En actie !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef AnTjUh het volgende:
dennis aan de ontbijttafel!!!
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brianquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef AnTjUh het volgende:
YOU'RE TRASH AND YOU KNOW YOU ARE!!!
[ afbeelding ]
Brian warmt de boel opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nu mis ik huub wel hoor om de boel een beetje op te hitsen
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het nu over het liften van de deken van Dennis.
Het zo zeker aanslaan, als hij van Your'e I'm maakt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brian.
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Die moeder van Dennis kan Nadia's bloed nu waarschijnlijk wel drinken na het telefoontje van gisteren. Jammer dat ze op de RAI staat aankomend weekend.
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!![]()
Moeders vond het jammer dat ze moest werken enzo..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, geloof ik. Wat zei Nadia?
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix probeert een gesprek met Nadia te beginnen
Nadia : "Ga maar weg, ik wil niets van je horen"
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik had nog tegen hem gezegd dat hij plezier mocht hebben met Chanti. En dat ik hem daarom niet zou wegstemmen. Maar nu .... dit ..... "
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Dennis was voor het eerst eens grappig. Nadia kan dat natuurlijk niet uitstaan want ze heeft niet gezegd dat hij dat mocht doen. Hij moet wel dat doen wat zij zegt natuurlijk. Achterlijke borderliner die ze is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Precies...met dat "log" kunnen ze letterlijk z'n uitspraken herhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegen
wel mooi dat er een log is zoals brian zn aantekeningen noemt
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Met de toekomstvoorspelling erbij!![]()
![]()
Precies die dingen die voor Brian's heiligverklaring hebben gezorgd, dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......
chanti had daar geen zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Chanti baalde van Dennis. Ze voelde zich een sletje. Dennis bleef haar betasten en daar had Chanti geen zin in. Dennis zegt dat hij heel dronken was.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Met de toekomstvoorspelling erbij!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |