Nee dat roep ik niet elke week, dat roep ik nu.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah dat is een leuke. Die houden we erin. Elke week roepen dat de aankomende de tegenstander de ommekeer wordt.
Gebaseerd op.....?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dat roep ik niet elke week, dat roep ik nu.
NEC was thuis, Utrecht uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
De tegenstander, ik schat NEC hoger in dan (k)utrecht![]()
T was zwaaar sarcastischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEC was thuis, Utrecht uit.
Traditioneel een lastige tegenstander. We zullen zien..
Ik denk juist dat thuiswedstrijden op dit moment lastiger zijn voor de spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEC was thuis, Utrecht uit.
Traditioneel een lastige tegenstander. We zullen zien..
Jopie heeft je kaartje gisteren opgegooid, regel je het zelf even met Ajax?quote:
Says it all....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Arsenal wtf......
Kom jij het er ook nog even inwrijven.quote:
Niet lullig bedoeld maar het is natuurlijk wel zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom jij het er ook nog even inwrijven.![]()
Natuurlijk is het zo, dat weet iedere Ajax-supporter. Hetzelfde geldt ook nog altijd voor FC Kopenhagen, tien jaar geleden was het ondenkbaar dat dat soort clubs je de weg naar het hoofdtoernooi van de CL blokkeren. Maar goed, Ajax is Ajax niet meer. We hebben tien magere jaren achter de rug, het wachten is op de tien vette die nog komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar het is natuurlijk wel zo.
Zeker, terwijl ik dacht dat ze véél minder zouden gaan presteren zónder Thierry Henry.quote:Al kun je denk ik wel stellen dat Arsenal op dit moment een van de best(e) (voetballende) ploegen van Europa is.
Dat dachten veel mensen. leuk om je critici de mond te snoeren met dit soort resultaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Zeker, terwijl ik dacht dat ze véél minder zouden gaan presteren zónder Thierry Henry.
Weet persoonlijk niet of het denken of hopen was, was jij er overigens al van tevoren zo zeker van dat zijn vertrek absoluut geen negatieve invloed zou hebben op de club?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat dachten veel mensen. leuk om je critici de mond te snoeren met dit soort resultaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |