wat Arriva met de wadloper niet voorelkaar kreeg, lukte Veolivla binnen enkele maanden. Een wadje afschrjiven. Ik denk dat Ou-Tannu het in die richting zoektquote:
Ja, dat snap ik ook wel. En ik vind dat een beetje kinderachtig. Wadlopertjes zijn nooit gebouwd om lang mee te gaan. Toen Arriva / Noordned ze van NS kreeg, waren ze al voor 75 % versleten. Maar goed, dan kan je er nog 25 % meer rijden. Arriva rijdt er 23-24 % mee, en dan gaan ze naar Veolia. En DAAR gaan ze ineens na 2 weken kapotquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat Arriva met de wadloper niet voorelkaar kreeg, lukte Veolivla binnen enkele maanden. Een wadje afschrjiven. Ik denk dat Ou-Tannu het in die richting zoekt
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En nu kijk je mij aan voor de denkwijze van Ou-Tannu![]()
De wadlopers hebben een aparte manier van rijden.. het arriva (oud ns persoon) zou dat gewent zijn en het veolia personeel niet. Belangrijk was om de wadloper niet gelijk plank gas weg te laten rijden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat Arriva met de wadloper niet voorelkaar kreeg, lukte Veolivla binnen enkele maanden. Een wadje afschrjiven. Ik denk dat Ou-Tannu het in die richting zoekt
Gelul, het waren afdankertjes. Geef je een zwerver ook de schuld als hij binnen een week door jouw al bijna totaal versleten jas heen is? Nou dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef thatsme het volgende:
[..]
De wadlopers hebben een aparte manier van rijden.. het arriva (oud ns persoon) zou dat gewent zijn en het veolia personeel niet. Belangrijk was om de wadloper niet gelijk plank gas weg te laten rijden.
Hear hear! Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
echt, DE grote schuldige bij alle aanbestedingsgezeik zijn de provinciale overheden zelf. Die eisen onmogelijke dingen, en boetes er bovenop. ja, zo kan ik ook geld verdienen. Wie gaat dat uiteindelijk betalen denk je?
Als ik Veolia was, zou ik toch proberen om ze nog even heel te houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wadjes zijn er in dat stadium gewoon voor om afgeragd te worden. Doe wat je moet doen, zo lang als het gaat, en daarna? Jammer
Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze dat ook niet ECHT doen. Maar goed, die dingen zijn gewoon al jaren totaal naar ze bliksem, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:27 schreef Duvel het volgende:
Als ik Veolia was, zou ik toch proberen om ze nog even heel te houden.
Het blijft gewoon schroot. Ik ga morgen kijken of een leuk wadje kan pakken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze dat ook niet ECHT doen. Maar goed, die dingen zijn gewoon al jaren totaal naar ze bliksem, wat wil je dan?
Doe je voorzichtig? Niet flitsen he? Daar kunnen ze niet tegenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het blijft gewoon schroot. Ik ga morgen kijken of een leuk wadje kan pakken.
Vandaag naar Eurospoor geweest. Wat materieel rijker, en geld armer. Vorig jaar waren er wat meer interessante dingen te zien vind ik. Dit jaar teveel klassieke banen en (te) weinig NS banen (daar houd ik vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Het woord Europspoor is hier nog niet gevallen gloof ik? Iemand?
3 November internationale stoomdag, Iemand?
17 en 18 november smalspoor aan zee, iemand?
Ik zal het onthouden. Ik hoop wel dat ik een NoordNet wadje tref met heuze 1e klas coupé, anders heb ik voor niets zo'n Herfsttoer gekocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? Niet flitsen he? Daar kunnen ze niet tegen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
-In 2e klas 2+3 opstelling voor Veolivla GTW
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Het woord Europspoor is hier nog niet gevallen gloof ik? Iemand?
Morgen ga ik dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:46 schreef Socios het volgende:
Nee, volgende week zaterdag wel naar Eurospoor.
heb ergens gelezen dat ze 15cm breder zijn dan de arriva-gtw'squote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Is daar ruimte voor, joh? Je bedoelt toch net als in de Blokkendoos? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet dan...
quote:Defecte brug Groningen
Tussen Groningen en Groningen Noord en tussen Groningen en Zuidhorn moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een defecte brug rijden er tussen Groningen en Groningen Noord en tussen Groningen en Zuidhorn geen treinen.
Toelichting voorval:
Defecte brug Groningen
De brug over het Hoornsediep in Groningen is gestoord vanaf 11.20 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |