Klopt, ik denk dat ze het gewoon niet meer zag zitten. Kan ik me best voorstellen als je zo'n team hebt als waar zij in zat. Al laten ze daarvan natuurlijk vooral de slechte stukjes van zien. Dus nog precies 40 man over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:44 schreef Nesle het volgende:
Eh, Farrah is er ook uit lees ik net? of was dat al bekend?![]()
http://www.expeditie-robinson.tv/
Die eerste comment...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:44 schreef Nesle het volgende:
Eh, Farrah is er ook uit lees ik net? of was dat al bekend?![]()
http://www.expeditie-robinson.tv/
Met goede (lees rechte) pijlen had Willem zeker weten alle pijlen nagenoeg in de roos geschoten. Echt zonde, hij was er zelf zichtbaar ook kapot van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:05 schreef weathergirl het volgende:
Frans, die alles kan, zegt ie. Of er ook dingen zijn waar hij minder goed in is? Nee, hoor.
En aan zijn pijlen zou het niet liggen.
Da's lekker dan, zo'n kampgenoot met zo ontzettend weinig zelfkennis...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Farrah, nu moet ik op zoek naar een nieuwe held
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
gast wat doe je
die titel
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt zo zondequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Farrah, nu moet ik op zoek naar een nieuwe held
.
Ja grappig he, ze probeert duidelijk haar tieten in haar voordeel te laten werken (als enigequote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
Misschien Elsie als nieuwe held?
[ afbeelding ]
Tenzij hij een pistool heeft met een kromme loop, dan schiet hij net zo goed als met die enorm goede pijlen van fransquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:05 schreef WheeleE het volgende:
Willem de politieman zal maandag ongetwijfeld behoorlijk zijn geplaagd op zijn werk: "Gelukkig schiet je met een pistool beter!".
Geweldig die gast, en hij denkt ook nog echt dat hij the bomb is.quote:
Wel heftig ja. En ook logisch dat ze eruit stapt, robinson is 'maar een spelletje' in zo'n situatie.quote:
quote:
geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al heeft Rood wel Frans natuurlijk, die kan alles
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ja echt zo zonde![]()
[ afbeelding ]
LOL, ik vind hem wel geinigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Pretletter het volgende:
Bruno heeft zijn naam 4 of 5 keer gehoord. Ik ook! NIET BRUNO!!!!! NIET BRUNO! NIET BRUNO! NIET BRUNO! ALSJEBLIEFT GEEN BRUNO!!!!!!
Die ene gozer die over hem zei: "Ik vind hem wel een leuk meisje, mag ik hem voor mijzelf hebben? "quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Pretletter het volgende:
Bruno heeft zijn naam 4 of 5 keer gehoord. Ik ook! NIET BRUNO!!!!! NIET BRUNO! NIET BRUNO! NIET BRUNO! ALSJEBLIEFT GEEN BRUNO!!!!!!
Wat voor vage gast is dat überhaupt?! "Bruno is echt een vriendinntje. Ik vind het gewoon een lekker wijf."quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:19 schreef Pretletter het volgende:
Wel leuk die ene gozer: "ik wil Bruno er wel in, dan kan ik hem lekker zieken!"
En ook dat duurde niet langquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ja echt zo zonde![]()
[ afbeelding ]
Niet als je de uitslag van tevoren al wistquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef Pretletter het volgende:
Tering wat spannend!!!!!!!!
Die lijst klopt niet, Lou en Farrah zitten daar ook bij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef Arth_NL het volgende:
Lijstje van wie er nu uit zijn:
Rudi
Angelique
Bruno
Carrie
Çengiz
Cynthia
Els
Els
Elsie
Kimo
Lesley
Lotus
Machteld
Mathilde
Michiel
Oda
Romain
Siegrieke
Sylvia
Walter
Jaaa, Bartquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Walter, Bruno en Lou weg...........en Frans zit er gewoon nog in.
Mijn nieuwe held is natuurlijk "ik geef nooit op en sla iedereen weg" Bart.
[ afbeelding ]
Jammer dat die weg is , best een lekker wijf was dat!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Raar eigenlijk dat het vertrek van Farrah helemaal niet op tv is geweest.
Schandalig gewoon, ik heb haar nauwelijks gezien deze aflevering, ook niet bij dat kussengevecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Lou = Siegriekequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die lijst klopt niet, Lou en Farrah zitten daar ook bij.
Die was in de loop van vorige aflevering al weg. Stond ook op de site, dat ze dat niet hebben uitgezonden. Was het niet iets met haar familie ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Wat???quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:42 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Lou = Siegrieke
Farrah was de vorige aflevering al weggegaan vanwege privé-omstandigheden, tegelijk met die mensen van blauw die weggingen.Was toen niet in beeld gebracht, maar op de website was er een filmpje over.
Oooh vandaar... Maar er was dus wel een filmpje van (zag ik in dit topic), toch raar dat ze dat helemaal nergens noemen in de uitzending.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was in de loop van vorige aflevering al weg. Stond ook op de site, dat ze dat niet hebben uitgezonden. Was het niet iets met haar familie ofzo?
Waardoor vervolgens z'n hele kamp mag blijven in de expeditie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat suf dat iedereen opeens fan is van Bart. Die kerel stelt zich gewoon een paar dagen aan zodat hij geen klusjes hoeft te doen, spaart zo al zijn krachten op en wint dan "opeens" een proef![]()
Van krachten sparen krijg je toch niet ineens meer evenwichtsgevoelquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat suf dat iedereen opeens fan is van Bart. Die kerel stelt zich gewoon een paar dagen aan zodat hij geen klusjes hoeft te doen, spaart zo al zijn krachten op en wint dan "opeens" een proef![]()
De gevolgen maken de daad zelf nog niet knapper. Alleen gunstiger.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:45 schreef trepper het volgende:
[..]
Waardoor vervolgens z'n hele kamp mag blijven in de expeditie.![]()
Weinig kracht = slappe benen = van de balk afvallen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van krachten sparen krijg je toch niet ineens meer evenwichtsgevoel
Hij was gewoon goed
Een echte?!?!?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arthur is een echte homo trouwens, hoe die praat enzo.
[ afbeelding ]
Nou en Zhenarquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weinig kracht = slappe benen = van de balk afvallen.![]()
Oooh, die vind ik wel leukquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arthur is een echte homo trouwens, hoe die praat enzo.
[ afbeelding ]
Volgende week deze tijd nog maar 10quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Al die namen, ik hoop dat ik ze nog leer voor het einde van de serie
Hoe weet je nou zeker dat 'ie echt ziek was? Ja, hij voelde zich zwak enzo... dat gebeurt altijd op een expeditiequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou en Zhenar
Hij was toch echt ziek, nou tof dat ie op zo'n manier terug kon komen
En dan gaat het eindelijk beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende week deze tijd nog maar 10.
Pffrt, niet alles is een (eenmans)-conspiracyquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zeker dat 'ie echt ziek was? Ja, hij voelde zich zwak enzo... dat gebeurt altijd op een expeditieHij heeft dat gewoon keihard uitgebuit zo lang het kon. Pas toen zijn kampgenoten hem op het gevaar wezen dat hij er misschien uit gestemd zou worden als hij zo zwak bleef, maakte hij zijn miraculeuze comeback.
Don't believe the hype![]()
Koester je illusies maar, als waren zij een warme dekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffrt, niet alles is een (eenmans)-conspiracy
Laat mij hem nou gewoon tof vinden. Ik hoop trouwens dat Kenny nu weer wat leuker wordt, nu hij uit de Bruno-invloed is. In het begin was hij wel leuk namelijk
Het zijn er nog maar twintig:quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, die vind ik wel leuk
Al die namen, ik hoop dat ik ze nog leer voor het einde van de serie
Foto's!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef Arth_NL het volgende:
Toch nog aardig wat onbekende namen, vooral de vrouwen.
Die was al weg hoor slimmeke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef Mirri het volgende:
Ohhhh yes Bruno weg![]()
Maar FARRAH![]()
![]()
![]()
En Ingeborg, ik haat haar omdat:
3) ze vandaag Farrah niet heeft gekozen
Bart was de "held" van de balk-proef.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ingeborg
Arthur
Bart
Brigitte
Frans
Frits
Hans
Kenny
Kristien
Lieke
Loek
Marcel
Merel
Mieke
Muriel
Nelleke
Saskia
Tim
Vinni
Willem
Ik ken alleen de dikgedrukte, en dan misschien nog een paar vangezicht en dan oja als ik de naam hoor.
De halve uitzending van vandaag ging over Bart, en je kent hem nog niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ingeborg
Arthur
Bart
Brigitte
Frans
Frits
Hans
Kenny
Kristien
Lieke
Loek
Marcel
Merel
Mieke
Muriel
Nelleke
Saskia
Tim
Vinni
Willem
Ik ken alleen de dikgedrukte, en dan misschien nog een paar vangezicht en dan oja als ik de naam hoor.
Ik heb juist het idee dat ik alleen Belgen zie in de uitzendingquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef trepper het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de nederlanders voor de verandering een keer flink in de meerderheid zijn of heb ik het mis?
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik alleen Belgen zie in de uitzending
Ik kan er 9 opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze nederlander zijn en slechts 4 waarvan ik zeker weet dat ze belg zijn op die lijst van 20. 7 mensen ken ik dus totaal niet nog. Maar ik gok dat de nederlanders op basis hiervan wel in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat bericht postte ik toen ik nog niet wist dat Farrah al weg was gegaan, terwijl dat niet uitgezonden is.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
komt denk ik omdat beide leiders vlamingen zijn en die komen toch al wel veel aan het woord héquote:
Die Bruno doet me een beetje denken aan Mick uit geen idee welk seizoen, ik dacht de derde. Ookal zo'n zelfingenomen schreeuwbelg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef Paracelsus het volgende:
Nou Bruno, doe ze de groeten in België, met al je aangeboren leiderschapskwaliteiten die je volgens eigen zeggen hebt.
[ afbeelding ]
Ach, volgende week kennen we die ook en heeft niemand het nog over die anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:36 schreef Vork het volgende:
[..]Verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat ze met zoveel zijn begonnen omdat nu heel veel smaakmakers de boel moeten verlaten en onzichtbare mensen er nog op zitten.
Zeg niet zulke nare dingenquote:
echt zo kielekielekielequote:
Rood, rood rood! We gaan tot de dood!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Potver, nu zitten alleen die huilies met hun idiote yell er nog in.
Het is meer een geval van toeval. 1 team heeft 1 persoon die gewoon zeer goed kan balanceren en daarom is het andere team naar huis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:43 schreef Hik het volgende:
Leuk hoor!
Eén proef, hele kamp weg. Volgens mij schrik je ook wel als je dat verteld wordt!![]()
Ik ben onder de indruk van Ingeborg. Goede leider, betrokken, goed oog voor de juiste teamleden (dus geen stoere schreeuwers, maar slimme, wat subtielere mensen). En zie eens wat het heeft gebracht.
Heb hard gelachen om Lou en Bruno die gingen pakken en vervolgens werden overgeslagen. Enorm vervelende mensen die het niet eens van zichzelf weten... weg ermee!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Koenz0r het volgende:
Kapot gelachen toen die Bruno als een of andere ninja met kontkorst op die balk stond te ouwehoeren, om er vervolgens meteen door Bart vanaf gemept te worden!
Nee, 't viel me aan het begin al op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
komt denk ik omdat beide leiders vlamingen zijn en die komen toch al wel veel aan het woord hé
Wel logisch, ze moeten in mum van tijd 90 mensen kwijt zien te raken. De laatste 10 ga je pas intensief volgen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:21 schreef Flyduck het volgende:
Heb net gekeken en het jammere vind ik dat het zo gehaast is. Rood krijgt leden erbij in een hun vredige kamp maar ipv van de ontwikkelingen daarna te volgen is er de volgende dag meteen alweer de volgende proef. Je krijgt gewoon niet de kans om iemand goed te volgen omdat er steeds zoveel afvallen.
Je kan alleen de mensen volgen die consekwent door de regie in beeld worden gebracht. Maar dat was voorgaande jaren ook al zo alleen waren er toen minder mensen. De regie zet de mensen neer zoals zij dat willen, ze kunnen iemand op tv maken of breken. Van volgen is dus eigenlijk maar weinig sprake omdat je de ins en outs niet kent.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:21 schreef Flyduck het volgende:
Heb net gekeken en het jammere vind ik dat het zo gehaast is. Rood krijgt leden erbij in een hun vredige kamp maar ipv van de ontwikkelingen daarna te volgen is er de volgende dag meteen alweer de volgende proef. Je krijgt gewoon niet de kans om iemand goed te volgen omdat er steeds zoveel afvallen.
