wafflesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:37 schreef djnospinzone het volgende:
http://oink.cd/
control f5
vanwaar het geknipper?
R.I.P.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:37 schreef djnospinzone het volgende:
http://oink.cd/
control f5
vanwaar het geknipper?
http://tehpaine.blogspot.(...)id-waffles-were.htmlquote:
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://tehpaine.blogspot.(...)id-waffles-were.html
Ik heb zo'n gevoel dat dit een goed teken is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:27 schreef waltnl het volgende:
(21:19:35) <~OiNK> the waffle crap should be updated within the next few hours
(21:19:42) <~OiNK> we're ready to go, just a bit busy atm
of BellaOnline klaagt ze aan vanwege het gerbuik van hun wafel-plaatjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kijken hoe lang de site up blijft
of een DDoS, of weer een politie-inval
jup, hier nog meer -> http://whois.domaintools.com/oink.cdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef ThE_ED het volgende:
DNS schijnt nu naar The Pirate Bay te wijzen.
Ik denk eerder dat hij zo een beetje onder zijn verantwoordelijkheid uit wilde komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een mongool trouwens, die Pieter Taks.
"Tot twee maanden terug hadden wij er geen idee van dat OiNK bezig was met illegale praktijken. Wij dachten dat het een simpel streaming video site of weblog was."
Wat een drol. Heel Nederland wist wie en wat OiNK was, behalve de hostingprovider zelf.
<Stormx2> Everyone is first and foremost concerned for you and everything, but at the back of our minds (I think) we're interested in what you think will happen the the pink palace. Obviously you won't have a starring roll, but will the backups be destroyed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waffles. Dat deed TPB ook toen ze suprnova.org in handen kregen. Een paar weken daarna ging de site weer online. Ik ben benieuwd...
Hoe zit het nu eigenlijk met de database en andere bestanden? Zijn die allemaal vernietigd?
En gelijk heeft ie, beetje dom om te zeggen dat ie wel wist wat het is. Hij heeft een punt met zn KPN vergelijking, hij is alleen een doorgeefluik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een mongool trouwens, die Pieter Taks.
"Tot twee maanden terug hadden wij er geen idee van dat OiNK bezig was met illegale praktijken. Wij dachten dat het een simpel streaming video site of weblog was."
Wat een drol. Heel Nederland wist wie en wat OiNK was, behalve de hostingprovider zelf.
Waar stond dat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:17 schreef nein het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, beetje dom om te zeggen dat ie wel wist wat het is. Hij heeft een punt met zn KPN vergelijking, hij is alleen een doorgeefluik.
Da's dan gewoon een site voor releaseinformatie. Dat je weet dat er iets uit is. En dat ga je dan zoeken op je favoriete downloadsite of tracker, of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:56 schreef qu63 het volgende:
Grappig trouwens dat NForce.nl vooral NFO's serveert
Zodat je weet wat je ergens anders kan downloaden dus
op de site wordt gewoon gelinkt naar torrents en naar newsgroups..quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's dan gewoon een site voor releaseinformatie. Dat je weet dat er iets uit is. En dat ga je dan zoeken op je favoriete downloadsite of tracker, of wat dan ook.
Nee hoor. Ik weet niet waar jij het vindt, maar het hele idee van Nforce is dat ze alleen de nfo's leveren, en niet zeggen waar het te vinden is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de site wordt gewoon gelinkt naar torrents en naar newsgroups..
http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=118504
bovenin de pagina staan 2 rode links...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet niet waar jij het vindt, maar het hele idee van Nforce is dat ze alleen de nfo's leveren, en niet zeggen waar het te vinden is.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:13 schreef Nickelson het volgende:
Welke variant op OiNK zouden jullie mij kunnen aanraden?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef qu63 het volgende:
These are the waffles that taste really good according to google.
op oink.cd dus
ik zag ze in eerste instantie niet omdat mijn adblocker ze blockte, maar het is dus reclamequote:Op zondag 28 oktober 2007 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
bovenin de pagina staan 2 rode links...
ik blijf op boink hopen .. de rest is bagger (nofi) vergeleken bij oink ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:13 schreef Nickelson het volgende:
Welke variant op OiNK zouden jullie mij kunnen aanraden?
ach, ik zit nu op een Queen-hub met ruim 3TB aan Queen stuffquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:45 schreef nein het volgende:
Jemig, dc++, bestaat dat nog? Een paar jaar geleden eens geprobeerd (zeg: voor 2000), en opzich ging dat heel snel, maar vond t erg ingewikkeld met invites enzo (wat ik me er nog van kan herinneren dan).
Menquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik zit nu op een Queen-hub met ruim 3TB aan Queen stuff
jep.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
Veel studenten gebruiken speciale hub's voor users met 10mbit+ connecties.
Als BOiNK niet met een invite systeem gaat werken ben ik bang dat het niks wordt. Vast een leuke site voor d'r bij, maar zoals OiNK zal 't nooit worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat BOiNK gaat worden eigenlijk.
Ik heb intussen wel eea aan vervangende communities gevonden, maar ik vraag me af of BOiNK zich zal kunnen meten (als het al vergelijkbaar is) met OiNK.
als mensen gewoon door blijven gaan met zich net zo gedragen alsof zij op een ratiotracker zitten zou dat best eens kunnen skyrocketen ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat BOiNK gaat worden eigenlijk.
Ik heb intussen wel eea aan vervangende communities gevonden, maar ik vraag me af of BOiNK zich zal kunnen meten (als het al vergelijkbaar is) met OiNK.
tja ik krijg wel een mailtje overmorgen, maar ik weet het nog niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
wafels zien er wel spannend uit. Ben benieuwd hoe en wat.
Is er iemand die daar miss een inv voor heeft ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er is een run ontstaan op invites van what.cd
Sinds vandaag in de lucht. Goede content, en nu al ruim 5.000 members.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
De registratie van what.cd is al gesloten, en idd omdat ik de url niet noem mag het vast welquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:00 schreef Litso het volgende:
Kan je gewoon registreren, maar vragen om invites is niet echt de bedoeling hier.
Gelukkig is what.cd niet de echte url dus heeft niemand er wat aan
afwachten dus of iemand een invite krijgtquote:
even op irc kijken ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
afwachten dus of iemand een invite krijgt
men..waarom mis ik dat nou weer..quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef roburt het volgende:
what.cd account en waffle invite voor vanavond 0.00 uur![]()
ja dat is waar, maar ik lees hier en daar dat deze hard op weg is om dat te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan beter gewoon even afwachten hoe al die sites zich ontwikkelen. Er zijn de afgelopen week al zeker 10 sites bestempeld als 'de nieuwe Oink'... Zodra 1 site echt de nieuwe Oink wordt komen die invites vanzelf wel...
ik zit er nu ook, in afwachting van wafflesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:46 schreef nein het volgende:
oh men, ik ben echt lame..ik heb gewoon al tijden een what.cd account
klinkt als een lichaam voor de hydraquote:Also having the same content from several uploaders is something we see a lot of, as well as on most of the other major trackers, so being able to share peers between trackers and between users with the same files in different bundles on the same trackers (through hash search services) would really increase download speed and availability.
yup, zei ik aan het begin al ergens, daar moeten we naartoe .. gewoon het net afzoeken op de infohash .. heb je in principe nog niet eens meer trackers nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Spannender nieuws http://torrentfreak.com/t(...)t-bittorrent-071030/
vooral dit stuk
[..]
klinkt als een lichaam voor de hydra
Wat valt er te snappen? Zo moeilijk is het principe van een ratio van 1.0 of hoger houden niet om te begrijpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:35 schreef waltnl het volgende:
nee, dat is om mensen te weren die geen snars snappen van de torrent community. zoals jij.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
volgensmij heeft nog niemand waffles invites (ik vraag me uberhaubt af wat waffles gaat worden)
Als je er een kwijt wilt, ik zit op een 100mbit universiteitslijn dus uploadsnelheid gegarandeerd bij mij.quote:
Ik heb niet eens een oink account of ed gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik had gemaild naar waffles met m'n proof (heb m'n OiNK invite mail nog), maar nog geen invite gekregen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een beetje je best deed kon je makkelijk je ratio in stand houden. Gewoon verstandig downloaden, nieuwe torrents seeden en je torrents lang doorseeden. En daar bovenop had Oink ook nog eens de befaamde Kerstmis-actie, waardoor je twee weken lang op volle snelheid kon uploaden en onbeperkt kon downloaden. Ik dreef eigenlijk het hele jaar lang op die twee weken rond kerstmis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef BigFire het volgende:
geen onzin helaas. veel te weinig leechers voor het aantal seeders.
Juist. Ik heb op OiNK zelden zelf een torrent geupload,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:37 schreef ikJur het volgende:
maar je kan je ratio toch ook onderhouden door die albums die je download te blijven seeden?
Toen ik me net registreerde had ik gewoon een willekeurig album van 300MB ofzo gedownload die niet zo veel seeders had. Uiteindelijk heb ik die verschrikkelijk veel geupload en omdat ie zo populair was en een grote bestandsgrootte had, had ik in no time een goede ratio opgebouwd. En dat was net voor die 2 weken onbeperkt downloaden, voor zover ik me kan herinneren. Dus het is wel mogelijk om een goede ratio op te bouwen zonder die twee weken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je een beetje je best deed kon je makkelijk je ratio in stand houden. Gewoon verstandig downloaden, nieuwe torrents seeden en je torrents lang doorseeden. En daar bovenop had Oink ook nog eens de befaamde Kerstmis-actie, waardoor je twee weken lang op volle snelheid kon uploaden en onbeperkt kon downloaden. Ik dreef eigenlijk het hele jaar lang op die twee weken rond kerstmis.
weinig seeds, maar wel populair... je was er dus ontzettend vroeg bij en heb veel geluk gehad dat het een goudmijntje wasquote:Op donderdag 1 november 2007 01:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Toen ik me net registreerde had ik gewoon een willekeurig album van 300MB ofzo gedownload die niet zo veel seeders had. Uiteindelijk heb ik die verschrikkelijk veel geupload en omdat ie zo populair was en een grote bestandsgrootte had, had ik in no time een goede ratio opgebouwd. En dat was net voor die 2 weken onbeperkt downloaden, voor zover ik me kan herinneren. Dus het is wel mogelijk om een goede ratio op te bouwen zonder die twee weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |