abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:24:12 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54132067
Ach ja, het is natuurlijk altijd een soort van compliment als die kleine clubjes een overwinning op Ajax als landstitel vieren .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:33:55 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54132296
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:35:09 #53
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54132319
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:35:10 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54132320
"Dipje" "iets minder" .

Opzich hebben ze wel gelijk hoor, maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het zolangzamerhand totaal zat zijn.
Get woke, go broke!
pi_54132380
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, het is natuurlijk altijd een soort van compliment als die kleine clubjes een overwinning op Ajax als landstitel vieren .
Ach, bij Utrecht uit heeft het wel wat en is de rivaliteit tenminste nog ergens op gebaseerd.
Secrets never die. Only people.
pi_54132585
WTF doet AFCA nu weer
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:47:51 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54132618
Trouwens een mooi initiatief van onze rotterdamse vrienden, dat je voor 40 euro lid kan worden van een commissie die zich bezighoudt met dingen als het shirt etc. Beetje de Barca inspraak methode.
Get woke, go broke!
pi_54132679
Doorgaans kan onze FCU het jullie nog wel eens lastig maken maar op het moment wordt er echt bagger gespeeld. Beide hebben een "ommekeer" nodig........

Wordt vast geen 0-0 wedstrijd.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:52:26 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54132692
Ook qua kaarten niet gok ik .
Get woke, go broke!
pi_54133031
Is het stuk al langs gekomen waarin duidelijk is dat Ajax de kaarten handel gaat aanpakken?

Goeie zaak!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54133059
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ook qua kaarten niet gok ik .
Haverkort gaat het druk krijgen zondagmiddag.
pi_54133225
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Is het stuk al langs gekomen waarin duidelijk is dat Ajax de kaarten handel gaat aanpakken?

Goeie zaak!
Idd, goeie zaak, nu een puinhoop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54133238
quote:
Ajax - SC Heerenveen vrije verkoop!
Ajax speelt woensdag 31 oktober in de 3e ronde van de KNVB-beker tegen SC Heerenveen ( met topscorer Alfonso Alves ). Ook jij kan er bij zijn, want er is vrije verkoop zonder Club Card verplichting. Kom ook naar deze spannende bekerwedwedstrijd en steun ons aller Ajax

Op de wedstrijddag zal er vanaf 18.45 uur stadionverkoop zijn (zonder Club Card verplichting). Je dient wel een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. De stadionkassa's bevinden zich aan de noordzijde van de Amsterdam ArenA.
Ja menschen, komt allen naar de Arena om de grote Afonso Alves te zien! Als je zelf al je toppers verkoopt moet je maar reclame maken met de sterspeler van de tegenstander.
pi_54133344
Ik dacht dat huntelaar momenteel de topscorer is...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:23:07 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54133371
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef FU80 het volgende:

[..]

Haverkort gaat het druk krijgen zondagmiddag.
Wie zijn zijn assistenten?

quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja menschen, komt allen naar de Arena om de grote Afonso Alves te zien! Als je zelf al je toppers verkoopt moet je maar reclame maken met de sterspeler van de tegenstander.
Alfonso Alves ook nog.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54133483
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik dacht dat huntelaar momenteel de topscorer is...
Blijkbaar toch niet interessant genoeg voor de commercial.
pi_54133651
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet interessant genoeg voor de commercial.
Paar weekjes terug nog zitten vervloeken en uitschelden,
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:46 schreef MaxPower het volgende:
Heel snel weg met deze slaaf.
En nu maar je avater, ondertitel en signature aangepast ?
pi_54133689
En zijn die pro-Alves of anti-AZ?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:43:03 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54133777
Overigens zie ik net de goals van Arsenal tegen Slavia, en Arsenal zal wel uitstekend hebben gespeeld, maar die keeper van Slavia had vandaag zijn superman-pilletjes vergeten in te nemen geloof ik.
pi_54133862
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk komt er eens iets zinnigs uit. .
-
pi_54133912
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
FCU is zo wisselvallig als de pest, denk dat dit de makkelijkste FCU-uit wordt van de laatste tien jaar.
Ajax daarentegen is het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen.......
Het gaat immers al wedstrijden kut.
Hoe wisselvallig die randdebielen ook spelen, tegen Ajax gaan ze altijd net wat harder.
Ik vermoed de zoveelste zeperd. .
-
pi_54133973
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef twi het volgende:
Overigens zie ik net de goals van Arsenal tegen Slavia, en Arsenal zal wel uitstekend hebben gespeeld, maar die keeper van Slavia had vandaag zijn superman-pilletjes vergeten in te nemen geloof ik.
Nou die ene bal van Walcott pakte hij toch aardig. Die in de rebound op de paal/kruising werd geschoten.
En Arsenal speelde wel geweldig natuurlijk
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:58:19 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54134114
het is geen echte vergelijking, maar stel je voor dat het Arsenal-Ajax was geweest, Slavia was te sterk voor ons .
Get woke, go broke!
pi_54134124
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie zijn zijn assistenten?

[ afbeelding ]

Heeft die vent uberhaupt nog weleens gevlagd na dat ''incidentje'' ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:59:16 #75
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54134144
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef M0NTANA het volgende:

Alfonso Alves ook nog.
helemaal niet, hij heet gewoon afonso alves
zelfs bij heerenveen heet hij zo
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54134145
Leuk momentje om dit nieuws de wereld in te brengen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54134154
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ajax daarentegen is het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen.......
Het gaat immers al wedstrijden kut.
Hoe wisselvallig die randdebielen ook spelen, tegen Ajax gaan ze altijd net wat harder.
Ik vermoed de zoveelste zeperd. .
Onze FCU is bijna elk seizoen wisselvallig maar dit seizoen is het ronduit slecht + dat de vechtlust zo nu en dan ontbreekt + dat onze gebleseerde keeper wordt vervangen door een keeper die fouten maakt op cruciale momenten.
pi_54134219
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk momentje om dit nieuws de wereld in te brengen .
ach jah.. laat ze het ook een keertje op orde hebben..

11/11 is het afgelopen
pi_54134270
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Ja dat zegt M0NTANA toch min of meer ook?
pi_54134273
Die ontmoeting tussen Van Geel en de zaakwaarnemer van Ivanovic heeft vorige week plaatsgevonden. Het kan dus zo zijn dat Van Geel inmiddels verder is gaan kijken en daarom in Brazilie zit. Schijnt trouwens dat Van der Zee wel degelijk mee is naar Brazilie.
pi_54134277
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
En zijn die pro-Alves of anti-AZ?
Beide.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:05:06 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134289
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Er staat in het artikel van Ajax.nl dat hij Alfonso Alves heet, ik reageer daarop dat het Afonso Alves is.
pi_54134398
Iemand die nog een kaartje Ajax - hhv zoekt?

Prijsvraag: Welke Ajacied is dit? Win een kaartje voor het bekerduel Ajax-Heerenveen!!

Ik dacht dat het edje was maar dat was fout
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:13:05 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134460
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Noshiba het volgende:

Prijsvraag: Welke Ajacied is dit? Win een kaartje voor het bekerduel Ajax-Heerenveen!!
[ afbeelding ]

Edje? Hoe kan dat nou? Hij heeft scheenbeschermers om! En daarbij speelde Edje nog niet tegen NEC.
pi_54134481
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Edje? Hoe kan dat nou? Hij heeft scheenbeschermers om! En daarbij speelde Edje nog niet tegen NEC.

mijn 2e mogenlijkheid was urby maar dit is rechts op het veld en urby speelt links
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54134560
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Noshiba het volgende:

[ afbeelding ]

Luque, kaartje mag je houden. Heb wel wat beters te doen.
pi_54134576
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Luque, kaartje mag je houden. Heb wel wat beters te doen.
Gelukkig was ik niet zo sarcastisch bezig!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:18:57 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134586
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

mijn 2e mogenlijkheid was urby maar dit is rechts op het veld en urby speelt links
Volgens mij is er iets mis met je beeldscherm-instellingen, want de voetballer in kwestie is blank.
pi_54134594
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Volgens mij is er iets mis met je beeldscherm-instellingen, want de voetballer in kwestie is blank.
Edje niet dan?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54134599
Heitinga.
quote:
Ajax houdt deel van stadion dicht tegen Heerenveen
Ajax meldt dat het een deel van het stadion dicht zal houden voor het bekerduel tegen Heerenveen vanwege de geringe belangstelling. Supporters die een kaartje voor deze sectoren hebben gekocht, zullen worden verplaatst naar een vergelijkbare- of betere plaats. Clubcardhouders, die een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd, ontvangen z.s.m. thuis bericht. Heb je een kaartje gekocht in de vrije verkoop, dan kun je je op de wedstrijddag (vanaf 18.45 uur) melden bij de ingang die op het gekochte ticket staat vermeld. Van de aanwezige stewards krijg je dan ter plaatse een vervangende kaart (plaatsen naast elkaar is geen probleem).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:23:34 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134686
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Edje niet dan?
Neem aan dat je beeldscherm-instellingen toen hetzelfde waren?
pi_54134696
Luque, maar je mag je kaartje houden
pi_54134728
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Klinkt nu al als een sfeervolle ambiance!
pi_54134778
dat is toch Rommedahl op die foto?
Volgens mij speelt Luque op rode schoenen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:31:43 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134861
quote:
Jaakke en Fontein zijn niet de hoofdschuldigen
Willem Vissers

Niet de door de fans op de korrel genomen voorzitter Jaakke of algemeen directeur Fontein zijn hoofdschuldig aan het belabberde spel van Ajax dit seizoen. De schuld ligt vooral bij technisch directeur Van Geel en de vertrokken trainer Ten Cate.

Zo lieten Ten Cate en Van Geel onafhankelijk van elkaar weten dat ze achter elke transfer van afgelopen zomer staan. Gebleken is dat Colin, Urzaiz en Delorge geen versterkingen zijn. Integendeel.

Bevestigd is dat Rommedahl een razendsnelle, doch vrij onhandige voetballer is. Suarez is een potentiële topper, hoewel geen linksbuiten. Luque heeft na twee jaar inactiviteit langer dan gedacht nodig om aan te pikken.

Bakircioglu is alweer zolang geblesseerd dat de fletse indruk die hij in de eerste weken van het seizoen maakte, is vergeten. Vooral Van Geel en Ten Cate zouden zich de kritiek moeten aantrekken.

Fontein en Jaakke konden ook niet voorkomen dat Davids zonder scheenbeschermers het veld betrad voor een oefenduel in Deventer en zijn been brak, en dat Van Geel vervolgens vond dat Vertonghen en Schilder de leemte konden opvullen.

Dat Stam zijn beste tijd heeft gehad en van de ene in de andere blessure rolt, is een constatering die niet van Jaakke en Fontein moet komen.

In technisch opzicht kun je ze misschien verwijten dat ze hun technische mensen, tot wie ook adviseur Keizer en bestuurslid Henrichs gerekend moeten worden, te weinig financiële armslag hebben gegeven, ondanks de miljoenen die binnenkwamen na het vertrek van Sneijder en Babel.

Ook Fontein en Jaakke kunnen niet tot de uitblinkers bij Ajax worden gerekend. Fontein is vermoedelijk een uitstekende directeur commerciële zaken. Tien tot twaalf miljoen beuren van een nieuwe hoofdsponsor is een topprestatie.

Maar Fontein is algemeen directeur. In dat opzicht faalt hij opzichtig. Toen de club in brand stond vanwege het vertrek van Ten Cate, zwegen hij en Jaakke in alle talen. Fontein zat in China. Alsof van daaruit communicatie onmogelijk is. Geen enkele supporter van Ajax is momenteel trouwens geïnteresseerd in China.

Fontein liet zich wél feteren rond de ondertekening van het Aegon-contract. En tussen het nippen van champagne door blies hij een ballonnetje op over het bekertoernooi.

Alleen als het hem uitkomt, heeft hij een visie op voetbal. Bovendien zijn hij en Jaakke geen echte voetbalmannen. Dan is de toon vlug gezet.

Het gewicht van de kritiek drukt desondanks te zwaar op de schouders van Fontein en Jaakke. Van Geel heeft zich verschanst nu de kanonnen op Ajax gericht staan. En Ten Cate is tijdig vertrokken naar Chelsea, met achterlating van de spelers die Van Geel en hij goed genoeg achtten voor Ajax.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:33:30 #96
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54134912
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Nashje het volgende:
Die ontmoeting tussen Van Geel en de zaakwaarnemer van Ivanovic heeft vorige week plaatsgevonden. Het kan dus zo zijn dat Van Geel inmiddels verder is gaan kijken en daarom in Brazilie zit. Schijnt trouwens dat Van der Zee wel degelijk mee is naar Brazilie.
Hopen dat Martin deze keer goede zaken kan doen. Vraag me trouwens ook af of hij zich dagelijks moet melden bij Piet Keizer
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_54134945
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:27 schreef Wooldoor het volgende:
dat is toch Rommedahl op die foto?
Volgens mij speelt Luque op rode schoenen.
Nee op witte.. nu je t zegt.. Rommedahl
pi_54135602
De situatie is op het moment ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar je kan jezelf ook in een depressie praten. Ieder jaar weer dezelfde dramaturgische tafarelen, ieder jaar moet er weer iemand oprotten, zo'n roep verliest dan aan geloofwaardigheid.
Denk dat de beste kuur voor nu gewoon doorgaan is. De avverij tot nu toe opgelopen is nog makkelijk te overzien en de onrust zal heus niets bijdragen.
pi_54136312
quote:
Ajax wil in januari al Lokomotiv Moskou-speler Branislav Ivanovic inlijven. De club vraagt vijf miljoen euro voor de Servisch international, die in Amsterdam gezien wordt als opvolger van Jaap Stam.

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax had vorige week maandag een onderhoud met de agent van de 23-jarige speler, zo weet Voetbal International te onthullen. De kans dat Ajax hem al in de winter naar de Amsterdam ArenA haalt, lijkt klein. Ook de Italiaanse topclub Juventus is naar verluidt geïnteresseerd in de diensten van de Serviër.

VI weet ook te melden dat Ajax meer kans maakt om CSKA Moskou-middenvelder Milos Krasic binnen te halen. De 23-jarige is ondergebracht bij dezelfde agent als Ivanovic. Krasic wil graag in West-Europa aan de slag en is volgens het blad niet de best betaalde speler van CSKA. De club vraagt acht miljoen euro voor de speler, die ook interesse geniet van AZ.
Als dit waar is hè.. Waarom kon men dit dan niet een paar maanden eerder bedenken? Waarom zou er nu dan opeens wél 13 miljoen beschikbaar zijn?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:43:48 #100
82589 S-Two
barba macacu
pi_54136417
Je leest nu opeens overal zulk soort berichten ja.. Maar die bedragen die voor (voor mij iig onbekende) spelers worden gevraagd zijn ook wel immens hoog.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')