thnxquote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef cul_non_kul het volgende:Andere optie:
Gekookte rijst
met een curry van bloemkool (eerst voorkoken), appel, tomaat en garnalen
Lekker snel klaar ..
Rujak manis mislukte stijl bedoel jequote:Op maandag 7 januari 2008 17:02 schreef cul_non_kul het volgende:
Gekookte rijst met roergebakken bloemkool / gefruite ui,knoflook en in blokjes gesneden tomaat (als een na laatste toevoegen) in oestersaus
en de garnalen kort aangebakken met wat gefruite knoflook en een heel klein beetje sojasaus (ketjap) naar smaak
Dessert (heb je nog sambal??)
banaan in schijfjes en plakken appel om en om op een bordje
ketjap en sambal mengen met wat suiker (zoet en pittig dus) mengsel eroverheen goooien en het lijkt een beetjke op een Indisch toetje waarvan ik de naam ff kwijt ben.....
Eet ze
appelmoes is wel een goeiequote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, waarom maak je niet gewoon appelmoes? of een appelcrumble?
Dat recept van Razztwizzle klinkt ook erg goed, overigensIk ben dol op chutneys.
Wordt dan rujak belanda manis (of moet er dan ook nog een bol huzarensalade bij)quote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef EricT het volgende:
[..]
Rujak manis mislukte stijl bedoel je
Overigens wel heel in de verte.. Overigens moet er nog citroensap doorheen anders is het niet te eten![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Wordt dan rujak belanda manis (of moet er dan ook nog een bol huzarensalade bij)
En ja idd met citroen/limoen
Haha, het gaat meer om het klaarmaken daarvanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:25 schreef Innocence het volgende:
Je hebt al een complete wokmaaltijd gekocht...
Gewoon de bovenste 5 van je lijstje en klaar
?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Champignons eerst bakken!
Tika misala rare combi?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:32 schreef mjan het volgende:
Ik zou geen tika masala met noodles eten, dat lijkt me een rare combinatie.
Heb je niet iets van kruiden of een woksausje?
Mijn bakvolgorde zou trouwens zijn:
- Kip
- Champs+wokgroenten
- Tauge (alleen kort meewarmen)
Nouwja, ik zou tika masala met rijst etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:34 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tika misala rare combi?
Hmm, tsja. Hoeveel zou ik daarvan erin moeten doen als ik dat wel wil?
Nou ja, het was te eten. Maar de tiki was geen goed idee..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nou geworden is.
Ja hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wel eerst de champignons aangebakken?
Hehehe, luister dan ook naar mijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou ja, het was te eten. Maar de tiki was geen goed idee..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |