quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:20 schreef PhysicsRules het volgende:gaan we weer proberen het tempo op te voeren vandaag?
Argh, is ie me nog net voor ook nog, kwam maar niet op de naam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik al, maar kennelijk niet goed genoeg...
Wyatt Earp?
Die wel (Jesse James zegt mij weer nietsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik al, maar kennelijk niet goed genoeg...
Wyatt Earp?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
(Jesse James zegt mij weer niets)
Ik had de foto die je toonde eerder gezien en wist in welke hoek ik moest zoeken, maar in het Wilde Westen had je zoveel boefjes...quote:Jesse Woodson James (Kearney (Missouri), 5 september 1847 - St. Joseph (Missouri), 3 april 1882) was een Amerikaans crimineel. Jesse James staat bekend als een van de schurken van het Wilde Westen. Hij pleegde een groot aantal overvallen en vermoordde een tiental personen. Op 3 april 1882 werd Jesse James vermoord door een lid van zijn nieuwe bende, Robert Ford, die Jesse James van achteren door het hoofd schoot toen die op een stoel stond om een schilderij recht te hangen.
Beauty & the Beast...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef slaveloos het volgende:
mrs Marilyn Manson, Ditta von Tease oid
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef slaveloos het volgende:
wie zong, en in welk nummer, de legendarische zin:
If I was in your blood than you wouldn't be so ugly
ja, niet legendarisch, en ook geen zin dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:03 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Je bedoelt?
If I was in your blood than you wouldn't be so ugly?
En waar doel jij dan weer op?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:03 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Je bedoelt?
If I was in your blood than you wouldn't be so ugly?
MM +1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Kid Creole en de 3 kokosnoten - Annie, I'm Not Your Daddy
Het is geen legendarische zin nee. Maarja, volgende vraag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja, niet legendarisch, en ook geen zin dus?
Leg, Set and Match...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Bobby George
Ja, stiekem van de foto gelezen hèquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef hhhpsycho het volgende:
principality of sealand?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
eieren en melkproducten
Ingredienten:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Zijn vast fervent boter, kaas en eieren spelers...
Vroeger () had je een oplosdrank, Ovomaltine, was dat ook een eierprodukt dan?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:51 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Ingredienten:
Malzextrakt (teilweise direkt aus Gerste), kondensierte Magermilch, fettarmer Kakao, Eier (Bodenhaltung), Hefe, Mineralstoffe, Emulgator MCT-Öl, Kochsalz, 13 Vitamine, Aroma Vanillin.
vroeger aan bodybuilden gedaan MM??
Ow...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:04 schreef SaskiaR het volgende:
Gaat niet speciaal over erfrecht hoor.
Dit is het meest precieze antwoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:32 schreef rdanjel het volgende:
5?
Goh, tegenwoordig is Ovomaltine flink wat duurder dan oplos-chocomel. Per liter waarschijnlijk wel goedkoper dan echte Chocomelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[nostalgie-modus]
Dit was een soort oplos-chocolademelk die ik als puppie kreeg, omdat chocomel te duur was...
[/nostagie-modus]
slaveloos +1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef slaveloos het volgende:
umbro
ok is aangepastquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Geef die Slaveloos ook maar een puntje erbij in de tussenstand trouwens.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef rdanjel het volgende:
lee towers
en zijn dood!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kruisiging Jezus van Nazareth
Wat een heldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:24 schreef erkel het volgende:
Kamiel Maase
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:36 schreef steekbal het volgende:
johannes, mattheus, lucas, marcus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:58 schreef hhhpsycho het volgende:
jeroen brouwer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |