abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:15:53 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54252152
Nee, die is OOK handig

Lelystad: Van eindpunt naar Knooppunt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54253064
Maar wat gaat er dan nog over de Hanzelijn? Drenthe/Overijssel-Noordelijke Randstad verkeer? Volgens mij is het van Enschede naar Amsterdam over Lelystad niet echt veel sneller dan via Amersfoort
Socialist in Mercedes
pi_54253390
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Socialist in Mercedes
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:49 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54253678
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Charango het volgende:
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Was (of misschien is nog steeds) in het verleden ook actief op het forum hier. Hij is in zijn eigen topic nogal te grazen genomen Was echt lachen toen

Was even zoeken, maar heb m gevonden centraal station of niet?
Wel alles lezen, want hoe verder het topic afdwaalt van het eigenlijke onderwerp, hoe leuker het wordt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Peterselieman op 29-10-2007 22:30:50 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54257586
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:21:40 #256
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54257720
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.

Ik heb een spannend leven.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54257938
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef ghizzer het volgende:
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
Hmm die Plan T hoort in de 3700 thuis!! Tenminste daar zat ie vorige week in...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:54:41 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258110
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Duvel het volgende:
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.

Ik heb een spannend leven.
Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54258223
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:22 #260
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258228
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Dan moet ik de stoptrein naar Rotterdam nemen, en dat is een Sprinter.
Laatst wel via Leiden. Maar dat was VIRM. En daarna DD-AR op Ledn-Rtd.
Dan maar Koploper.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:03:04 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258245
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:

[..]

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54258363
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
ok.. even de voordelen en nadelen op een rij:
DD-AR
+ stil
+ voldoende beenruimte
+ brede schuifdeuren
+ redelijk geschikt voor langere mensen
+ comfortabel
+ veel capaciteit
+ warm interieur

- je moet altijd een trap op of af
- het randje tussen het gangpad en de zitplek kan struikelgevaar meebrengen


Plan T/V
+ klassieke uitstraling van het Nederlandse spoorwegmateriaal
+ alles op hetzelfde niveau/geen trappen

- gigantisch veel herrie. een fatsoenlijk (telefoon)gesprek voeren zit er niet bij
- oncomfortabel. elke deuk in de rails voel je
- een stuk minder capaciteit
- in de tweezits is het (zeker voor langere mensen) enorm behelpen
- koude kille uitstraling van het interieur. mede door de TL-lampen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:15:34 #263
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258458
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar

stil beenruimte warm interieur

Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:17:03 #264
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258487
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:10 schreef ghizzer het volgende:

[..]

<knip partiële waanzin>
Beenruimte? In een DD-AR? In je nek misschien, maar niet waar zich normaal gesproken mijn benen bevinden... Het comfort van de banken is te vergelijken met een plank met kunstleer en een centimeter slecht schuimrubber er tussen. Het interieur straalt de warmte uit van een vat vloeibare stikstof. Alleen de grote deuren, het rijcomfort en de grote capaciteit zijn waar, maar een veewagon heeft ook een grote capaciteit.

TVtjes zijn lawaaiig en ze hobbelen over de rails, maar de stoelen hebben een slaapoor en voldoende schuimrubber om je kont langer dan vijf minuten zonder doorligverschijnselen te kunnen ondersteuren. Het interieur is te verschillend, maar i.h.a. niet minder koud dan een DD-AR.

Mening hè, mening.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54258498
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar

stil beenruimte warm interieur

Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
pi_54258559
Ik ook helaas, standaard elke ochtend Plan V en als het meezit Plan T tussen Zwolle en Deventer, standaard, dag in dag uit... 3700 he

In de middag daarentegen altijd VIRM op de terugweg naar Zwolle.... Gheheh
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:26:38 #268
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258664
Tja, als je de treindienstleidingspost gaat verbouwen zonder het treinverkeer te staken wordt het een nog grotere puinhoop.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:28:49 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258700
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef ghizzer het volgende:

[..]

jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
Ja, ik weet er niks van, dat klopt

Maar goed, Plan V en T zijn idd ook niet ideaal, maar nog steeds beter dan DDAR vind ik. En sowieso, dat hele mat64 gaat er de komende jaren toch uit. DDAR zitten we nog wel een jaartje of 15-20 aan vast lijkt me
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:30:23 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258729
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, ik weet er niks van, dat klopt
Niet zo hatelijk hè!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:33:07 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258784
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet zo hatelijk hè!
Jij bent ook lief
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:33:46 #272
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54258787
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
'De Skoda pwnt de Lada en Trabant' .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:06:20 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54260205
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54260242
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
net wat je zegt.." As miene zuster een wiel had, was ze noew een kruewoage"
kortom, met als kan ik helemaal niks.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:17:57 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54260416
Ik wel, want de laatste keer dat ik er in zat, stonden er een aantal open en dat gaf me toch een lawaai. Als de trein op snelheid is, dan klinkt het net alsof je constant naast een vliegtuigmotor staat die ook nog eens veel toeren maakt. Dat was ongeveer het lawaainiveau toen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:19:50 #276
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54260449
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
Ook als ze gesloten zijn, happen ze lucht alleen komt het niet naar binnen. Resultaat blijft een takkeherrie waar je niet vrolijk van wordt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:22:10 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54260481
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
als ze dicht staan trouwens ook

HE??!

ALS ZE DICHT STAAN TROUWENS OOK
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54260622
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik wel, want de laatste keer dat ik er in zat, stonden er een aantal open en dat gaf me toch een lawaai. Als de trein op snelheid is, dan klinkt het net alsof je constant naast een vliegtuigmotor staat die ook nog eens veel toeren maakt. Dat was ongeveer het lawaainiveau toen
dan ga je beneden zitten. bovendien overdrijf je behoorlijk in je bewering.
de keuze om in de Plan V/T beneden te zitten heb je niet. Dat ding maakt man een teringlawaai. Met name bij het remmen (je gaat er aan kapot als je op t perron staat) en sowieso tijdens het (vooral over de wissels!!!) rijden. Gewoon een paupertrein. En daar heb je niet de keuze om beneden te gaan zitten.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:31:35 #279
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54260625
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

als ze dicht staan trouwens ook

HE??!

ALS ZE DICHT STAAN TROUWENS OOK
Van rukken word je doof, Fles.

Ik vind dit nog steeds een van de grootste designflaws in de dubbeldekkers. Kijk, dat je ventilatie wil snap ik, maar op deze manier wordt reizen geen pretje. Maak dan een centraal ventilatiesysteem. Ik geloof wel dat ze een jaar geleden of zo eens aan het experimenteren zijn geweest met andere luchthappers, ik kwam een DD-AR tegen met verschillende uitvoeringen. Foto's hebben hier al eens gestaan geloof ik.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:37:34 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54260735
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:31 schreef ghizzer het volgende:
dan ga je beneden zitten. bovendien overdrijf je behoorlijk in je bewering.
de keuze om in de Plan V/T beneden te zitten heb je niet. Dat ding maakt man een teringlawaai. Met name bij het remmen (je gaat er aan kapot als je op t perron staat) en sowieso tijdens het (vooral over de wissels!!!) rijden. Gewoon een paupertrein. En daar heb je niet de keuze om beneden te gaan zitten.
En dat is niet gewoon ook zo bij ICM, bij ICK, bij ICB, bij ICRm, bij VIRM? Die zoeven allemaal even zachtjes en gladjes door de wisselstraat en bij het remmen? Oh, okee, mij persoonlijk nooit zo opgevallen...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54261324
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En dat is niet gewoon ook zo bij ICM, bij ICK, bij ICB, bij ICRm, bij VIRM? Die zoeven allemaal even zachtjes en gladjes door de wisselstraat en bij het remmen? Oh, okee, mij persoonlijk nooit zo opgevallen...
nee, Plan V/T is echt heel extreem daarin. Het piept keihard.. vreselijk geluid. gewoon een kuttrein.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:00:37 #282
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54262194
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef ghizzer het volgende:

[..]

nee, Plan V/T is echt heel extreem daarin. Het piept keihard.. vreselijk geluid. gewoon een kuttrein.
Het is de enige met blokkenrem, en dat hoor je. Maar heb je daar echt zoveel last van?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54262373
Plan V/T is gewoon kut materiaal... mocht van mij 10 jaar terug al worden afgeschaft. Maar deze discussie hebben we volgens mij al een keer gevoerd
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:12:42 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54262423
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Plan V/T is gewoon kut materiaal... mocht van mij 10 jaar terug al worden afgeschaft. Maar deze discussie hebben we volgens mij al een keer gevoerd
al wel honderd keer ook

Anyway, de eerste klas in plan V is gewoon
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54262669
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

al wel honderd keer ook

Anyway, de eerste klas in plan V is gewoon
ja de eerste klas ziet er qua design chique uit.. alleen van die oerlelijke TL-lampen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:42:48 #286
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54263808
@ OP jeetje had geen idee dat er zoveel treinen reden in Nederland
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:43:09 #287
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54263816
Uit dat stuk over de gewenste spoorlijn Groningen-Heerenveen:
quote:
Piet Adema, gedeputeerde vervoer in de provincie Friesland, is dan ook blij met de initiatieven. Drachten is nu de grootste stad in Nederland zonder spoor, zegt hij.
Oosterhout anyone? .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:45:36 #288
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54263843
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:43 schreef JDude het volgende:
Uit dat stuk over de gewenste spoorlijn Groningen-Heerenveen:
[..]

Oosterhout anyone? .
Ja, dacht ik ook al, maar dat schijnt ook ongeveer 50k te zijn. Amstelveen is wel groter natuurlijk, en die homotrem telt niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:45:44 #289
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54263846
53k .

En oké, Oosterhout heeft wel spoor. Maar er rijden geen reizigerstreinen .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_54264029
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:30 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ja de eerste klas ziet er qua design chique uit.. alleen van die oerlelijke TL-lampen.
TL-verlichting hoeft niet per se lelijk te zijn. Ze worden alleen te lang gebruikt of de beschermkappen zijn gewoon geel uitgeslagen.
Als ze bij een wadloper de TL-lampen zouden vervangen door nieuwe (wittere) versies en de geel geworden beschermkappen vervingen zou die zelfs een stuk toffer uitzien. (van binnen dan)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:44:46 #291
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_54264708
DD-AR. Gigantische hekel aan dat materieel. Sterker nog, ik koester gewoon haat tegen dat materieel. Reden: Lowlands... ik die donderdagmiddag in de DD-AR stopper naar 't Harde om in de motorbak nog net de klapstoel boven aan de trap te kunnen veroveren. In Amersfoort bleven even later nog mensen op het perron achter. Ga ik zitten, heb ik door een mega lompe actie mn vinger tussen de stoel zitten om vervolgens de hele nagel naar de klote te hebben. Buiten dat de ervaring van een uur zitten op een houten klapstoel ook erg matig was. Verder zie ik deze treinen gelukkig nooit.

Tis nog altijd niet helemaal genezen. Blegh.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_54264864
Hoe ligt het traject Boxtel-Veghel er trouwens tegenwoordig bij? Op Google Earth ziet het er nog redelijk uit. Het traject naar Uden en Mill (geen idee of daar nog rails ligt), ziet er ook nog redelijk onaangetast uit.

Geen idee voor een stopper Veghel-Tilburg(-Breda) of Veghel-'s Hertogenbosch? Zolang treindiensten op Almelo-Mariënberg en de Noordelijke Nevenlijnen geen financieel drama worden, lijkt me een dergelijke verbinding naar de Noordelijke Peel geen onmogelijkheid.

[ Bericht 31% gewijzigd door Charango op 30-10-2007 16:00:19 ]
Socialist in Mercedes
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:08:16 #293
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54266067
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef Eix het volgende:

[dramaverhaal]

Tis nog altijd niet helemaal genezen. Blegh.
Kom op, foto's, bloed

Aanklagen die hap

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Flash op 30-10-2007 17:13:30 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:17:06 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54266196
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:53 schreef Charango het volgende:
Geen idee voor een stopper Veghel-Tilburg(-Breda) of Veghel-'s Hertogenbosch? Zolang treindiensten op Almelo-Mariënberg en de Noordelijke Nevenlijnen geen financieel drama worden, lijkt me een dergelijke verbinding naar de Noordelijke Peel geen onmogelijkheid.
Daar noem je zo wat Dat is met boter en suiker de minst rendabele lijn van Nederland. Voor iedere honderd euro die die lijn kost, brengt hij er ACHT (8) op. Andere lijnen zitten al gauw boven de 25 %

En de nimby's daar poepen in hun broek voor den Duyvelschen Roockbraeckert. Kijk maar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:35:30 #295
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54266523
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En de nimby's daar poepen in hun broek voor den Duyvelschen Roockbraeckert. Kijk maar
Het aansluitende wissel is bij Boxtel een jaar of drie geleden uitgenomen, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn. Maar wat een kutsite. En wat een taalfout.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:41:51 #296
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54266645
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:35 schreef Duvel het volgende:
Het aansluitende wissel is bij Boxtel een jaar of drie geleden uitgenomen, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn. Maar wat een kutsite. En wat een taalfout.
Zo'n wisseltje leg je zo weer terug, kom op

Kutsite? ja, maar je weet nu ook meteen waar je moet zijn als je het NIET met die huilies eens bent

Die is vrij ernstig ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:47:52 #297
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54266746
idd, wat een taalfout.

Gemeente Zuidhorn is ook weer lekker bezig. Ze hebben een motie aangenomen om aan te dringen op een verdubbeling van het spoor tussen Leeuwarden en Groningen. Vergeten ze er wel even bij te zeggen dat ze 2 maanden geleden zelf een kapitale blunder hebben begaan door een bak onder het spoor te schuiven, waarbij op het dak van de bak maar ruimte is voor 1 spoor
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:49:07 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54266768
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Gemeente Zuidhorn is ook weer lekker bezig. Ze hebben een motie aangenomen om aan te dringen op een verdubbeling van het spoor tussen Leeuwarden en Groningen. Vergeten ze er wel even bij te zeggen dat ze 2 maanden geleden zelf een kapitale blunder hebben begaan door een bak onder het spoor te schuiven, waarbij op het dak van de bak maar ruimte is voor 1 spoor
Ow, da's een makkie

Station opheffen, vrijkomend betonwerk gebruiken voor bakverlenging
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:53:13 #299
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54266849
Die bak is een stukje buiten het station geplaatst, Fles.

Tuurlijk weet ik dat bakverbreding/verlenging wel mogelijk is, maar waarom kunnen ze het gewoon niet in 1 keer goed doen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54266964
Meteen een draadje spannen dan en DD-AR eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')