10 is eigenlijk al te weinig voor de leuke soap-elementen en complotten/spelletjes. Geef mij maar eerst 2x10 in aparte kampen waar spelletjes gespeeld worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wel logisch, ze moeten in mum van tijd 90 mensen kwijt zien te raken. De laatste 10 ga je pas intensief volgen.
mja, het ging ook om de proef ervoor he, als ze die hadden verloren hadden ze de 6 zwaksten gehad dus verloren...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn wel ongeinspireerde proeven. Bij vorige edities hadden ze altijd met hout complete bouwwerken neergezet voor bijv. een hindernisparcours. Dat touwtrekken steekt daar toch wel erg simpel tegen af.
Touwtrekken is ook al in andere jaren geweest hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn wel ongeinspireerde proeven. Bij vorige edities hadden ze altijd met hout complete bouwwerken neergezet voor bijv. een hindernisparcours. Dat touwtrekken steekt daar toch wel erg simpel tegen af.
Had eerlijk gezegd liever gezien dat er nu elke week 2/3 afvallen gewoon tot het einde. Zeker het rode team had nog tot leuke tv kunnen leiden, gezien de onvrede daar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wel logisch, ze moeten in mum van tijd 90 mensen kwijt zien te raken. De laatste 10 ga je pas intensief volgen.
Dan zitten ze 33 weken op dat eiland als er elke week 3 afvallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Had eerlijk gezegd liever gezien dat er nu elke week 2/3 afvallen gewoon tot het einde. Zeker het rode team had nog tot leuke tv kunnen leiden, gezien de onvrede daar.
Een mafkees als Bruno is nu al weg , jammer vind ik.
Eigenlijk scrhijft de montage het scenario. Wij krijgen uiteindelijk een verhaal te zien, terwijl, en zeker met 100 man in het begin er natuurlijk 10tallen andere verhalen te maken zijn die elkaar voor een deel ook zullen tegenspreken. Ergens is dat ook wel fijn, omdat je daarbij toch gevoelmatig een 'kloppend' of logisch programma krijgt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:15 schreef weathergirl het volgende:
en ik geef Paracelsus trouwens ook gelijk, degene die de uitzendingen aan elkaar monteren bepalen welk beeld wij van welke kandidaat krijgen. Je kunt één persoon een kwartier interviewen en afhankelijk van de quotes die je kiest kun je er een eikel van maken of een coole gast.
Elke aflevering dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan zitten ze 33 weken op dat eiland als er elke week 3 afvallen.
Op zich kan dat wel hele mooie TV opleveren. Ik bedoel, we hebben ze nu stenen zien sjouwen. Maar ik mag aannemen dat daar ook door heel veel personen tegen geprotesteerd is. Daarnaast zag ik ze zelf timen met een stopwatch. Kan ook nog aardige discussies opleveren wellicht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel opmerkelijk dat ze zelf de proef mogen kiezen, volgende week. Dan komt er dus weer geen mooi decor ofzo aan te pas, maar stenen tillen.
Dat is mooi. Frans kan alles, dus die is alvast doorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:45 schreef Vork het volgende:
Stenen tillen is een ding dat we hebben gezien, maar ik vermoed dat ze, als ze hun eigen proef samen mogen stellen, dat het dan een combinatie van een aantal factoren is, dus iets fysiek, iets waarbij ze na moeten denken, iets voor handigheid, iets voor kennis desnoods van anderen... Gewoon een afspiegeling van de proeven die er anders zouden zijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Frans kan alles, dus die is alvast door![]()
Klopt, wat ik eerder al schreef, er zaten in de eerste uitzending al beelden die pas over een paar weken (chonologish gesproken) opgenomen worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:15 schreef weathergirl het volgende:
en ik geef Paracelsus trouwens ook gelijk, degene die de uitzendingen aan elkaar monteren bepalen welk beeld wij van welke kandidaat krijgen. Je kunt één persoon een kwartier interviewen en afhankelijk van de quotes die je kiest kun je er een eikel van maken of een coole gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |