LOL, ik vind hem wel geinigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Pretletter het volgende:
Bruno heeft zijn naam 4 of 5 keer gehoord. Ik ook! NIET BRUNO!!!!! NIET BRUNO! NIET BRUNO! NIET BRUNO! ALSJEBLIEFT GEEN BRUNO!!!!!!
Die ene gozer die over hem zei: "Ik vind hem wel een leuk meisje, mag ik hem voor mijzelf hebben? "quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Pretletter het volgende:
Bruno heeft zijn naam 4 of 5 keer gehoord. Ik ook! NIET BRUNO!!!!! NIET BRUNO! NIET BRUNO! NIET BRUNO! ALSJEBLIEFT GEEN BRUNO!!!!!!
Wat voor vage gast is dat überhaupt?! "Bruno is echt een vriendinntje. Ik vind het gewoon een lekker wijf."quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:19 schreef Pretletter het volgende:
Wel leuk die ene gozer: "ik wil Bruno er wel in, dan kan ik hem lekker zieken!"
En ook dat duurde niet langquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ja echt zo zonde![]()
Misschien Elsie als nieuwe held?
[ afbeelding ]
Niet als je de uitslag van tevoren al wistquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef Pretletter het volgende:
Tering wat spannend!!!!!!!!
Die lijst klopt niet, Lou en Farrah zitten daar ook bij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:36 schreef Arth_NL het volgende:
Lijstje van wie er nu uit zijn:
Rudi
Angelique
Bruno
Carrie
Çengiz
Cynthia
Els
Els
Elsie
Kimo
Lesley