bellen gaan rinkelen.
Brian spreekt uit naar Nadia dat hij steeds nix bij haar weg zal halen.
Brian moet vooral ook benadrukken dat Nadia veilig is als ze Dennis eruit stemt. Dat zij niét de volgende zal zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:38 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia ziet ook in dat nix alles doet om maar niet naar huis te gaan. Bij haar zijn er bellen gaan rinkelen.
Brian spreekt uit naar Nadia dat hij steeds nix bij haar weg zal halen.
Je bedoelt dat ze al hard bezig is om haar straatje schoon te vegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
YES! Volgens mij is het emmertje eindelijk vol bij 1%
Hij zit in het kantoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis nou?
ik ben bang dat hij ergens in de tuin loopt te zingenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis nou?
Hij haalde uit naar Nadia.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Heeft Dennis geknald vannacht of was het weer een losse flodder?
zegt nadia.....quote:
Die uithaal heb ik niet gezien, maar wel dat hij Nadia opnieuw een kopstoot probeerde te geven. Hij werd plots heel erg agressief. Nadia werd daarna ook, volgens mij niet gespeeld, heel erg boos en probeerde nix uit te lokken tot geweld. Ze zei ook, als je zo doorgaat dan ben je nog eerder naar huis dan donderdag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
zegt nadia.....
Is meer een gevalletje langs aambeien geschuurde tandenborstels verhaal.
Hij wilde uithalen, maar nadia kon hem ontwijken?![]()
Brian heeft er inmiddels door zijn aantekeningen te raadplegen slaan van gemaakt.....![]()
Wat een foeilelijke foto.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
net dat filmpje eens terug gekeken, laten we het eens vergelijken. Grappig dat ze nog zegt, dat broekje is niet te zien straks he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar hij probeerde dus een kopstoot te geven, heeft hem niet gegeven dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die uithaal heb ik niet gezien, maar wel dat hij Nadia opnieuw een kopstoot probeerde te geven. Hij werd plots heel erg agressief. Nadia werd daarna ook, volgens mij niet gespeeld, heel erg boos en probeerde nix uit te lokken tot geweld. Ze zei ook, als je zo doorgaat dan ben je nog eerder naar huis dan donderdag.
Die 3 navels zijn volgens mij niet weggefotosjopt, ik ga maar eens even naar de sigarenwinkel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
net dat filmpje eens terug gekeken, laten we het eens vergelijken. Grappig dat ze nog zegt, dat broekje is niet te zien straks he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei Nadia ook, het is dat ik hem ontweek anders had hij me geraakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij probeerde dus een kopstoot te geven, heeft hem niet gegeven dus.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:08 schreef yvonne het volgende:
Na deze nacht heb ik toch liever Nadia naar huis dan núl-núl, met 'r schjijtsjmoel.
Ik ben geen vent, maar die Nadia had allang een flinke tik mogen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
Brian houdt wijselijk zijn mond als Palma en Luc zeggen dat het niet normaal is om een vrouw te willen slaan.
0% is aan het chillen met zijn matties!:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef diedirk het volgende:
Waar is Dennis nu?!
Hij krijgt nu zeker weer hulp van de FEBO?1
Laat hem in zijn sop gaarkoken
Als er ooit een reden is geweest om hem niet de buitenwereld in te sturen dan is het nu wel, weg reputatie, wat die ook geweest is. Dat maak je met een beetje zingen niet meer goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Dennis met een zeer onverdiende lading vol met gore en vieze leugens, list en bedrog naar huis gezonden gaat worden. Wat zegt dit over de rest en de redactie?
Dat ze het op alle andere mogelijke manieren geprobeerd hebben om die nitwit d'r uit te krijgen.. maar dat lukte nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Dennis met een zeer onverdiende lading vol met gore en vieze leugens, list en bedrog naar huis gezonden gaat worden. Wat zegt dit over de rest en de redactie?
Veel. Foute boel om hem te gaan lopen betichten van lastigvallen van Shanti.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo werkt het programma nu eenmaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Precies stelletje schijnheilen daar allemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, maar ik hoop zeer dat dit handelen van al die mensen daar, op de één of andere manier keihard terugslaat in hun eigen gezicht. Hoe kan een Shanty dit bijvoorbeeld doen? Zeggen dat hij haar onzedelijk betast heeft, hoe grof kun je het maken? Als ik Dennis zou zijn zou ik linea recta aangifte doen vanwege smaad en laster. Dit is allemaal veel te grof en te misselijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Als er ooit een reden is geweest om hem niet de buitenwereld in te sturen dan is het nu wel, weg reputatie, wat die ook geweest is. Dat maak je met een beetje zingen niet meer goed.
Dit is voor Dennis best zielig. Maar hij is ook ontzettend dom geweest, om zich vol te tanken met drank, als je scherp moet zijn. Dus ja, eigen schuld dikke bult?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is het vrij naïef om te denken dat dit niet zou gebeuren, je kan dit spel niet spelen als je altijd eerlijk bent , iedereen daar kan zo vals zijn als de pest, het feit dat de redactie zoveel bepaalt is wel vervelend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is nog nooit zo "over the top" geweest als de laatste weken. Met z'n allen tegen één en iemand belasteren, belasten met zaken die hij niet gedaan heeft en die in de maatschappij tot straf zouden hebben geleidt.quote:
Na welnee. Zo erg was het gisternach echt niet hoor. Het wordt nu door de bewoners veel te dik aangezet. Het was vooal lachen gisternacht. Alleen Nadia kon niet mee lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is voor Dennis best zielig. Maar hij is ook ontzettend dom geweest, om zich vol te tanken met drank, als je scherp moet zijn. Dus ja, eigen schuld dikke bult?
Nee, ik vond Dennis goed afgelopen nacht. Eindelijk gewoon eerlijk zijn en zeggen wat hij al eerder had moeten zeggen. Het kan tot gevolg hebben dat hij eruit gestemd wordt, dat is niet erg, met opgeheven hoofd. Maar iemand belasten met zaken die hij niet gedaan heeft, maatschappelijk onaanvaardbaar zijn, dat vind ik echt heel erg. En iedereen doet er daar een schepje bovenop. Misselijkmakend en veelzeggend over de rest, incl. de redactiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is voor Dennis best zielig. Maar hij is ook ontzettend dom geweest, om zich vol te tanken met drank, als je scherp moet zijn. Dus ja, eigen schuld dikke bult?
Hallo sgatjuh, kom bij me turug, ik mis je en ik beloof je dat ik voortaan zonder te kotsun de kotsbrokjes uit je haar zal halen.quote:
Als er iets duidelijk is geworden door dit programma is het dat grenzen vervagen, ze zijn een maatschappij op zich met eigen regels. Af en toe komt er bij iemand weer iets boven van wat ze buiten geleerd hebben maar door het gedrag van de groep 'leer' je dat je het daar in DGK niet mee redt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo "over the top" geweest als de laatste weken. Met z'n allen tegen één en iemand belasteren, belasten met zaken die hij niet gedaan heeft en die in de maatschappij tot straf zouden hebben geleidt.
Ik heb het ook gezien, dit was de leukste TV die Dennis in al die maanden gemaakt heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na welnee. Zo erg was het gisternach echt niet hoor. Het wordt nu door de bewoners veel te dik aangezet. Het was vooal lachen gisternacht. Alleen Nadia kon niet mee lachen.![]()
Ideetje van Lieke geloof ik. Lieke kwam gisternacht met een idee voor Shanti om uit het bed van Dennis te gaan en een reden op te voeren als "hij wilde dingen doen, die ik niet wil doen", om de breuk tussen Nadia en Dennis zeker te stellen. Op zich klonk dat nog best leuk, nog redelijk onschuldig/mild. Helaas krijgt het vandaag een heel andere wending.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
Heeft brian dat condoom daar neer gelegd?
Hee bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers, alle filmpjes op een rijtje op VOL.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9674&postdays=0&postorder=asc&start=350
Deze richting heeft het programma al maanden geleden genomen, voor mij is het programma radicaal veranderd toen Nena eruit ging en Amanda erin, ze accepteren de regels allemaal, daar kiezen ze zelf voor, dan zit er toch ergens iets mis in je hoofd als je dan blijft?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vond Dennis goed afgelopen nacht. Eindelijk gewoon eerlijk zijn en zeggen wat hij al eerder had moeten zeggen. Het kan tot gevolg hebben dat hij eruit gestemd wordt, dat is niet erg, met opgeheven hoofd. Maar iemand belasten met zaken die hij niet gedaan heeft, maatschappelijk onaanvaardbaar zijn, dat vind ik echt heel erg. En iedereen doet er daar een schepje bovenop. Misselijkmakend en veelzeggend over de rest, incl. de redactie
Amandaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Deze richting heeft het programma al maanden geleden genomen, voor mij is het programma radicaal veranderd toen Nena eruit ging en Amanda erin, ze accepteren de regels allemaal, daar kiezen ze zelf voor, dan zit er toch ergens iets mis in je hoofd als je dan blijft?
Dennis heeft volgens mij nooit gelogen m.b.t. H en L. Ik heb hem daar nooit op kunnen betrappen. En al helemaal niet op deze manier. Zowel, dan moet je mij even helpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:31 schreef marky het volgende:
Uiteindelijk heeft Dennis dit soort ongein ook allemaal gedaan in de periode van 6 en 5 tegen 2. Dennis was toen ook steeds bezig om met leugens Huub en Lieke uitelkaar te werken. Dat werkte bij Huub en Lieke niet omdat die altijd vrij eerlijk in het spel stonden zodat ze daar geen leugens bij konden bedenken maar Dennis heeft dat zeker wel geprobeerd.
Als straks na Dennis, Nadia of Brian aan de beurt is om er zo uit te worden gestuurd juich ik deze manier alleen maar toe.
Volgens mij is er in DGK maar één ding duidelijk en dat is, dat er niets duidelijk is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef riri het volgende:
Het is wel duidelijk dat Dennix zijn laatste uren in de Kooi zijn aangebroken
Dat heeft hij wel gedaan, maar z'n leugens waren niet van eenzelfde aard. Hij heeft veel leugentjes verspreid om Jaap van Huub en Lieke af te weken. Daar zat ik me toen al blauw aan te ergeren. Maar goed, dat kan nog. Dat is vals spel boven de gordel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft volgens mij nooit gelogen m.b.t. H en L. Ik heb hem daar nooit op kunnen betrappen. En al helemaal niet op deze manier. Zowel, dan moet je mij even helpen.
Hij heeft ook geen vrouw geslagen, dat in tegenstelling tot Brian en Huub. Dat hij af en toe een beetje agressief is vind ik volledig op z'n plaats gezien dat, wat hem allemaal overkomen is. Ik vind dat hij het nog heel erg netjes doet. Ik ken niet veel mensen die zichzelf zo kunnen beheersen bij al die aantijgingen van de hele groep, incl. gasten die komen en de huishouding.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef SiRojK het volgende:
0%: Ik zou in mijn leven nooit een vrouw slana
Waar komt dan al dat agressieve gedrag vandaan?
Waarom plaatsen die lui dat op clipser?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers, alle filmpjes op een rijtje op VOL.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9674&postdays=0&postorder=asc&start=350
Nee, hij wordt niet gepest hoor, alleen geconfronteerd met wat hij heeft gezegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:34 schreef Nomrc2 het volgende:
zijn ze nix aan het pesten
ze moeten hem belonen
en bovendien hij was harstikke leuk gisteren
Nix is in mijn ogen gevaarlijker dan Brian.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef SiRojK het volgende:
Weet niet wat ik zou doen als ik m'n vriendin 4 meter vererop een ander zou zien liggen pijpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef SiRojK het volgende:
Mee eens, maar hij was er zelf bij, toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
En wéér blijft die hoerenmadam buiten schot, ze is goddomme schuldig aan de hele zooi daar.
Hoe je het ook wendt of keert, die knul heeft buiten géén leven en daar is Miss Ombouw '06 schuldig aan en zij alleen.
Precies, dat gedrag met double lul is toch te ziek voor woorden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet niet wat ik zou doen als ik m'n vriendin 4 meter vererop een ander zou zien liggen pijpen.
Ja zij alleen , Dennix heeft er verder niets mee te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
En wéér blijft die hoerenmadam buiten schot, ze is goddomme schuldig aan de hele zooi daar.
Hoe je het ook wendt of keert, die knul heeft buiten géén leven en daar is Miss Ombouw '06 schuldig aan en zij alleen.
Ja, z'n optreden was rijkelijk laat, maar vast met reden. Zowel Dennis als Nadia zijn niet goed in dit spelletje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij was er zelf bij, toch?
Komt goed.Eerst moet Dennis weg en dan is Nadia aan de beurt.Heeft Lieke al gezegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
Exactquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, dat gedrag met double lul is toch te ziek voor woorden.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Iedereen die daar in stapt is per definitie niet in orde en er is wel wat mis mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Mee eens, maar hij was er zelf bij, toch?
niks van dat allesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Nadia gister een meisje bij Dennis in bed gelegd, Dennis wilde niet, want wilde Nadia. Heeft toen in haar haar gekotst? En haar een kopstoot gegeven/geslagen?
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Nadia gister een meisje bij Dennis in bed gelegd, Dennis wilde niet, want wilde Nadia. Heeft toen in haar haar gekotst? En haar een kopstoot gegeven/geslagen?
Brian is ook een vieze rat hoor!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nix is in mijn ogen gevaarlijker dan Brian.
Brian is meer van de deuren en glazen breken...nix pakt altijd Nadia zelf fysiek aan. (knijpen, duwen, met z'n hoofd duwen/kopstoot bewegingen maken, d'r bij het gezicht pakken... enz.)
Zie Nix echt Nadia nog wel slaan als hij erin blijft morgen.
Stalker eerste klas die gast, zo eentje waar je van in de krant leest dat hij uit jaloezie z'n vriendin lek stak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |