Held!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:17 schreef Gatalin het volgende:
Ik hoop op minimaal een gelijkspel, maar ik ben zeer bang dat het op een verliespartij gaat uitlopen. Aan mijn support zal het niet liggen, ik moedig ze aan vanuit vak 6 van het Petrovsky stadion
Valse tussenstand, ban!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef borisz het volgende:
0-1
Tot later monoborisz....quote:
Toch wel een GOED GLAS, GOEDE WIJN EN EEN BLOKJE KAAS mag ik hopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De kaas en de fles wijn staan al klaar!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Die 32 supporters hadden makkelijk meegekund.....
[ afbeelding ]
Dat ding is leeg!
noh!
Een echte supporter maakt tijd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Die wedstrijd begint om 17:25 meteen zag ik, dan ff snel wat journaal en dan door....
Kut, kan pas vanaf half 7 kijken...
Deze echte supporter moet af en toe ook zakelijk blijven en kan niet een afspraak omwille van deze wedstrijd afzeggen.. Hoe erg de echte supporter het ook vindt!quote:
Echt tof om te lezen inderdaad!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:21 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6288
Leuk om te volgen
quote:Duitsers zijn goed volk. De Nederlandse gasten mogen in alle comfort eerste klas reizen. Dat is ook wel eens anders geweest.
Lekker geloofwaardig Dick..... Beetje AZ in de favorietenrol duwen zodat ieder resultaat goed is voor de nr.1 uit Rusland!quote:Advocaat drukt AZ in favorietenrol
SINT PETERSBURG - Dick Advocaat deelt drie duels voor het einde van de competitie met Zenit Sint Petersburg de koppositie van de hoogste Russische divisie. Toch bestempelt de trainer AZ als favoriet voor de onderlinge ontmoeting van donderdag in de UEFA Cup.
„Ik denk dat Everton en AZ om de bovenste plaatsen in de poule gaan strijden. We mogen blij zijn dat we derde worden”, stelde hij. „Voor ons is de landstitel ook belangrijker dan de UEFA Cup. Daar zal ik eerlijk over zijn.”
De kans is groot dat Advocaat Sint Petersburg al voor het einde van de UEFA Cup verlaat. „Over drie weken is de competitie afgelopen. Dan neem ik een beslissing of ik hier blijf of als bondscoach van Australië aan de slag ga. Of ik nog ooit bij een Nederlandse club aan de slag ga? Nee, dat gaan we niet meer doen hoor.”
quote:AZ met Koenders tegen Zenit Sint Petersburg
SINT PETERSBURG - Met Milano Koenders op de positie van de geblesseerde rechtsback Grétar Steinsson begint AZ donderdagavond aan de eerste wedstrijd in de groepsfase van de UEFA Cup tegen Zenit Sint Petersburg.
![]()
Koenders
Trainer Louis van Gaal van de club uit Alkmaar moet ook nog een vervanger aanwijzen voor de geblesseerde Demy de Zeeuw. De kans is groot dat de van een knieblessure genezen David Mendes da Silva zijn rentree in de basisformatie van AZ maakt.
Van Gaal wilde zoals altijd voor een wedstrijd niets over zijn opstelling kwijt. Hij camoufleerde zijn bedoelingen tijdens de korte trainingssessie die de selectie woensdag in de vrieskou van Sint Petersburg afwerkte.
Bij Zenit Sint Petersburg ontbreekt de geschorste Pavel Pogrebniak. Andrey Arshavin, vorige week nog de absolute uitblinker bij het Russische elftal in de gewonnen wedstrijd tegen Engeland (2-1), is wel beschikbaar.
Vermoedelijke opstelling AZ: Waterman; Koenders, Jaliens, Donk en Opdam; Agustien, Mendes da Silva, Cziommer en Martens; Dembélé en Ari.
Ja, met die opportunistische clubjes als Zenit St. Petersburg weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat AZ wel eens compleet van de mat kan worden getikt.
Ja, want AZ speelt de laatste weken echt super en wint allesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, met die opportunistische clubjes als Zenit St. Petersburg weet je het maar nooit.
OT: AZ in deze vorm kan van alles mee gebeuren. Wordt een goeie pot, want AZ in de UEFA-cup is altijd een goede pot.
Amen brother.... amen....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Het kán, het kán, daar moeten we ons aan vastklampen
Zeg dan Donk; die staat er beter om bekend om eigen doelpunten te scorenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
2-0 tweemaal Cziommer
AZ speelt sowieso dit jaar 0 uit 2 op kunstgras, dus ik vul vast een 1tje in...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ze hebben daar toch kunstgras? En dat wordt toch niet zo hard als echt gras bij bevriezing?
13 in een dozijn daarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zow, dat was een mooi meisje net. Die fotografe![]()
caps?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zow, dat was een mooi meisje net. Die fotografe![]()
Geen idee, ik moet het met Muis doen hierquote:
http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:40 schreef neggix het volgende:
Shit, Sopcast werkt niet op m'n werkDan maar radio... of kan je nl1 ergens op intenet kijken??
Volgens mij zeg ik dat Sopcast niet werkt....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:41 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm
Live TV wel met russisch commentaar.
Dan heb je lekker pech.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat Sopcast niet werkt....
En er zit ook NL tv bij
Idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
fucking iritant dat radiocommentaar erbij
zolang ze zelf ook blijven scoren, zie ik kansen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
Nunou, AZ houd nooit de 0 vandaag dusja.
EK88 flashbacksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:51 schreef Strooper het volgende:
tv-commentator werd overstemd door radiocommentator![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |