En actie !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef AnTjUh het volgende:
dennis aan de ontbijttafel!!!
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brianquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef AnTjUh het volgende:
YOU'RE TRASH AND YOU KNOW YOU ARE!!!
[ afbeelding ]
Brian warmt de boel opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nu mis ik huub wel hoor om de boel een beetje op te hitsen
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het nu over het liften van de deken van Dennis.
Het zo zeker aanslaan, als hij van Your'e I'm maakt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voordat je het weet, wordt dat de tweede single van Brian.
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Die moeder van Dennis kan Nadia's bloed nu waarschijnlijk wel drinken na het telefoontje van gisteren. Jammer dat ze op de RAI staat aankomend weekend.
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een smoes. Dat ze het bloed van Naad kan drinken begrijp ik maar zoonlief zet zichzelf ook ontzettend voorschut. Daar wil je als moeder toch niet mee op TV gezien worden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Uiteraard maar daarom is het wel jammer. Wat Nadia zei over die moeder en Dennis zegt niks terug!![]()
Moeders vond het jammer dat ze moest werken enzo..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, geloof ik. Wat zei Nadia?
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix probeert een gesprek met Nadia te beginnen
Nadia : "Ga maar weg, ik wil niets van je horen"
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik had nog tegen hem gezegd dat hij plezier mocht hebben met Chanti. En dat ik hem daarom niet zou wegstemmen. Maar nu .... dit ..... "
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Dennis was voor het eerst eens grappig. Nadia kan dat natuurlijk niet uitstaan want ze heeft niet gezegd dat hij dat mocht doen. Hij moet wel dat doen wat zij zegt natuurlijk. Achterlijke borderliner die ze is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar wát heeft Dennis dan gedaan dat zij nu een reden heeft om zo boos te zijn?? Hij was jaloers.. dat is toch psies wat ze wil?? En hij was dronken op zijn verjaardag.. tjonge wat erg!!
Ze moet boos op hem zijn, want anders kan ze hem er morgen niet uitstemmen.. maar erg duidelijk is de reden niet.
Precies...met dat "log" kunnen ze letterlijk z'n uitspraken herhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan gaat tie de boel weer helemaal bij elkaar liegen
wel mooi dat er een log is zoals brian zn aantekeningen noemt
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Met de toekomstvoorspelling erbij!![]()
![]()
Precies die dingen die voor Brian's heiligverklaring hebben gezorgd, dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft ondermeer Nadia uitgemaakt voor slet en andere termen, de dekens van haar afgetrokken, een (poging tot) kopstoot in de badkamer. Nadia had gevraagd voor Chanti te zorgen, maar dat deed hij niet ......
chanti had daar geen zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Chanti baalde van Dennis. Ze voelde zich een sletje. Dennis bleef haar betasten en daar had Chanti geen zin in. Dennis zegt dat hij heel dronken was.
quote:
quote:
[ afbeelding ]
![]()
Classy hoor die fotoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Brian jongen, houd je vooral niet in, sla dennis terug, zijn we jou ook gelijk kwijt....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Brian: ik moet me inhouden als ik hoor dat jij hebt uitgehaald naar Nadia.
Dennis: dat heb ik niet gedaan.
Nadia; ik lieg niet!!
Don't shoot the messenger. Het is wat Chanti vertelde aan de ontbijttafel tegen de anderen. Bij Dennis zelf zei ze dat ze zich kostelijk had vermaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef mistinguett het volgende:
chanti had daar geen zin inmij gaven de caps van de afgelopen nacht een heel andere indruk;
[ afbeelding ]
![]()
OMG, die tieten zijn iig al goed gelift.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
neenee, ik schiet niet op jou, ik begrijp heel goed dat het chanti's woorden waren noekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Het is wat Chanti vertelde aan de ontbijttafel tegen de anderen. Bij Dennis zelf zei ze dat ze zich kostelijk had vermaakt.
Haar schouders en armen ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, die tieten zijn iig al goed gelift.
vind ik wel grappig van brain dat hij mensen aanspreekt over geweld tegen vrouwen. Aangezien hij daar zelf ook aardig goed in is. Maar wel boos worden op andere mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Brian: ik moet me inhouden als ik hoor dat jij hebt uitgehaald naar Nadia.
Dennis: dat heb ik niet gedaan.
Nadia; ik lieg niet!!
Nou had ie eigenlijk moeten zeggen, nou ze had iig mooiere tieten dan jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Dennis: ben ik tegen haar zin in verder gegaan?
Nadia: jij zat aan haar borsten terwijl ze aangaf dat ze dat niet wilde.
Oh, die zou meesterlijk zijn maar ja, koffiettijd ipv sambuca-tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou had ie eigenlijk moeten zeggen, nou ze had iig mooiere tieten dan jij.
Erg he!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:20 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit weer zo nep overkomen. Vooral Lieke, alsof ze een script opleest praat ze...
Ik heb alleen de achterkant maar die spreekt voor zich.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand nog een originele cap, dan kunnen we die vergelijken met de cover van panorama...
hoe nobel toch weer van Brian, (amanda slaapt zeker nog)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Brian stuurt Dennix weg en neemt haar in zijn armen, ach gossie.
Ja hij doet het goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Kinga het volgende:
Brian melkt dit goed uit...
Mooi toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
Hoe je kop toch, Lieke.Wat een overdreven reacties.
![]()
Dacht ff dat ik het verkeerd verstond.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef schatje het volgende:
Brian: "Hij knijpt hem in z'n billetjes".
Heeft Dennis geknald vannacht of was het weer een losse flodder?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:38 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia ziet ook in dat nix alles doet om maar niet naar huis te gaan. Bij haar zijn er bellen gaan rinkelen.
Brian spreekt uit naar Nadia dat hij steeds nix bij haar weg zal halen.
Brian moet vooral ook benadrukken dat Nadia veilig is als ze Dennis eruit stemt. Dat zij niét de volgende zal zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:38 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia ziet ook in dat nix alles doet om maar niet naar huis te gaan. Bij haar zijn er bellen gaan rinkelen.
Brian spreekt uit naar Nadia dat hij steeds nix bij haar weg zal halen.
Je bedoelt dat ze al hard bezig is om haar straatje schoon te vegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
YES! Volgens mij is het emmertje eindelijk vol bij 1%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |