abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56160631
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
Hoi lieve luitjes, weten jullie toevallig ook hoe wij zo goedkoop mogelijk van amsterdam naar kuala lumpur kunnen vliegen, zo rond half juli. wij kwamen uit met onze zoekactie op lufthanza op 600 p.p. alvast bedankt!
ik heb er nog eens naar gekeken...

en het is dus 1200 euro p.p.
in plaats van 600
het is wel in het hoogseizoen.. maar goedkoper zou toch moeten kunnen, of niet ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:13:48 #202
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56161482
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

ik heb er nog eens naar gekeken...

en het is dus 1200 euro p.p.
in plaats van 600
het is wel in het hoogseizoen.. maar goedkoper zou toch moeten kunnen, of niet ?
Kuala Lumpur is een dure bestemming, zeker vanaf Amsterdam omdat alleen KLM en Malaysia Airlines daarop rechtstreeks vliegen, en zij ook nog eens in dezelfde alliantie zitten.
En met de belachelijke vliegticketbelasting van 45 euro wordt het nog duurder dan het al was.

Ik zou vertrekken vanaf Dusseldorf, Emirates is een goede maatschappij bijvoorbeeld, maar ook daar zal je, in het hoogsezoen tussen de 800 - 900 euro kwijt zijn. (het kan tussen de 600-750 euro buiten het hoogseizoen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_56179098
Waar boek ik het goedkoopste ticket met het vliegtuig van Irkoetsk naar Moskou?
wie zaait zal oogsten.....
pi_56181710
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Bij Aeroflot kan het voor ongeveer 150 euro.

En dat is goedkoper dan de trein.

[ Bericht 5% gewijzigd door Catullus op 20-01-2008 17:22:38 ]
pi_56184662
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Ik heb namelijk een reis uitgestippeld, maar tot nu toe vind ik hem te duur.

Ik wil vrijdag 4 juli naar Moskou (vanuit Dusseldorf?)
Daarna op 8 juli naar Irkutsk (met de trein)
Dan op 15 juli terug naar Moskou (met vliegtuig) of naar St Petersburg (wat het goedkoopst is)
Dan op 18 juli terug naar Nederland (via Dusseldorf?)

Hoe maak ik deze trip het goedkoopst? ik kom uit op 715 euro, reizend vanuit Leiden
wie zaait zal oogsten.....
pi_56209325
Voor een bezoekje aan een stage lopende vriend ben ik op zoek naar een ticket naar Curacao.
Zo rond eind juni, begin juli zou ik daar willen aankomen en 2 weekjes later weer weg.
Nou heb ik al begrepen dat 1100e een redelijke prijs is, maar toch vraag ik hier of er een goedkopere optie is?...
Kan wss bij die vriend blijven slapen dus het gaat echt puur om het ticket
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56210518
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Mute_Me het volgende:
Voor een bezoekje aan een stage lopende vriend ben ik op zoek naar een ticket naar Curacao.
Zo rond eind juni, begin juli zou ik daar willen aankomen en 2 weekjes later weer weg.
Nou heb ik al begrepen dat 1100e een redelijke prijs is, maar toch vraag ik hier of er een goedkopere optie is?...
Kan wss bij die vriend blijven slapen dus het gaat echt puur om het ticket
24 juni - 11 juli kost bij Martinair 720 euro incl. Bijvoorbeeld via vluchtzoeker.nl
pi_56282576
in juli van amsterdam london of een duitse luchthaven net over de grens

naar een luchthaven in new york

2 personen, 17 tot 22 heen en 25 tot 31 terug
zo ongeveer

i love you
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_56283263
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
in juli van amsterdam london of een duitse luchthaven net over de grens

naar een luchthaven in new york

2 personen, 17 tot 22 heen en 25 tot 31 terug
zo ongeveer

i love you
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terug
Londen: Gatwick-JFK met Flyzoom voor 814 pond retour voor 2 pers, dus zo'n 500 euro pp.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_56286124
Vanaf Amsterdam met IcelandAir via Keflavik komt op 812 euro.

Vanaf Brussel met Iberia 17-26 juli maar 609 euro (www.vluchtzoeker.nl)
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terug
Londen: Gatwick-JFK met Flyzoom voor 814 pond retour voor 2 pers, dus zo'n 500 610 euro pp.
een pond is 1,5 euro
pi_56286447
www.gwk.nl gaf me voor 814 pond 1013 euro als resultaat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:20:47 #212
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56286719
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
Vanaf Amsterdam met IcelandAir via Keflavik komt op 812 euro.

Vanaf Brussel met Iberia 17-26 juli maar 609 euro (www.vluchtzoeker.nl)
[..]

een pond is 1,5 euro
Een pond was vroegâh inderdaad rond de 1,5 euro, maar ook deze heeft de laatste tijd een daling ingezet, en kreeg vorige week donderdag 1 pond = 1,34 euro uit de ATM in Stansted.

Dus dan kom je op 550 euro per persoon uit, maar je moet dan nog wel naar London, en hoewel niet extreem prijzig moet je toch rekenen op zo'n 80 euro per persoon retour vanaf Amsterdam.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_56286735
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Thetallguy het volgende:
www.gwk.nl gaf me voor 814 pond 1013 euro als resultaat
ze geven je inderdaad 1013 euro als je met 814 pond aankomt... als je 814 pond wil hebben, kost dat je 1100 euro. Tip: http://www.xe.com
quote:
Een pond was vroegâh inderdaad rond de 1,5 euro, maar ook deze heeft de laatste tijd een daling ingezet, en kreeg vorige week donderdag 1 pond = 1,34 euro uit de ATM in Stansted.
Dat gaat snel inderdaad

[ Bericht 11% gewijzigd door DutchTrain op 24-01-2008 22:28:40 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:21:27 #214
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56304238
Aan wie zich aangesproken voelt: Ik ben nu vanwege werk een paar dagen in Rotterdam en wilde na afloop even lekker er tussenuit bij een van onze buurlanden. Dacht zelf aan Duitsland of Frankrijk. Stel het wordt Duitsland welke gezellige stad kunnen jullie mij aanbevelen? en is die gemakkelijk te bereiken met de trein en wat kost zo iets?
Is het Frankrijk dan dacht ik aan Rheims. Iemand die daarmee ervaringen heeft en hoe en wat? Dank alvast voor de informatie.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56304668
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:21 schreef tgs. het volgende:
Aan wie zich aangesproken voelt: Ik ben nu vanwege werk een paar dagen in Rotterdam en wilde na afloop even lekker er tussenuit bij een van onze buurlanden. Dacht zelf aan Duitsland of Frankrijk. Stel het wordt Duitsland welke gezellige stad kunnen jullie mij aanbevelen? en is die gemakkelijk te bereiken met de trein en wat kost zo iets?
Is het Frankrijk dan dacht ik aan Rheims. Iemand die daarmee ervaringen heeft en hoe en wat? Dank alvast voor de informatie.
Pak een Eurolines bus vanaf het Kruisplein. Hamburg, Berlijn en Keulen / Dusseldorf zijn aanraders. Of ga naar Brussel of Parijs. www.eurolines.nl

Met de trein naar Berlijn of Hamburg is duur (omdat je laat boekt) en ben je net zo lang onderweg. Dusseldorf of Keulen kosten ongeveer 30 euro retour vanaf de grens bij Venlo met de trein.

En anders www.nshispeed.nl
pi_56304764
Of je pakt de trein naar Eindhoven en gaat vanaf daar met www.ryanair.com naar Marseille of Valencia (65 euro retour)
pi_56337274
Beste mensen,

Ik wil hier even m'n gal spuien op Ryan Air. Wat een misleidend bedrijf is dat met hun zogenaamd goedkope tickets. Ik wil binnenkort 2 dagen naar 'n vriendin in het centrum van Londen. Wat doet Ryan Air: trots presenteren dat me dat 12.99 euro kost! Echter tussendoor komt al een prijs van 67 euro om de hoek kijken en wanneer ik alle velden gehad heb rolt er 'n eindbedrag van 112 euro uit! Zo triest.

Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
Van 12 euro naar 112 euro vind ik grove misleiding, zou niet mogen gebeuren.
pi_56337367
Ik heb nog een vraag (ben nieuw hier): hoe vind ik dit topic terug op deze site? Ik word er even niet wijs uit.

Groetjes
pi_56337628
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Beste mensen,

Ik wil hier even m'n gal spuien op Ryan Air. Wat een misleidend bedrijf is dat met hun zogenaamd goedkope tickets. Ik wil binnenkort 2 dagen naar 'n vriendin in het centrum van Londen. Wat doet Ryan Air: trots presenteren dat me dat 12.99 euro kost! Echter tussendoor komt al een prijs van 67 euro om de hoek kijken en wanneer ik alle velden gehad heb rolt er 'n eindbedrag van 112 euro uit! Zo triest.

Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
pi_56337723
ik wil met mijn vriendin komende zomer vanaf een vliegveld in nederland / ruhrgebied naar Hanoi (vietnam) vliegen in de maand Juli. In Augustus willlen we terugvliegen vanaf Bangkok, Thailand. Momenteel heb ik nog niet echt goedkope vluchten gevonden, maar heb gehoord dat het voor +-es 800 euro p.p. moet kunnen. Wie o wie helpt mij?

dank u!
pi_56341057
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef Robbysilver het volgende:
Ik heb nog een vraag (ben nieuw hier): hoe vind ik dit topic terug op deze site? Ik word er even niet wijs uit.

Groetjes
Klik daarboven eens op mijn actieve topics. Kijk ook eens naar de bookmarks.
pi_56341067
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Nee, nooit problemen mee. Meestal kost een vlucht dan ook maar een paar cent, als je tenminste op tijd boekt. Het is niet anders als bij andere maatschappijen.

Een topic terugvinden doe je via de zoek functie, of via Travel en druk dan op CTRL + F en vul in wat je wil zoeken.

Je reactie had beter gepast in => [Centraal] Ryanair #2
pi_56341324
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef krapula het volgende:
ik wil met mijn vriendin komende zomer vanaf een vliegveld in nederland / ruhrgebied naar Hanoi (vietnam) vliegen in de maand Juli. In Augustus willlen we terugvliegen vanaf Bangkok, Thailand. Momenteel heb ik nog niet echt goedkope vluchten gevonden, maar heb gehoord dat het voor +-es 800 euro p.p. moet kunnen. Wie o wie helpt mij?

dank u!
Dat kan inderdaad:

- Met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok 16juli/20augustus voor 701 euro (www.vluchtzoeker.nl)
- een enkele reis met www.airasia.com van Bangkok naar Hanoi kost daarbij zo'n 60 euro

Andere mogelijkheid is naar Singapore te vliegen en daar met www.tigerairways.com verder te vliegen naar Hanoi voor zo'n 50 euro.
pi_56342679
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad:

- Met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok 16juli/20augustus voor 701 euro (www.vluchtzoeker.nl)
- een enkele reis met www.airasia.com van Bangkok naar Hanoi kost daarbij zo'n 60 euro

Andere mogelijkheid is naar Singapore te vliegen en daar met www.tigerairways.com verder te vliegen naar Hanoi voor zo'n 50 euro.
SUPER bedankt voor de snelle reactie...
nu even wat kleine dingen uitzoeken en daarna morgen o.i.d. boeken.
vermoedelijk gaat het schema er als volgt uitzien:
7 juli dusseldorf - bangkok
8 juli bangkok - hanoi
5 augustus pnom peh - bangkok
7 augustus bangkok - dusseldorf
8-10 augustus - slapen
  maandag 28 januari 2008 @ 19:51:42 #225
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_56368983
Hoi,

ik zou graag 2 dingen willen weten, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen (vast wel want er zitten hier genoeg profs )

- Het is mij ter ore gekomen dat er speciale 'vliegpassen' (of iets in die richting) bestaan. Voor een vast bedrag kun je dan een paar vluchten nemen in een bepaald gebied. Soms krijg je ook een gratis vlucht. Ik heb bijvoorbeeld al gehoord over een Caribische pas en een pas voor in de Verenigde Staten. Ik heb al gegoogled en o.a. op de KLM site gekeken, maar ik kan er helaas niets over vinden. Als er een dergelijke regeling zou bestaan, ben ik zeer geinteresseerd in die van Zuid-Amerika - als die bestaat, uiteraard. Sorry voor de vage omschrijving, maar weet iemand misschien wat ik bedoel - of iets in die richting? Ik zou er graag meer informatie over willen

- Ik ben een rondreis door Zuid-Amerika aan het plannen met een vriend. Ik wil ook heel graag naar het zuiden van Argentinie/Chili om Parque Nacional del Torres te bekijken (gletsjers) en natuurlijk Punta Arenas/Vuurland. Ook wil ik graag het schiereiland in Argentinie bekijken (waarvan ik de naam nu ff kwijt ben.)
Mijn vriend echter vindt het 'zonde' om helemaal naar het zuiden te reizen om 'maar' 3 dingen te bekijken, ook in verband met zijn budget. Hij neemt liever een zeer korte route die begint bij ongeveer Iguazu en dan door naar Bolivia, zeeer verkort dus. Zo slaan we ook Santiago en Buenos Aires over, twee steden die ik ook graag zou willen zien. Ik ben dus naar het zoeken naar oplossingen (bijvoorbeeld een goedkope vliegreis, treinreis of busreis) om van Santiago naar het zuiden te kunnen reizen en op de terugweg langs de oostkust van Argentinie te gaan om nog het schiereiland en Buenos Aires te bekijken. Heeft iemand hiervoor ideeen? Ik had wat opgezocht over vliegreizen, maar een binnenlandse vlucht kan al oplopen tot zo'n $500 (geloof ik, weet niet of ik het goed heb!) en dat vind ik toch wel vrij prijzig. Wederom zou een Zuid-Amerikaanse 'vliegpas' goed van pas komen.

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')