ik heb er nog eens naar gekeken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
Hoi lieve luitjes, weten jullie toevallig ook hoe wij zo goedkoop mogelijk van amsterdam naar kuala lumpur kunnen vliegen, zo rond half juli. wij kwamen uit met onze zoekactie op lufthanza op 600 p.p. alvast bedankt!
Kuala Lumpur is een dure bestemming, zeker vanaf Amsterdam omdat alleen KLM en Malaysia Airlines daarop rechtstreeks vliegen, en zij ook nog eens in dezelfde alliantie zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ik heb er nog eens naar gekeken...
en het is dus 1200 euro p.p.
in plaats van 600
het is wel in het hoogseizoen.. maar goedkoper zou toch moeten kunnen, of niet ?
Bij Aeroflot kan het voor ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Waar boek ik het goedkoopste ticket met het vliegtuig van Irkoetsk naar Moskou?
Ik heb namelijk een reis uitgestippeld, maar tot nu toe vind ik hem te duur.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Waar boek ik het goedkoopste ticket met het vliegtuig van Irkoetsk naar Moskou?
24 juni - 11 juli kost bij Martinair 720 euro incl. Bijvoorbeeld via vluchtzoeker.nlquote:Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Mute_Me het volgende:
Voor een bezoekje aan een stage lopende vriend ben ik op zoek naar een ticket naar Curacao.
Zo rond eind juni, begin juli zou ik daar willen aankomen en 2 weekjes later weer weg.
Nou heb ik al begrepen dat 1100e een redelijke prijs is, maar toch vraag ik hier of er een goedkopere optie is?...
Kan wss bij die vriend blijven slapen dus het gaat echt puur om het ticket
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
in juli van amsterdam london of een duitse luchthaven net over de grens
naar een luchthaven in new york
2 personen, 17 tot 22 heen en 25 tot 31 terug
zo ongeveer
i love you
een pond is 1,5 euroquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terug
Londen: Gatwick-JFK met Flyzoom voor 814 pond retour voor 2 pers, dus zo'n 500 610 euro pp.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
Vanaf Amsterdam met IcelandAir via Keflavik komt op 812 euro.
Vanaf Brussel met Iberia 17-26 juli maar 609 euro(www.vluchtzoeker.nl)
[..]
een pond is 1,5 euro
ze geven je inderdaad 1013 euro als je met 814 pond aankomt... als je 814 pond wil hebben, kost dat je 1100 euro. Tip: http://www.xe.comquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Thetallguy het volgende:
www.gwk.nl gaf me voor 814 pond 1013 euro als resultaat
Dat gaat snel inderdaadquote:Een pond was vroegâh inderdaad rond de 1,5 euro, maar ook deze heeft de laatste tijd een daling ingezet, en kreeg vorige week donderdag 1 pond = 1,34 euro uit de ATM in Stansted.
Pak een Eurolines bus vanaf het Kruisplein. Hamburg, Berlijn en Keulen / Dusseldorf zijn aanraders. Of ga naar Brussel of Parijs. www.eurolines.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:21 schreef tgs. het volgende:
Aan wie zich aangesproken voelt: Ik ben nu vanwege werk een paar dagen in Rotterdam en wilde na afloop even lekker er tussenuit bij een van onze buurlanden. Dacht zelf aan Duitsland of Frankrijk. Stel het wordt Duitsland welke gezellige stad kunnen jullie mij aanbevelen? en is die gemakkelijk te bereiken met de trein en wat kost zo iets?
Is het Frankrijk dan dacht ik aan Rheims. Iemand die daarmee ervaringen heeft en hoe en wat? Dank alvast voor de informatie.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Beste mensen,
Ik wil hier even m'n gal spuien op Ryan Air. Wat een misleidend bedrijf is dat met hun zogenaamd goedkope tickets. Ik wil binnenkort 2 dagen naar 'n vriendin in het centrum van Londen. Wat doet Ryan Air: trots presenteren dat me dat 12.99 euro kost! Echter tussendoor komt al een prijs van 67 euro om de hoek kijken en wanneer ik alle velden gehad heb rolt er 'n eindbedrag van 112 euro uit! Zo triest.
Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
Van 12 euro naar 112 euro vind ik grove misleiding, zou niet mogen gebeuren.
Klik daarboven eens op mijn actieve topics. Kijk ook eens naar de bookmarks.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef Robbysilver het volgende:
Ik heb nog een vraag (ben nieuw hier): hoe vind ik dit topic terug op deze site? Ik word er even niet wijs uit.
Groetjes
Nee, nooit problemen mee. Meestal kost een vlucht dan ook maar een paar cent, als je tenminste op tijd boekt. Het is niet anders als bij andere maatschappijen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
Van 12 euro naar 112 euro vind ik grove misleiding, zou niet mogen gebeuren.
Dat kan inderdaad:quote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef krapula het volgende:
ik wil met mijn vriendin komende zomer vanaf een vliegveld in nederland / ruhrgebied naar Hanoi (vietnam) vliegen in de maand Juli. In Augustus willlen we terugvliegen vanaf Bangkok, Thailand. Momenteel heb ik nog niet echt goedkope vluchten gevonden, maar heb gehoord dat het voor +-es 800 euro p.p. moet kunnen. Wie o wie helpt mij?
dank u!
SUPERquote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad:
- Met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok 16juli/20augustus voor 701 euro (www.vluchtzoeker.nl)
- een enkele reis met www.airasia.com van Bangkok naar Hanoi kost daarbij zo'n 60 euro
Andere mogelijkheid is naar Singapore te vliegen en daar met www.tigerairways.com verder te vliegen naar Hanoi voor zo'n 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |