Was (of misschien is nog steeds) in het verleden ook actief op het forum hier. Hij is in zijn eigen topic nogal te grazen genomenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Charango het volgende:
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Hmm die Plan T hoort in de 3700 thuis!! Tenminste daar zat ie vorige week in...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef ghizzer het volgende:
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Duvel het volgende:
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.
Ik heb een spannend leven.
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart UtrechtZit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Dan moet ik de stoptrein naar Rotterdam nemen, en dat is een Sprinter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart UtrechtZit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
ok.. even de voordelen en nadelen op een rij:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
Beenruimte? In een DD-AR? In je nek misschien, maar niet waar zich normaal gesproken mijn benen bevinden... Het comfort van de banken is te vergelijken met een plank met kunstleer en een centimeter slecht schuimrubber er tussen. Het interieur straalt de warmte uit van een vat vloeibare stikstof. Alleen de grote deuren, het rijcomfort en de grote capaciteit zijn waar, maar een veewagon heeft ook een grote capaciteit.quote:
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag meequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar
stilbeenruimte
warm interieur
Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
Ja, ik weet er niks van, dat kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
Niet zo hatelijk hè!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet er niks van, dat klopt
'De Skoda pwnt de Lada en Trabant'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
net wat je zegt.." As miene zuster een wiel had, was ze noew een kruewoage"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
Ook als ze gesloten zijn, happen ze lucht alleen komt het niet naar binnen. Resultaat blijft een takkeherrie waar je niet vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
als ze dicht staan trouwens ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
dan ga je beneden zitten. bovendien overdrijf je behoorlijk in je bewering.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik wel, want de laatste keer dat ik er in zat, stonden er een aantal open en dat gaf me toch een lawaai. Als de trein op snelheid is, dan klinkt het net alsof je constant naast een vliegtuigmotor staat die ook nog eens veel toeren maakt. Dat was ongeveer het lawaainiveau toen
Van rukken word je doof, Fles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ze dicht staan trouwens ook
HE??!
ALS ZE DICHT STAAN TROUWENS OOK![]()
En dat is niet gewoon ook zo bij ICM, bij ICK, bij ICB, bij ICRm, bij VIRM? Die zoeven allemaal even zachtjes en gladjes door de wisselstraat en bij het remmen? Oh, okee, mij persoonlijk nooit zo opgevallen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:31 schreef ghizzer het volgende:
dan ga je beneden zitten. bovendien overdrijf je behoorlijk in je bewering.
de keuze om in de Plan V/T beneden te zitten heb je niet. Dat ding maakt man een teringlawaai. Met name bij het remmen (je gaat er aan kapot als je op t perron staat) en sowieso tijdens het (vooral over de wissels!!!) rijden. Gewoon een paupertrein. En daar heb je niet de keuze om beneden te gaan zitten.
nee, Plan V/T is echt heel extreem daarin. Het piept keihard.. vreselijk geluid. gewoon een kuttrein.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is niet gewoon ook zo bij ICM, bij ICK, bij ICB, bij ICRm, bij VIRM? Die zoeven allemaal even zachtjes en gladjes door de wisselstraat en bij het remmen? Oh, okee, mij persoonlijk nooit zo opgevallen...
Het is de enige met blokkenrem, en dat hoor je. Maar heb je daar echt zoveel last van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nee, Plan V/T is echt heel extreem daarin. Het piept keihard.. vreselijk geluid. gewoon een kuttrein.
al wel honderd keer ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Plan V/T is gewoon kut materiaal... mocht van mij 10 jaar terug al worden afgeschaft. Maar deze discussie hebben we volgens mij al een keer gevoerd
ja de eerste klas ziet er qua design chique uit.. alleen van die oerlelijke TL-lampen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al wel honderd keer ook
Anyway, de eerste klas in plan V is gewoon![]()
![]()
Oosterhout anyone?quote:Piet Adema, gedeputeerde vervoer in de provincie Friesland, is dan ook blij met de initiatieven. Drachten is nu de grootste stad in Nederland zonder spoor, zegt hij.
Ja, dacht ik ook al, maar dat schijnt ook ongeveer 50k te zijn. Amstelveen is wel groter natuurlijk, en die homotrem telt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:43 schreef JDude het volgende:
Uit dat stuk over de gewenste spoorlijn Groningen-Heerenveen:
[..]
Oosterhout anyone?.
TL-verlichting hoeft niet per se lelijk te zijn. Ze worden alleen te lang gebruikt of de beschermkappen zijn gewoon geel uitgeslagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:30 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja de eerste klas ziet er qua design chique uit.. alleen van die oerlelijke TL-lampen.
Kom op, foto's, bloedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef Eix het volgende:
[dramaverhaal]
Tis nog altijd niet helemaal genezen. Blegh.![]()
Daar noem je zo watquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:53 schreef Charango het volgende:
Geen idee voor een stopper Veghel-Tilburg(-Breda) of Veghel-'s Hertogenbosch? Zolang treindiensten op Almelo-Mariënberg en de Noordelijke Nevenlijnen geen financieel drama worden, lijkt me een dergelijke verbinding naar de Noordelijke Peel geen onmogelijkheid.
Het aansluitende wissel is bij Boxtel een jaar of drie geleden uitgenomen, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn. Maar wat een kutsite. En wat een taalfout.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de nimby's daar poepen in hun broek voor den Duyvelschen Roockbraeckert. Kijk maar
Zo'n wisseltje leg je zo weer terug, kom opquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:35 schreef Duvel het volgende:
Het aansluitende wissel is bij Boxtel een jaar of drie geleden uitgenomen, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn. Maar wat een kutsite. En wat een taalfout.
Ow, da's een makkiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Gemeente Zuidhorn is ook weer lekker bezig. Ze hebben een motie aangenomen om aan te dringen op een verdubbeling van het spoor tussen Leeuwarden en Groningen. Vergeten ze er wel even bij te zeggen dat ze 2 maanden geleden zelf een kapitale blunder hebben begaan door een bak onder het spoor te schuiven, waarbij op het dak van de bak maar ruimte is voor 1 spoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |